Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi et äänestä?

Vierailija
12.04.2019 |

Sinä joka et äänestä - Miksi?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta pätkääkään mikään politiikkaan liittyvä.

Vierailija
2/14 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin kyllä äänestää, mutta nyt kun se päivä lähenee, alkaa ahdistaa. Toivon silti, että uskallan mennä äänestämään.

Varmasti monilta joilla on sosiaalisten tilanteiden pelko vielä voimakkaampaa, jää äänestäminen kokonaan välistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on ihan sama ketä äänestää,.mikään ei muutu.

Vierailija
4/14 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahvinen ajokortti. Piti senkin kelvata 70-vuotiaaksi, mutta eipä sekään paikkaansa pitänyt...

Vierailija
5/14 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuttanut pysyvästi pois Suomesta, en näe että maan asiat koskettavat minua enää mitenkään. Enintään sitten jos tulevaisuudessa vielä maksetaan eläkkeitä, mutta nykyäänestäminen ei kyllä 30 vuoden päästä enää vaikuta.

Vierailija
6/14 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kepun jäsenkirjan omistaja tuhosi minut. Tarkoituksellisesti.

Vierailija
7/14 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi itselläni on etuoikeus asua Oulun vaalipiirissä, mikä mahdollisti minulle Juha Sipilän äänestämisen. Ennakkoäänestyspaikalla koin suurta vastuuntuntoa - ja samalla myös ylpeyttä - auttaessani omalta osaltani pitämään Juha Sipilän tämän maan vaikutusvaltaisimpana ihmisenä myös seuraavat neljä vuotta.

Vierailija
8/14 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi itselläni on etuoikeus asua Oulun vaalipiirissä, mikä mahdollisti minulle Juha Sipilän äänestämisen. Ennakkoäänestyspaikalla koin suurta vastuuntuntoa - ja samalla myös ylpeyttä - auttaessani omalta osaltani pitämään Juha Sipilän tämän maan vaikutusvaltaisimpana ihmisenä myös seuraavat neljä vuotta.

Jumala ei armahda, karmaa.

Vierailija
9/14 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/14 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sadistit äänestävät sadisteja.

Vierailija
11/14 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahvinen ajokortti. Piti senkin kelvata 70-vuotiaaksi, mutta eipä sekään paikkaansa pitänyt...

Kyllä pahvisella pitäisi onnistua äänestäminen.

Vierailija
12/14 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin kyllä äänestää, mutta nyt kun se päivä lähenee, alkaa ahdistaa. Toivon silti, että uskallan mennä äänestämään.

Varmasti monilta joilla on sosiaalisten tilanteiden pelko vielä voimakkaampaa, jää äänestäminen kokonaan välistä.

Minua ahdistaa myös äänestystilanne, mutta käyn silti. Loppujen lopuksi se on lyhyt tuska kun ojentaa henkkarinsa, saa lappusen, kirjoittaa kopissa numeron ja pudottaa sen lootaan. Ei ole edes pakko tervehtiä jos ei halua, mutta saa kysyä tai lärpätellä jos haluaa. 

Tsemppiä!

Vierailija
13/14 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pahvisella pitäisi onnistua äänestäminen.

Tulosta ylin lainattu tuo juttu mukaan

Myös vanhat pahviset ajokortit kelpaavat henkilöllisyyden todistamiseen äänestyspaikoilla – riittää, että äänestäjän tunnistaa kuvasta

https://www.savonsanomat.fi/teemat/eduskuntavaalit/My%C3%B6s-vanhat-pah…

Vierailija
14/14 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta vielä mieleni? Tulen sinä päivänä ulkomailta ja juuri ja juuri ehtisin äänestämään. Olen köyhå duunari ja haluan mammuttelijat pois suomesta:)