Nyt voinkin taas lukkiutua kotiin viinipulloineni ja herkkuineni viikonlopuksi
Työviikosta selvitty.
T. Masentunut sinkkunainen
Kommentit (35)
Ihan parasta, toimin samoin paitsi en syö herkkuja. T. Parisuhteilija
Jätä se alkoholi pois, se vain laskee mielialaa. Itsekin olen sinkkunainen, istuskelen sohvalla ja söin juuri isohkon suklaamunan (jotain munaa sentään, heh) eikä harmita yhtään! Liikunnan vastapainoksi voi vähän herkutellakin.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se alkoholi pois, se vain laskee mielialaa. Itsekin olen sinkkunainen, istuskelen sohvalla ja söin juuri isohkon suklaamunan (jotain munaa sentään, heh) eikä harmita yhtään! Liikunnan vastapainoksi voi vähän herkutellakin.
Kuulostat ihan mun yhdeltä kaverilta.
Naapurissa jytää jo musiikki. Minä laitan kohta omat nappikuulokkeet korville ja kierrän pullonkorkin auki.
Vuoroviikkoisä laittaa kohta saunan päälle, ottaa yhden oluen ja nauttii viikonlopun alkamisesta.
Kuulostaapa hyvältä. Tekisin itse samoin ellei pitäisi töihin mennä.
Tein samaa kun sinkkuilin, paitsi en herkutellut. Nyt suhteessa ollessa tulee vedeltyä kalsarikännit ainoastaan jouluisin, ja se vähän harmittaa :( Ennen oli hauskempaa!
Vierailija kirjoitti:
Tein samaa kun sinkkuilin, paitsi en herkutellut. Nyt suhteessa ollessa tulee vedeltyä kalsarikännit ainoastaan jouluisin, ja se vähän harmittaa :( Ennen oli hauskempaa!
Höh onko kumppanisi absolutisti? Kalsarikännit on kyllä parhaita.
Mikään ei ole säälittävämpää kuin perjantainen pakkonollaus. Kun viikko on ollut niin rankka, pitää juoda sen vuoksi :D
Masentuneen vihollinen nro 1 on alkoholi...
Entäpä jos menisimme huomenna baariin kuuntelemaan musiikkia? Juotaisiin viinilasillinen, limu tai olut. Näkisi ihmisiä ja sitten tulisimme tänne kertomaan illasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne kyllä ole. Ehkä todella harvoin, mutta kyllä se aika hukkaanheitettyä aikaa on. Varsinkin se seuraavan päivän krapula jne. Mielummin lähtee ihmisten ilmoille, jos vetää kännin.
Molemmista 2-3 tunnin ilo. Ja piiiiitkä alakulo.
Mutta jos on sen arvoista, niin anna mennä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole eikä estä mua juomasta, parisuhde vaan tehnyt musta tylsän, siinä kaikki.
Kilttinainen suutelee itkuisena riesling-viininsä pullonkaulaa, naapurissa jännänaisen kiinteät pakarat pumppaavat ylös ja alas, miehen ähinä kuuluu läpi seinien.
Mistä musiikista tykkäät? Mitä bändiä tai laulajaa kuuntelet? Musa ja vinkku paras yhdistelmä.
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole säälittävämpää kuin perjantainen pakkonollaus. Kun viikko on ollut niin rankka, pitää juoda sen vuoksi :D
Masentuneen vihollinen nro 1 on alkoholi...
Minusta on paljonkin säälittävämpää. Juoda myös arkisin, hakata/huutaa läheiselle tai vaikka naapurille, varastaa, kiusata...
Tän päivän paras aloitus! Tuo olis ihan unelma viikonloppu.
Olen leski, mutta samat kuviot tiedossa.