Milloin todennäköisesti seuraavan kerran harrastat seksiä?
Milloin todennäköisesti seuraavan kerran harrastat seksiä? Siis toisen ihmisen kanssa! Jotain muita "seksivaihtoehtoja" ei nyt lasketa. Mistä se seuraavan kerran ajankohta riippuu? Miten osaat arvioida ennalta sen seuraavan ajankohdan?
Mun on tosi vaikea arvioida milloin itse seuraavan kerran harrastan. Mun on aina tosi vaikea löytää ketään kumppania, joten seuraava kerta on jossain kaukaisessa tulevaisuudessa. Veikkaan nyt vaikkapa: vuonna 2029. Miksi veikkasin juuri noin? No, koska siihen on kymmenen vuotta. Toivon ettei mun tarvitse odottaa vielä sitäkin pidempään.
En usko että enää koskaan löydän mitään rakkautta tai muutakaan suurta tai erityistä. Mutta hieman seksiä edes joskus olisi ihan hyvä juttu.
Ja kyllä, tiedän, todella typerä aloitus. Perjantai-illan kunniaksi.
Kommentit (76)
Toivottavasti ensi viikolla tapailemallani miehellä olisi mulle aikaa...
En varmaan enää koskaan, ainakaan tässä suhteessa. Eilen tein viimeisen aloitteen ja ei tärpännyt.
Jatkuvat torjunnat riitti mulle.
Nainenkaan tuskin tekee aloitetta.
Eilen aamulla rakastelimme. Varmaan taas alkuviikosta. Hyvää teki ja kumpikin laukesi. Olemme kuusikymppinen aviopari ja pari kertaa viikossa rakastellaan.
Tuskin ennen perjantaita. Silloin aivan varmasti. Yleensä jokaisena vapaapäivänä, jos ei ole jompikumpi sairaana. Näin on menty jo yli 30 vuotta.
Eilen sain eli varmaan taas kuukausi menee ennenkuin rouva taas innostuu. Voisi oikeastaan kokonaan lopettaa aloitteiden tekemisen ja etsiä seksiä joltain halukkaammalta
Vierailija kirjoitti:
Eilen sain eli varmaan taas kuukausi menee ennenkuin rouva taas innostuu. Voisi oikeastaan kokonaan lopettaa aloitteiden tekemisen ja etsiä seksiä joltain halukkaammalta
Tee se! Olen käynyt maksullisissa jo monta vuotta. On todellakin parempaa kuin sääliseksi kotona!
En tiedä. Tänään aamupäivällä rakasteltiin vaimokultani kanssa, ja koko päivän on ollut hymy herkässä. :) Ensi viikolla on erilaisia menemisiä, saattaa olla ettei ole tilaisuutta ennen kuin viikonloppuna. Onneksi on pääsiäinen, eli perjantai on jo vapaapäivä, ehkä silloin onnistaa...
Varmaan huomenna pikaiset panot.mies litkinyt taas tuota olutta koko viikonlopun ja tänäänkin näköjään eli huomenna vasta.ja kun on paineita kerännyt niin se on äkkiä hommiin ja heti laukeaa ja se oli siinä.itse jään ilman huippua..tällä menty jo viimeiset 2 vuotta..
Jos hyvin käy niin kesälomalla heinäkuussa saattaisi vaimo innostua. Ainakin parina viime vuonna oon kerran kesässä saanut.
Eiköhän tänään illalla. Nyt on menty sellaisella 5krt/vk tahdilla. Joskus vähemmän jos arki painaa päälle. Useimmiten tylsästi hiljaa makkarissa, etteivät lapset kuule.
N37, naimisissa
N50+ kirjoitti:
Huomenna. 😍 Edestä ja takaa, pilluun ja p*rseeseen. Pitkään ja monta kertaa. Mä oon aina valmis! Sit ehkä nukkuun mennessä, ehkä keskellä yötäkin.
Seuraavan kerran ylihuomenna.
Oon onnekas.
Lopettaisitpa täällä kirjoittelun.
Vaimolta tuskin ihan kohta, edellisestä kerrasta aikaa viikkoja... käytännössä muutaman kerran vuodessa, yhdessä yli 30 v. Ens viikolla tulee paikkakunnalle mukava hoito, joka ei viivyttele riisumisessa, josko sitä sitten taas sais....
Tänä iltana, menossa yökylään miesystävän luo.
Tänään. Olen illalla lähdössä ulos ja pokaan mieleiseni miehen. Panettaa aika paljon.
Tuskin enään tässä elämässä. tuli jo 45v täyteen niin enää näin vanhana kehtaa ajatellakkaan moisia. Ja vaimo on ihan samaa mieltä
No oot kyllä!
Tässä nyt taas vaihteeksi odotellaan et jospa se toisen jostain löytäis ... no jotain positiivista sentään, olis treffit kuitenkin huomenna 😊