Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi tunkee pussaamaan isäänsä kun aikuiset pussaavat tavatessaan.

Vierailija
12.04.2019 |

Mieheni lapsi tunkee väliin pussaamaan, jos huomaa meidän pussaavan. Ei pussailla usein lapsen nähden, eikä kyse ole suutelusta. Lapsen tapa roikkua isänsä kaulassa suu auki ja silmät kiinni hamuten suukkoa suulle ällöttää minua jostakin syystä.

Missä vaiheessa tämä vanhempien ja lasten suulle suukottelu loppuu?

Lapsi tunkee pussaamaan isäänsä kun aikuiset pussaavat tavatessaan.

Vaihtoehdot

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän olisi parasta lopettaa se pussaillu, kun lapsi siihen reagoi

Väärin. Aikuiset saavat pussailla lapsen nähden.  Lapsen ei kuulu tunkea siihen väliin siihen kohtaa. Lpaselle kuuluu sanoa, että odota hetki. Ja sitten kun pussailu on ohitse niin ottaa lapsi syliin, mutta ei suinkaan pussailla häntäkin.

Ei hel*etti, siis sanot että "odota, suutelemme nyt isäsi kanssa". Sitten maiskis, nams, uuhkis ja toinen seisoo vieressä odottamassa.. Ei juma mikä imbesilli.

Juu, voit haukkua ihan vapaasti minua vaikka miksi, mutta fakta on, että lapsi ei ole perheessä se, kuka määrää mitä aikuiset milloinkin tekevät.

Vierailija
42/88 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia ei pääsääntöisesti pitäisi suudella suulle mm. karieksen ja huuliherpeksen tarttumisvaaran takia. Ei kuitenkaan tarvitse sortua paniikkiin, jos vilkas lapsi kääntää päätä ja pusu osuukin huulille, järki ja kohtuus kaikessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyypillinen äitipuoli taas. Huoh. Minä haluan kaiken huomion, minäminäminä. Ällöttää lapsi! Mustasukkaisuus se siellä vain kalvaa. Jos ei lapsellinen mies kelpaa, etsi lapseton. Lapsi pysyy aina miehen lapsena, naiset vaihtuvat. Niin se vaan menee.

Huhhuh sun tekstiä. Tyypillinen i d i ootii se siellä kirjoittelee. Kasvata hieman järkeä.

Vierailija
44/88 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Aikuiset saavat pussailla lapsen nähden.  Lapsen ei kuulu tunkea siihen väliin siihen kohtaa. Lpaselle kuuluu sanoa, että odota hetki. Ja sitten kun pussailu on ohitse niin ottaa lapsi syliin, mutta ei suinkaan pussailla häntäkin.

Ei hel*etti, siis sanot että "odota, suutelemme nyt isäsi kanssa". Sitten maiskis, nams, uuhkis ja toinen seisoo vieressä odottamassa.. Ei juma mikä imbesilli.

Juu, voit haukkua ihan vapaasti minua vaikka miksi, mutta fakta on, että lapsi ei ole perheessä se, kuka määrää mitä aikuiset milloinkin tekevät.

Fakta on myös se, että ainoastaan sivistymättömät juntit suutelevat ja lääppivät toisiaan lasten aikana.

Vierailija
45/88 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Ap:ko tässä ketjussa yksin riehuu? Toki oman vanhemman on ok pussata omaa lastaan suulle. Ei siinä mitään väärää ole.

-Lapseton

Hyi saasta. Oksettavaa.

T: Kolmen lapsen äiti.

Vierailija
46/88 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nussitteko myös ruokapöydällä lasten nähden? Siihen voi olla vaikkapa sosiaaliviranomaisilla jotain sanomista vaikka lapsilla ei olisikaan.

Vierailija
47/88 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fakta on myös se, että ainoastaan sivistymättömät juntit suutelevat ja lääppivät toisiaan lasten aikana.

Voi kuule, kyllä ihan hyvään kasvatustulokseen on tällainen sivistymätön junttikin päässyt.

Vierailija
48/88 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me mun taaperon kanssa vaihdetaan silloin tällöin suulle pusu, yleensä kylläkin hierotaan neniä yhteen, koska se on hänestä hauskaa. Aika sairas mielikuvitus saa olla että siinä näkee mitään seksuaalista. 

Vierailija
49/88 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huulet ovat erogeeninen alue. Kai te sen ymmärrätte. Miksi niitä huulia aikuisten kesken "hinkattaisiin", jos ei niissä ole mitään seksuaalista tuntoa? Siksi sanon ehdottoman EI:n lasten kanssa suulle pusuttelule.

