Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Dietti ei onnistu...söin tänään

Vierailija
12.04.2019 |

Aamulla kahvin, siemenjyvävoileivän kananmunalla.

Lounas:
yksi energiapatukka ja pari proteinilettua. Sellasia jauheesta tehtyjä.

Sitten iltapäivällä pinaattikeitto annos kananmunalla. Tuntuu että tullut syötyä aivan älyttömästi.
Ei ihme ettei laihdutus onnistu ikinä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on taas joku naivi ihminen dietillä :D

Vierailija
2/9 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dieetti tarkoittaa samaa kuin ruokavalio. Et ole dieetillä, koska et syö ruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupea syömään niin paino putoaa.

Tänään näin: aamupalaksi kahden munan munakas ja vähän savulohta, kahvi. Lounas bataattisosekeitto ja 1,8 dl raejuustoa, välipala mandariini, illallinen iso salaatti (kurkku-tomaatti-salaatti, kinkku, kevyt salaattijuusto, ananas, 1,2 dl tummaa pastaa, 1 rkl sinappivinegretti), iltapala 1 dl rahkaa ja marjoja.

Tällä on menty 3 kk ja paino pudonnut reilun 10 kg.

Vierailija
4/9 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dieetti tarkoittaa samaa kuin ruokavalio. Et ole dieetillä, koska et syö ruokaa.

Pyhä Jysäys! justhan mä luettelin mitä mä söin, luuletko että pahvia syön? Pinaattikeittoko ei ole sun mielestä ruokaa?

Ap

Vierailija
5/9 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo energiapatukat on naurettavia.

Vierailija
6/9 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rupea syömään niin paino putoaa.

Tänään näin: aamupalaksi kahden munan munakas ja vähän savulohta, kahvi. Lounas bataattisosekeitto ja 1,8 dl raejuustoa, välipala mandariini, illallinen iso salaatti (kurkku-tomaatti-salaatti, kinkku, kevyt salaattijuusto, ananas, 1,2 dl tummaa pastaa, 1 rkl sinappivinegretti), iltapala 1 dl rahkaa ja marjoja.

Tällä on menty 3 kk ja paino pudonnut reilun 10 kg.

Jep, dietillä pitää syödä pinatin lisäksi batattia ja tomattia. Ja salattia!

Vierailija
7/9 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyhä Jysäys! justhan mä luettelin mitä mä söin, luuletko että pahvia syön? Pinaattikeittoko ei ole sun mielestä ruokaa?

Ap

Varmaan tässä haettiin jotain sellaista, että tällä "dieetilläsi" et vissiin ole juuri mitään syönyt. Etpä ole paljoa syönyt kuitenkaan, mutta millainen on sitten päivä, jolloin syöt omasta mielestäsi sopivasti?

Vierailija
8/9 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Entäs energiapatukka ja proteiinilettu (jostain jauheesta)??

Tuskin se sun pinaattikeittokaan ihan aitoa ruokaa on, einestä varmaan.

Vierailija
9/9 |
15.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutuslääke - https://tonzes.com/slimfi.htm Olen pudottanut yli 14 kiloa, enkä ole muuten joutunut paljoa muuttamaan ruokavaliotani tai liikunnan määrää.