Miksi et äänestä?
Kommentit (14)
Ajattelin kyllä äänestää, mutta nyt kun se päivä lähenee, alkaa ahdistaa. Toivon silti, että uskallan mennä äänestämään.
Varmasti monilta joilla on sosiaalisten tilanteiden pelko vielä voimakkaampaa, jää äänestäminen kokonaan välistä.
Koska se on ihan sama ketä äänestää,.mikään ei muutu.
Pahvinen ajokortti. Piti senkin kelvata 70-vuotiaaksi, mutta eipä sekään paikkaansa pitänyt...
Olen muuttanut pysyvästi pois Suomesta, en näe että maan asiat koskettavat minua enää mitenkään. Enintään sitten jos tulevaisuudessa vielä maksetaan eläkkeitä, mutta nykyäänestäminen ei kyllä 30 vuoden päästä enää vaikuta.
Eräs kepun jäsenkirjan omistaja tuhosi minut. Tarkoituksellisesti.
Onneksi itselläni on etuoikeus asua Oulun vaalipiirissä, mikä mahdollisti minulle Juha Sipilän äänestämisen. Ennakkoäänestyspaikalla koin suurta vastuuntuntoa - ja samalla myös ylpeyttä - auttaessani omalta osaltani pitämään Juha Sipilän tämän maan vaikutusvaltaisimpana ihmisenä myös seuraavat neljä vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi itselläni on etuoikeus asua Oulun vaalipiirissä, mikä mahdollisti minulle Juha Sipilän äänestämisen. Ennakkoäänestyspaikalla koin suurta vastuuntuntoa - ja samalla myös ylpeyttä - auttaessani omalta osaltani pitämään Juha Sipilän tämän maan vaikutusvaltaisimpana ihmisenä myös seuraavat neljä vuotta.
Jumala ei armahda, karmaa.
https://www.seiska.fi/Uutiset/Kuljettajan-epaillaan-kayttaneen-vammaist…
Tämä saa minut äänestämään.
Vierailija kirjoitti:
Sadistit äänestävät sadisteja.
Vierailija kirjoitti:
Pahvinen ajokortti. Piti senkin kelvata 70-vuotiaaksi, mutta eipä sekään paikkaansa pitänyt...
Kyllä pahvisella pitäisi onnistua äänestäminen.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin kyllä äänestää, mutta nyt kun se päivä lähenee, alkaa ahdistaa. Toivon silti, että uskallan mennä äänestämään.
Varmasti monilta joilla on sosiaalisten tilanteiden pelko vielä voimakkaampaa, jää äänestäminen kokonaan välistä.
Minua ahdistaa myös äänestystilanne, mutta käyn silti. Loppujen lopuksi se on lyhyt tuska kun ojentaa henkkarinsa, saa lappusen, kirjoittaa kopissa numeron ja pudottaa sen lootaan. Ei ole edes pakko tervehtiä jos ei halua, mutta saa kysyä tai lärpätellä jos haluaa.
Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pahvisella pitäisi onnistua äänestäminen.
Tulosta ylin lainattu tuo juttu mukaan
Myös vanhat pahviset ajokortit kelpaavat henkilöllisyyden todistamiseen äänestyspaikoilla – riittää, että äänestäjän tunnistaa kuvasta
https://www.savonsanomat.fi/teemat/eduskuntavaalit/My%C3%B6s-vanhat-pah…
Muuta vielä mieleni? Tulen sinä päivänä ulkomailta ja juuri ja juuri ehtisin äänestämään. Olen köyhå duunari ja haluan mammuttelijat pois suomesta:)
Ei kiinnosta pätkääkään mikään politiikkaan liittyvä.