Ehkä joillain on tapana nähdä kaikki sairaana ja pervona, mutta normaalilla vanhemmalla ei ole tuollaista taipumusta. Muutoinhan lasta ei voisi kylveytää tai pestä pyllyä, saati jättää vaikka isälleen yksin hoidettavaksi, kun sekin olisi kierossa mielessä rinnastettavissa pedofiiliseksi. Kyllä se aikuinen aina itse omassa mielessään tietää, että millä aikeilla hän koskettaa lasta. Eipä taida sulla itselläsi olla ihan puhtaat jauhot pussissa, kun reagoit noin vahvasti lapsen pussaamiseen hellittelymielessä.

Vierailija
50/88 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyillä pusuilla ja pitkillä kielisuudelmilla on iso ero, samoin seksuaalisella lääppimisellä ja esim. halauksella. Vanhempien keskinäiset pienet hellyydenosoitukset lasten nähden ovat ehdottomasti hyväksi kaikille.

Vierailija
51/88 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huulet ovat erogeeninen alue. Kai te sen ymmärrätte. Miksi niitä huulia aikuisten kesken "hinkattaisiin", jos ei niissä ole mitään seksuaalista tuntoa? Siksi sanon ehdottoman EI:n lasten kanssa suulle pusuttelule.

Niin, yleensähän isä ja lapsi vetää kielareita samaan malliin kuin isä jonkun naisen kanssa. Mitään eroahan ei ole pienellä kuivalla pusulla ja kielarilla.

Vierailija
52/88 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me mun taaperon kanssa vaihdetaan silloin tällöin suulle pusu, yleensä kylläkin hierotaan neniä yhteen, koska se on hänestä hauskaa. Aika sairas mielikuvitus saa olla että siinä näkee mitään seksuaalista. 

Aloittaja ei ole nähnyt tilanteessa mitään seksuaalista, vaikka ällöttynyt onkin. Sinä sanoit mitä sanoit, etkä kertonut mistä kommentista se siihen suuntaan vääntyi.

Vierailija
53/88 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nussitteko myös ruokapöydällä lasten nähden? Siihen voi olla vaikkapa sosiaaliviranomaisilla jotain sanomista vaikka lapsilla ei olisikaan.

Nyt tais mennä sinulta pikkuisen överiksi...

Vierailija
54/88 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkään en ymmärrä MIKSI lasta pitää pussata suulle? Miksei poski/otsapusu riitä?

Vierailija
55/88 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukut tulee syystä että?

Eikö tällaisesta asiasta saa puhua?

ap.

Vierailija
56/88 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja ei ole nähnyt tilanteessa mitään seksuaalista, vaikka ällöttynyt onkin. Sinä sanoit mitä sanoit, etkä kertonut mistä kommentista se siihen suuntaan vääntyi.

Niin että tuo aloittajan kommentti "lapsen tapa roikkua isänsä kaulassa hamuamassa suukkoa ällöttää minua" ei ole asian seksualisointia?  Miksi se muuten ällöttäisi? Tai "Lapsia ei kuulu pussailla suulle"? "hyi, oksettavaa"? "Huulet ovat erogeeninen alue"? Valitse siitä sopiva kommetti joka sopii tuohon ylempään toteamukseen, jos jäi noin häiritsemään. 

Vierailija
57/88 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukut tulee syystä että?

Eikö tällaisesta asiasta saa puhua?

ap.

Varmaan vaan siksi, että jotkut tuntee tarvetta pussata lasta suulle.

Vierailija
58/88 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin ällöttää jonkin verran lasten pussailu suulle. Samoin se, jos pieni lapsi näkyvästi "unnuttaa" tai tyydyttää itseään. Tulee sellainen olo, että lapsi tekee liian varhain asioita, joita hänen ei pitäisi tehdä.

Vierailija
59/88 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin että tuo aloittajan kommentti "lapsen tapa roikkua isänsä kaulassa hamuamassa suukkoa ällöttää minua" ei ole asian seksualisointia?  Miksi se muuten ällöttäisi? Tai "Lapsia ei kuulu pussailla suulle"? "hyi, oksettavaa"? "Huulet ovat erogeeninen alue"? Valitse siitä sopiva kommetti joka sopii tuohon ylempään toteamukseen, jos jäi noin häiritsemään. 

Sulla on kuule Sherlock mennyt sekaisin kenen mikäkin vastaus on. Mutta en väännä tästä enää. Tyypillisitä av toimintaa ettei kysytä, vaan asiat menee aina oman tulkinnan mukaan ajatuksissa päin per..ttä.

Vierailija
60/88 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinusta ihanaa esim lapsen räkäpalleroiden syönti? Pusut menee suulle, kuten räkäpallot... ällötys voi johtua monesta asiasta. Sinulla se tulee tuon oman mielleyhtymän kautta muilla muiden, mutta et voi väittää, että oman pääsi tuotokset ovat totta kaikille muille. Kysy väittämisen sijaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän