Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette Assangen tilanteesta?

Vierailija
12.04.2019 |

Itsellä siirtyy sympatiat ihmisen puolelle joka tulee valtion vainoamaksi.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onko sitten jenkkien oikeustaju yhtäläinen muiden länsimaiden kanssa?

Vierailija
2/27 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattiko olla vapaaehtoisena vankina 7 v?

Vaikea sanoa muuta kuin että onneksi en ole hän.

Vierailija
4/27 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assangen ainoa "rikos" on korruptiohallitusten paljastaminen. Toki kilpeä tahraa, että meni sitten yhden korruptiohallituksen suurlähetystön suojaan. Mutta ei kai tuossa muuta vaihtoehtoa ollut antautumisen lisäksi?

Vierailija
5/27 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä että hän on tyhmä. Ei myöskään halua ottaa vastuuta tekemisistään.

Vierailija
6/27 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ecuador sai 4.2 miljardia rahaa.usa roisto valtio pääsee kostamaan.aamen

Vierailija
7/27 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljasti myös mm. liittouman sotarikoksia Jugoslaviassa ja Irakissa sekä Afganistanissa. Siitäkös naruistavetelijät suuttuivat ja Ruotsi kuuliaisena järjesti syytteen "raiskauksesta".

Vierailija
8/27 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/27 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sitä mieltä että hän on tyhmä. Ei myöskään halua ottaa vastuuta tekemisistään.

Tyhmä? Paljasti korruptiota ja sotarikoksia. Juuri sinunlaisesi selkärangattomat tyypit ovat kaikkien diktatuurien ja totalitaaristen järjestelmien edellytys ja mahdollistaja.

Vierailija
10/27 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assange ei ymmärtänyt mennä heti vapaan Venäjän luo hakemaan turvapa.ikkaa, muut ovat liian heikkoja ja luovuttavat tunnetulle kid.utusta rutiininomaisesti harjoittavalle yhdysvaltojen hirmuh.allinnolle. Nyt ei taida  ihmisoikeuden tai kansa.inväliset sop.imukset toteutua edes nimellisesti.

Ja myös mielen.erveyspotilailla on kaikesta huolimatta myös oikeus kidutta.mattomuuteen.

Vierailija
11/27 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla ihan täysi sekopää. Ja tottakai on rikollinen, jos rikkoo ihan vapaaehtoisesti ottamansa työpaikan säännöt, jos niihin sitoutuu.

Ottaisitko itse kotiisi tyypin, joka hieroo kakkaan seinät?

Vierailija
12/27 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi hätkähdyttävimmistä Assangen käytöstä koskevista väitteistä on se, että mies olisi levitellyt omaa ulostettaan lähetystörakennuksen seiniin avoimena protestina isäntiään kohtaan.

– Kun sinulle tarjotaan suojaa, sinusta huolehditaan ja sinulle tarjotaan ruokaa, et voi arvostella talon omistajaa, presidentti Moreno sanoi puheessaan.

Vierailija
13/27 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lle nimettömänä puhuneiden ecuadorilaisviranomaisten mukaan Assangen käytös muuttui vuosien varrella vähitellen ailahtelevaisemmaksi. Lähetystön henkilökunta valitti miehen skeittaavan lähetystön käytävillä öisin, soittavan musiikkia kovalla äänenvoimakkuudella sekä liikkuvan ympäriinsä alushoususillaan välittämättä muista paikalla olijoi

Vierailija
14/27 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä? Paljasti korruptiota ja sotarikoksia. Juuri sinunlaisesi selkärangattomat tyypit ovat kaikkien diktatuurien ja totalitaaristen järjestelmien edellytys ja mahdollistaja.

Assange on idiootti. 

Tämä on minun mielipiteeni. Avaus koski juuri kysymystä että mitä mieltä ollaan herrasta, ja tämä on minun mielipiteeni.

Vierailija
15/27 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakanlevittäjä (kyllä, juuri sinä parit viime viestit kirjoittanut) voi kokeilla valtion vainoamana olemista ja viettää seitsemän vuotta huoneistossaan, vain siksi että paljasti valtiaiden rikoksia. Ai mutta ethän sinä, koska et koskaan edes uskaltaisi. Siksi nimittelet sinua rohkeampaa tyhmäksi.

Vierailija
16/27 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Assange on idiootti. 

Tämä on minun mielipiteeni. Avaus koski juuri kysymystä että mitä mieltä ollaan herrasta, ja tämä on minun mielipiteeni.

Ja mielipteesi johtuu juuri siitä että olet tyhmä ja sen päälle vielä pelkuri.

Vierailija
17/27 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla ihan täysi sekopää. Ja tottakai on rikollinen, jos rikkoo ihan vapaaehtoisesti ottamansa työpaikan säännöt, jos niihin sitoutuu.

Assange luultavasti halusi että hänet karkotetaan lähetystöstä. Ei vaan ollut miestä lähtemään lähetystöstä, ettei menetä kasvojaan.

Vierailija
18/27 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Assange luultavasti halusi että hänet karkotetaan lähetystöstä. Ei vaan ollut miestä lähtemään lähetystöstä, ettei menetä kasvojaan.

Mikä typerys ja nahjus. 

Vierailija
19/27 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Assange on idiootti. 

Sinä olet pikkuinen runkkaripoika, jolla ainut hellempi kontakti on oma runkkamisesta känsöittynyt käsi.

Väärin meni sukupuolta myöten. Sinä olet onneton surkimus joidenlaisten ansiosta diktatuurit ovat mahdollisia. Selkärangaton vätys joka ei pysty mihinkään. Assangen kaltaiset MIEHET ovat valovuosia edellä asteikolla Alfaksi. Et ole edes mies.

Vierailija
20/27 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Assange on idiootti. 

Sinä olet pikkuinen runkkaripoika, jolla ainut hellempi kontakti on oma runkkamisesta känsöittynyt käsi.

Väärin meni sukupuolta myöten. Sinä olet onneton surkimus joidenlaisten ansiosta diktatuurit ovat mahdollisia. Selkärangaton vätys joka ei pysty mihinkään. Assangen kaltaiset MIEHET ovat valovuosia edellä asteikolla Alfaksi. Et ole edes mies.

En ole samanhenkisiä kuin kunnioitettu keskustelukumppanisi, mutta eikös Assangen vanha ystävä Venäjä ole hyvin lähellä diktatuuria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi