Valkopäiset kivespussifinnit? Kammottava haju?
Kellään muulla tällaisia? Karvatupessa valkoinen pallero ja ulos tulee pitkä valkoinen mätä.
Haju on kammottava.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ulkoisissa sukuelimissä ei hirveän tiheään pitäisi tällaisia olla. Toki joskus hormoniryöpyn seurauksena voi tulla finnejä, mutta jos näitä on jatkuvasti genitaalialueella, suosittelen harkitsemaan lääkärissä käyntiä. Ihan miehillä ja naisilla. Voi olla sukupuolitautiin viittaavaa, mutta voi olla myös jonkinlaista ihoärsytystä. Ainakaan säännöllisestä vesipesusta ei ole haittaa ja hengittävien vaatteiden käyttö voi auttaa myös.
Joo voi johtua siitä että sen salireissun jälkeen käynyt suihkussa muutamaan päivään. Hautunut...
ap
Yyyääääk!!!!!! Suihkussa käydään vähintään kerran päivässä ja AINA liikunnan jälkeen!! Oot ihan niinkuin mun yks exä, se epähygienisyys ja hajut (etenkin sukurlimissä!) oli vaan liikaa mulle, vaikka muuten fiksu ja ihan komea mies olikin. Edelleen 40v ihmettelee kun suhteet ei kestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ulkoisissa sukuelimissä ei hirveän tiheään pitäisi tällaisia olla. Toki joskus hormoniryöpyn seurauksena voi tulla finnejä, mutta jos näitä on jatkuvasti genitaalialueella, suosittelen harkitsemaan lääkärissä käyntiä. Ihan miehillä ja naisilla. Voi olla sukupuolitautiin viittaavaa, mutta voi olla myös jonkinlaista ihoärsytystä. Ainakaan säännöllisestä vesipesusta ei ole haittaa ja hengittävien vaatteiden käyttö voi auttaa myös.
Joo voi johtua siitä että sen salireissun jälkeen käynyt suihkussa muutamaan päivään. Hautunut...
ap
Yyyääääk!!!!!! Suihkussa käydään vähintään kerran päivässä ja AINA liikunnan jälkeen!! Oot ihan niinkuin mun yks exä, se epähygienisyys ja hajut (etenkin sukurlimissä!) oli vaan liikaa mulle, vaikka muuten fiksu ja ihan komea mies olikin. Edelleen 40v ihmettelee kun suhteet ei kestä.
Miten voi olla mahdollista, ettei itse haista omia lemujaan?
Mulla on noita melkeen joka karvan tupessa, mut ne ei näy kuin seisokissa....tosin niistä tuleva tali ei haise millekään. Eli jos haluaisin voisin puristaa ainakin 100 kikkeli finniä.
oli mullakin niitä ja puristelin joutessani niitä valkopäisiä finnejä, sattui ihan saatanasti
nykyään kun olen gluteenittomalla ruokavaliolla niitä ei ole, jostakin syystä
Ennen aikaan oltiin viikot raskaassa työssä ja saunassa käytiin lauantaina. Eikä kukaan haistanu mitään, eikä ollu mittään pirun talpalleja munissa.
oletko ajellut karvoja sieltä? nivusten alueella karvatupet tuntuvat tulehtuvan aika herkästi karvojen ajos seurauksena