Milloin todennäköisesti seuraavan kerran harrastat seksiä?
Milloin todennäköisesti seuraavan kerran harrastat seksiä? Siis toisen ihmisen kanssa! Jotain muita "seksivaihtoehtoja" ei nyt lasketa. Mistä se seuraavan kerran ajankohta riippuu? Miten osaat arvioida ennalta sen seuraavan ajankohdan?
Mun on tosi vaikea arvioida milloin itse seuraavan kerran harrastan. Mun on aina tosi vaikea löytää ketään kumppania, joten seuraava kerta on jossain kaukaisessa tulevaisuudessa. Veikkaan nyt vaikkapa: vuonna 2029. Miksi veikkasin juuri noin? No, koska siihen on kymmenen vuotta. Toivon ettei mun tarvitse odottaa vielä sitäkin pidempään.
En usko että enää koskaan löydän mitään rakkautta tai muutakaan suurta tai erityistä. Mutta hieman seksiä edes joskus olisi ihan hyvä juttu.
Ja kyllä, tiedän, todella typerä aloitus. Perjantai-illan kunniaksi.
Kommentit (76)
Varmaan huomenna tai ylihuomenna, menkkojen nimittäin pitäisi loppua huomenna. Aika hyvin osaan arvioida kun tässä on suunnilleen samanlaista 2-4krt viikossa tahtia menty jo 6vuotta.
Jaa a, viimeksi seksiä oli neljä kuukautta sitten joten varmaan parin kuukauden kuluttua. Mies kun haluaa seksiä noin puolen vuoden välein.
Toivottavasti huomenna, kun mies tulee työmatkalta.
Minä saan pill*a parin tunnin kuluttua!
Tuossa on parin metrin päässä nainen ja riippuu aika paljon minusta koska seuraavan kerran. Naisen puolelta on ihan turha odottaa aloitetta. Sitten kuitenkin tykkää kun saa. Yleensä saa muttei ihan aina. Ehkä tänään?
Se on ihan fifti-siksti onko tänään toimintaa. Kiva jos on ja pah jos ei.
Hyvällä tuurilla en enää koskaan. En pidä seksistä. Valitettavasti se tarkoittaa yksinäistä elämää, koska en halua kenenkään joutuvan kitumaan kanssani. Viimeksi joutunut harrastamaan sitä edellisessä parisuhteessa muutama vuosi sitten.
Ihanan kevyt olo henkisesti, kun saa olla ilman. :)
Aina silloin kun tarpeeksi maksetaan. Eli viimeistään joulun tienoilla kun ihmiset on kaikista yksinäisimmillään.
Tuskin koskaan. V.2015 jälkeen seksiä ollut 2x ja edellisestä kerrasta tulee kesällä 2v. Mies ei halua.
Ehkä ei enää ikinä. Toivottavasti kuitenkin vielä joskus.
N41
Hmm. Edellisestä kerrasta 5 vuotta ja nyt olen 47. Veikkaanpa että tarjokas osuu kohdalle vasta seuraavassa elämässä.
Ekan kerran 1996 heti perään 2000 sen jälkeen ollu hiljasempaa.
Tänäänkin jos mies ei ole liian väsynyt.
Huomenna illlalla klo 21 jälkeen. Neuvottelut käyty vaimon kanssa jo, mutta ei kuulemma irtoa tänään. No jos oikein kovasti kinuaisin, niin saisin, mutta pystyn olemaan ilmankin.
M42
Todennäköisesti tulevien kolmen viikon aikana. Tuskin nyt ihan viikkoon ainakaan, kun just viikko sitten oltiin.
M41
En yritä edes veikata. Viime kerta oli 3kk sitten ulkomailla. Normaali elämä ei sovi miehelleni joka stressaa kaikesta eikä pysty seksiin.
N28
Käynnistä tinder ja naiskentele parin tunnin kuluessa. Yleensä pätee sanonta että "kukka se on perunallakin". Tietysti sillä oletuksella, etteivät pikkulinnut tipu maan suoraan lennosta kun sinut näkevät.