Mitä mieltä olette Assangen tilanteesta?
Itsellä siirtyy sympatiat ihmisen puolelle joka tulee valtion vainoamaksi.
Kommentit (27)
Tuhosi elämänsä. Surullinen ihmiskohtalo. Rikoskumppani sai 35v vankeutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen sitä mieltä että hän on tyhmä. Ei myöskään halua ottaa vastuuta tekemisistään.
Tyhmä? Paljasti korruptiota ja sotarikoksia. Juuri sinunlaisesi selkärangattomat tyypit ovat kaikkien diktatuurien ja totalitaaristen järjestelmien edellytys ja mahdollistaja.
Assange on idiootti.
Tämä on minun mielipiteeni. Avaus koski juuri kysymystä että mitä mieltä ollaan herrasta, ja tämä on minun mielipiteeni.
Ja mielipteesi johtuu juuri siitä että olet tyhmä ja sen päälle vielä pelkuri.
Sinä olet pikkuinen runkkaripoika, jolla ainut hellempi kontakti on oma runkkamisesta känsöittynyt käsi.
Väärin meni sukupuolta myöten. Sinä olet onneton surkimus joidenlaisten ansiosta diktatuurit ovat mahdollisia. Selkärangaton vätys joka ei pysty mihinkään. Assangen kaltaiset MIEHET ovat valovuosia edellä asteikolla Alfaksi. Et ole edes mies.
Olisihan minun pitänyt huomata ja tajuta naisen logiikka jota esität, ja siitäkin ettei toisenlaista mielipidettä suvaita.
Katotaan vaan putousta. Ei mietitä näitä. Pää hiekkaan vaan.
Miten joku, joka on seurannut tämän sankarin käytöstä voi vakaasti uskoa, että raiskaussyytteet ovat tekaistuja ja salajuoni?
Assangen työ wikileaksissä oli ehkä hienoa, mutta ylimielinen sekopäämulkkuhan tuo mies on.
Vierailija kirjoitti:
Katotaan vaan putousta. Ei mietitä näitä. Pää hiekkaan vaan.
Älä nyt ota niin raskaasti. Olet kuitenkin kaunis blondi.
Edward Snowdenhan tosiaan meni Venäjälle eikä ole niinkään huono ratkaisu vaikken muuten Putin tai Venäjä fani olekaan. Kuitenkin tänä päivänäkin Snowden tekee työtä lehdistönvapauden puolesta vapaana miehenä siinä missä Assange on missä on. Ja Venäjä ei USAlle luovuta, se kun olisi maineen meno, toisen ylivallan tunnustamista.
Paljasti korruptiota ja sotarikoksia. Juuri sinunlaisesi selkärangattomat tyypit ovat kaikkien diktatuurien ja totalitaaristen järjestelmien edellytys ja mahdollistaja.