Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä puoluetta äänestän näillä arvoillani ja mielipiteilläni Helsingin vaalipiiristä?

Vierailija
12.04.2019 |

Asioita mielivaltaisessa järjestyksessä:

Perhevapaauudistus - en halua, että osa vapaasta korvamerkitään isälle. Perheiden tulee itse saada päättää omien lasten hoidosta.

Koulutus - koulutukseen tulee lisätä rahaa ja lapsiin ja nuoriin panostaa vaikka veroja kiristämällä

Ympäristö - verotuksella voitaisiin hillitä ilmastonmuutosta. Olen valmis esim. lihan ja bensan veronkiristyksiin

Viinit ja särkylääkkeet voisivat siirtää Alkon ja apteekin lisäksi myös kaupan hyllyille.

Olen konservatiivikristitty, enkä kannata samaa sukupuolta olevien adoptio-oikeutta, kolmannen sukupuolen lisäämistä viralliseksi sukupuoleksi tai muita sateenkaariväen ajamia asioita, jotka ovat maailmankatsomustani vastaan.

Tänne muuttaneet ulkomaalaiset on saatava osaksi yhteiskuntaa kouluttamalla. Heidät on saatava töihin, lapset kouluihin ja osaksi suomalaista kulttuuria. Säilöminen ei auta mitään, aiheuttaa pelkkiä kuluja.

Sotesta tai vanhustenhoidosta ei ole mielipiteitä, kun eivät kosketa omaa elinpiiriä.

Ehdokas voi olla nainen tai mies, nuori tai vanha. Puolueista hyväksyn Kokoomuksen, Vihreät, Keskustan, Kristilliset ja RKP:n.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pliis älkää menkö äänestämään aloittajan asenteella. Just tällainen itsekäs ajattelu pilaa kaiken.

Kaikki asiat eivät välttämättä suoraan kosketa itseä, mutta voisi niistä silti muodostaa mielipiteen. Ärsyttää kaikessa elämässä tuollainen minä minä minä  -ajattelu.

Esimerkiksi vaikka minulla ei olisi lapsia, haluaisin silti, että lapsilla olisi Suomessa hyvä ja turvallista olla. Täysin vastuutonta ajattelua tuollainen, että tämä asia ei kosketa henkilökohtaisesti juuri nyt niin en välitä.

Vierailija
22/24 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan vihreitä jos haluat että helsinki toimii käytännössäkin vielä 10 vuoden päästä. Tässä ilmastossa helsingin vääntäminen väkisin pyöräilykaupungiksi jossa ei pääse juuri muuten liikkumaan on todella ku ol leena syntynyt idea. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5

Vierailija
24/24 |
15.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä, äänestin Maria Ohisaloa. En vain mitenkään keksinyt ehdokasta, joka olisi sopinut kokonaan kaikilta osin minulle, joten päädyin Ohisaloon.

Ehkä tämä nyt sitten kantautuu jotenkin Ohisalon korviin, että minunkaltainen ihminen on äänestänyt häntä. Ottakoot miten ottaa, pääsi eduskuntaan joka tapauksessa :D

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi