Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa, kun henkilö vastaa netissä viestiini "itkunauru" -hymiöllä, vaikka en sano mitään hauskaa, vaan analysoin hänen käytöstään kärkevästi?

Vierailija
11.04.2019 |

Näin on lyhyen ajan sisällä tehnyt muutamakin keskustelukumppanini (mies), kun olen kirjoittanut heille jotain vähemmän mairittelevaa heidän toiminnastaan / persoonastaan.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottavat sen vitsinä?

Vierailija
2/59 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottavat sen vitsinä?

Tämän mahdollisuutta epäilen, sillä useimmiten he blokkaavat minut itkunauru-hymiön lähettämisen jälkeen.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitävät sua huvittavana tai jopa säälittävänä?

Vierailija
4/59 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kuvittelet, että sinulla on oikeus arvostella muiden tekemisiä?

Vierailija
5/59 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauravat tai pikemminkin haluavat sinun luulevan, että tikahtuvat nauruun kommenttisi "tyhmyydestä".

Vierailija
6/59 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Analyysisi osuu oikeaan, eikä sitä kestetä, vaan yritetään mitätöidä se tekemällä sinut naurunalaiseksi.

Tai sitten analyysisi oli naurettava.

Veikkaan ensimmäistä, tullut nähtyä monesti.

Vierailija
7/59 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottavat sen vitsinä?

Tämän mahdollisuutta epäilen, sillä useimmiten he blokkaavat minut itkunauru-hymiön lähettämisen jälkeen.

Ap

Niin minäkin tekisin. Pidä mölyt mahassas.

Vierailija
8/59 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarkastinen vastaus. Sama kuin sanoisi "ei helv sun juttuja, haha"

Vierailija
9/59 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidän mielestään olet naurettava.

Vierailija
10/59 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan jättää ne analysoinnit vähemmälle, jos ei halua tulla blokatuksi 😂😂😂

Vierailija
11/59 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse täydellinen? Et näköjään.

Vierailija
12/59 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todella naurettava mielipiteinesi.

Vierailija
13/59 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Nautin myös muiden analyyseistä ja kritiikistä kohdistettuna minuun, joten en itse missään tapauksessa blokkaisi henkilöä, joka kykenee muodostamaan minusta vahvan mielipiteen ja myös kertomaan sen avoimesti. Arvostan, en missään tapauksessa halveksu, vaikka analyysin paikkansapitävyydelle ei takeita olisikaan.

Ap

Vierailija
14/59 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asperger?

Vierailija
15/59 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Nautin myös muiden analyyseistä ja kritiikistä kohdistettuna minuun, joten en itse missään tapauksessa blokkaisi henkilöä, joka kykenee muodostamaan minusta vahvan mielipiteen ja myös kertomaan sen avoimesti. Arvostan, en missään tapauksessa halveksu, vaikka analyysin paikkansapitävyydelle ei takeita olisikaan.

Ap

Miksi luulet, että nämä miehet haluavat sinulta analyysin?

Vierailija
16/59 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta joku taas itkee, kun tinderistä ei löydy seuraa... Ihan pa*ka sovellus!

Vierailija
17/59 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eivät he tosiaan ole sitä pyytäneet, mutta käyttäydyn vain luonteeni mukaisesti ja ilmaisen ajatukseni juuri sellaisina kuin ne ovat. Pidän itsekin suorapuheisuudesta. Kun on suorapuheinen toiselle ei jää mikään epäselväksi ja näin ollen voi myös helposti ja mukavasti valita, haluaako olla tällaisen henkilön kanssa tekemisissä vai ei.

Ap

Vierailija
18/59 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas hullu ja seko Akka hymiöitä

Vierailija
19/59 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eivät he tosiaan ole sitä pyytäneet, mutta käyttäydyn vain luonteeni mukaisesti ja ilmaisen ajatukseni juuri sellaisina kuin ne ovat. Pidän itsekin suorapuheisuudesta. Kun on suorapuheinen toiselle ei jää mikään epäselväksi ja näin ollen voi myös helposti ja mukavasti valita, haluaako olla tällaisen henkilön kanssa tekemisissä vai ei.

Ap

Et näköjään kunnioita toisen tunteita ja mielipiteitä vaan käyttäydyt niinkuin itse haluat. Ei ole sinun tehtäväsi kertoa muille, mitä he tekevät väärin. Ihmettelet, miksi sinut blokataan. No juurikin siitä syystä, että kaikki eivät ajattele puolitutun analyysin omasta elämästä olevan rakentavaa ja hauskaa.

Vierailija
20/59 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asperger?

Ei ole tutkittu, mutta et ole ensimmäinen joka kysyy, olenko. Nettitestistä olen saanut 140 pistettä, mikä viittaa mahdolliseen aspergeriin. Kyllä olen lapsesta asti tiedostanut, että minulla on jotain vikaa päässäni.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi