Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei mitään "laihaläski" vartalotyyppiä ole olemassakaan. Kyse on siitä, että henkilö on vain vähän lihava..

Vierailija
12.04.2019 |

Jokaisesta laihaläskistä tulisi ihan normi lihava jos lihoisivat lisää!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tulisi. Mutta laihaläski tarkoittaa ihmistä jolla on ylipainon haittoja ilman ylipainoa, eli esim. liikaa viskeraalista rasvaa normaalipainon puitteissa.

Vierailija
2/7 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihaläskillä tarkoitetaan, että lihasmassan määrä on tavallista alhaisempi, vaikka ylipainoa ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla perusteella ap lihavuuskaan ei ole vartalotyyppi. Sillä kyllähän lihavasta tulee ihan samanlainen hoikka laihduttamalla ..

Vierailija
4/7 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on totta että se tarkoittaa sitä, että on pieneen lihasmassaansa nähden vähän "rasvainen" eli lihava. Mutta tavallaan ymmärrän termin. Olin nuorena juuri tuollainen.

Saatoin painaa vain vaikka 55 kg, eli en ollut painoindeksin mukaan lähelläkään ylipainoa, mutta koska mulla ei ollut totaali sohvaperunana yhtään lihaksia, niin jo siinä painossa vä'hän tursusi jenkkakahvaa lanteilla, kaksoisleukaa pukkasi ja reidet oli yläosasta pullukat. Vanhempana aloin harrastaa liikuntaa enemmän, ja nyt nelikymppisenä painan 60 kg, mutta eipä tursua löysää enää missään, koska treenatummat lihakset pitää rasvat paikoillaan ja muutenkin lihaksen osuus painosta on todennäköisesti suurempi ja rasva% pienempi (en ole tosin tästä varma, koska nuorena en koskaan mittauttanut rasvaprosenttiani).

Vierailija
5/7 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan laiha muttei kiinteä eikä treenattu.

Vierailija
6/7 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 43-kiloinen laihaläski. Lihasmassaa ei juurikaan ole, paino on vähän alhainen vaikka olen lyhyt, mutta rasvaa voisi olla vähemmänkin (rasvaprosentti korkea) ja kolesteroli koholla. 

Vierailija
7/7 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 43-kiloinen laihaläski. Lihasmassaa ei juurikaan ole, paino on vähän alhainen vaikka olen lyhyt, mutta rasvaa voisi olla vähemmänkin (rasvaprosentti korkea) ja kolesteroli koholla. 

Mikä on rasvaprosenttisi? Ei se oikeasti voi mitenkään olla korkea. Onkohan edes sitä 21%:a mikä on naisilla terveen alaraja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi