Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tauko avioliitossa.. kokemuksia, kiitos!

Vierailija
11.04.2019 |

Meillä on miehen kanssa tällä hetkellä tauko avioliitossa. Mies muutti yksiöön ja sovimme, että tauon aikana emme tapaile muita. Onko kenelläkään kokemuksia tauoista ja miten ne ovat päättyneet?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kenelläkään ole kokemuksia?

Vierailija
2/13 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tapailee muita. Ei mulla muuta.

T: Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo eron harkintavaiheelta kuulostaa. Joko eropaperit on lähetetty?

Vierailija
4/13 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumusero siis

Vierailija
5/13 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli vastaava järjestely myös aiemmin. Sitä kesti noin puoli vuotta ja sitten palattiin yhteen.

Se oli hyödyllinen, tilanne rauhottui ja kumpikin osasi huomioida sen jälkeen toista paremmin.

Vierailija
6/13 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli vastaava järjestely myös aiemmin. Sitä kesti noin puoli vuotta ja sitten palattiin yhteen.

Se oli hyödyllinen, tilanne rauhottui ja kumpikin osasi huomioida sen jälkeen toista paremmin.[/quote

Tuo voi olla järkevä ratkaisu. Olen kuullut samantyyppisestä tilanteesta ja hekin palasivat yhteen ja ovat vieläkin yhdessä.

Vierailija
7/13 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu enää ns.tauon jälkeen. Näitä on niin monta tapausta nähty. Aluksi voi mennä ihan ok mutta pisemmän päälle ne tulee aivan samat asiat/ongelmat esille mitkä alun perin mättikin.

Myös minulle on käynyt niin eli avioero siitä loppu pelissä tuli. Olen sitä mieltä että ei kannata yrittää väen väkisin enää yhteiseloa jos siihen on paljon jo kupruja tullut. Parempi laittaa kattilat suosiolla jakoon!

Vierailija
8/13 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä käytin oman aikani iloisesti kokemuksia hankkien.

Vierailija
9/13 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauot on pelleilyä. Viennin ammattilaisena olen oppinut, että pettäminen todellakin kannattaa. Siitä on lähes mahdotonta jäädä kiinni työreissuissa, ja kaikki uusi on ulottuvilla vaimon ja arjen säilyessä kuitenkin kotona.

Vierailija
10/13 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tyhjentää kasseja uusiin reikiin minkä ehtii. Oletko jotenkin vajaa.

Vierailija
11/13 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet Vaasasta, mopoilee miehesi säännöllisesti oululaisella jakopiparilla. On tehnyt tätä sekä tauon aikana että ilman taukoa. Onnea valinnasta.

Vierailija
12/13 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko taukoihin.

Ongelmat eivät katoa mihinkään, miksi sellaiseen tilanteeseen on alunperin jouduttu että on haluttu ottaa aikalisää suhteesta.

Se on just niin, että muutaman viikon ja kuukauden voi mennä ihan hyvin tauon jälkeen, kun kumpikin yrittää keinotekoisesti parastaan ja sitten samat ongelmat nousee pintaan. Ihmiset ei muutu eikä hyvästä parisuhteesta tarvitse mitään taukoja ottaa.

Vierailija
13/13 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa täällä huonoja kokemuksia tauosta. Tässä tilanteessa voin olla varma, että mies ei petä tauon aikana. Meillä on kolme pientä lasta, joten ero kuulostaa kauhealta etenkin kun lapsia miettii. Omalta puolelta on rakkautta vielä jäljellä, mutta miehestä en saa selvää. Hän sanoo; että minua on vaikea halata ja lähestyä. Pääseekö tällaisesta yli?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi