Nyt voinkin taas lukkiutua kotiin viinipulloineni ja herkkuineni viikonlopuksi
Työviikosta selvitty.
T. Masentunut sinkkunainen
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Mistä musiikista tykkäät? Mitä bändiä tai laulajaa kuuntelet? Musa ja vinkku paras yhdistelmä.
Niin on! Stevie Nicks on lempilaulajani. Tykkään vanhemmasta musiikista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se alkoholi pois, se vain laskee mielialaa. Itsekin olen sinkkunainen, istuskelen sohvalla ja söin juuri isohkon suklaamunan (jotain munaa sentään, heh) eikä harmita yhtään! Liikunnan vastapainoksi voi vähän herkutellakin.
Kuulostat ihan mun yhdeltä kaverilta.
Joo, siltä tuhdilta ilonpilaajalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole säälittävämpää kuin perjantainen pakkonollaus. Kun viikko on ollut niin rankka, pitää juoda sen vuoksi :D
Masentuneen vihollinen nro 1 on alkoholi...
Minusta on paljonkin säälittävämpää. Juoda myös arkisin, hakata/huutaa läheiselle tai vaikka naapurille, varastaa, kiusata...
Mielenkiintoista.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa löysäillä viikonloppuna!
Miniloma!
Vierailija kirjoitti:
Jätä se alkoholi pois, se vain laskee mielialaa. Itsekin olen sinkkunainen, istuskelen sohvalla ja söin juuri isohkon suklaamunan (jotain munaa sentään, heh) eikä harmita yhtään! Liikunnan vastapainoksi voi vähän herkutellakin.
Näin. KUN siitä viikonlopun kotona mötkötyksestä ja ryyppäämisestä tulee tapa, siinä käy niin, ettei viikonloppuina sitten koskaan muuta tehdäkään. Ja jos tehdään, niin viinanpuute on korvattava sitten viikolla.
Tekisin samoin jos olisi viikonloppu vapaata.
T. Työnarkomaani
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä musiikista tykkäät? Mitä bändiä tai laulajaa kuuntelet? Musa ja vinkku paras yhdistelmä.
Ap
Tell me lies, tell me sweet litlle lies ... Hyvä biisi. Meitsi kuuntelee Annie Lennoxia.. Thorn in my side just soi just.
tsorkeli kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tell me lies, tell me sweet litlle lies ... Hyvä biisi. Meitsi kuuntelee Annie Lennoxia.. Thorn in my side just soi just.
:D Just soi just. Punkku kilahti pikkasen nuppiin ja sitä kautta sormiin. :)
Se on paras se eka pärähdys!
Samma här. En tosin juo alkoholia läheskään joka viikonloppu, ehkä muutamia kertoja vuodessa. Mutta nyt alkoi loma ja pitäähän nyt sen kunniaksi kumota pieni pullollinen kuohuvaa. Ja syödä herkkuja.
Ei ihme että olet sinkkunainen. Ei kukaan kotoa sinua hae
Mutta mitä se kertoo yhteiskunnasta ja meistä ihmisistä että täytyy ikäänkuin paeta jotain, ja lukkiutua "omaan maailmaan"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mitä se kertoo yhteiskunnasta ja meistä ihmisistä että täytyy ikäänkuin paeta jotain, ja lukkiutua "omaan maailmaan"
Sen että jaksaa sitten taas olla muiden kanssa, kun saa välillä itselleen omaa aikaa, "kuulee" omat ajatuksensakin paremmin. On silloin muiden seurassa vastaanottavaisempi ja enemmän läsnä.
Just näin.
T. Asiakaspalvelutyöntekijä
Mä oon paljon säälittävämpi. Oon kärsinyt huonosta seksielämästä kohta 19 vuotta ja nyt flirttailen kännipäissään yhden nuoruuden fuckbuddyn kanssa fb:ssa. Jos suhteen aloittaminen olisi mahdollista, tekisin sen.
Ihanaa! Varsinkin asiakaspalvelutehtävistä on ihana relata viikonloppuna