YLE Suuri Vaalitentti klo 21.00 OFFICIAL
Kommentit (659)
Vierailija kirjoitti:
Illan parhaat tähän mennessä: Andersson ja Rinne.
Illan surkeimmat tähän mennessä: Halla-aho, Orpo ja Sipilä.
Olen samaa mieltä, että Andersson on puhunut hyvin ideologiaansa. Mutta se ideologia on mielestäni jotain täysin absurdia.
Hänen mielestään kaikille -- siis kielteisen päätöksen saaneillekin, joista pitäisi päästä eroon ASAP -- pitäisi antaa täysi sosiaaliturva. Tuo on aivan käsittämätöntä. Missä maailmassa hän oikein asuu kun kuvittelee tuon mahtuvan suomalaisen oikeustajuun että maksamme nuo viulut?
Eihän tuollaista systeemiä voi haluta kukaan muu kuin sellainen joka jo elää sosiaalituilla itse joten ei väliä kunhan systeemi pysyy pystyssä.
Vierailija kirjoitti:
Jussi haluaa opiskelijoiden ja köyhien rahat säilöönottofanrasioidensa toteuttamiseksi.
Säilöönotto järjestelmä maksaisi 700 000...
Hiekkalaatikoksi tuon tekevät toimittajat.
Siis kenen yrittäjyyden verot tappaa? Jos sun yrittäminen on parista prosentista kiinni, niin aika kehnoa yrittämistä.
Hiekkalaatikoksi tuon tekevät toimittajat.
Joko Sipilä on ottanut kakkaran käyttöön?
Ei tuolla ole yhtään järkevää kandidaattia Suomen pääministeriksi.
Miksi nuo hokevat toistensa etunimiä? ”Petteri hyvä, kun äsken sanoit...”.
Miten olisi:”Seija hyvä - saisinko nyt puheenvuoron?”
Petteri haluaa vain tyhjentää kassan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa joku tovi sitten oli havaittavissa, että Rinne ei oikein pysty keskittymään tai kuulee kenties huonosti. Kysyi vierestä Haavistolta supisten "mikä oli kysymys"? Tippuu siis välillä kelkasta...eikä kyllä muutenkaan ole yhtään skarppina. Väsyy selkeästi, ei se oikeasti noin pihalla voi olla.
Jos olet sairas, niin helvetti sairasta itsesi kuntoon. Puuterilla ei vuosia lisää tule.
yrittääkö tämä siis tuolla agressiivisella käytöksellä peittää sen ettei se jaksa keskittyä eikä enää muista mistä on puhe?!
voiskos tälle ukolle järkätä puolueettoman ja julkisen terveystarkastuksen ennen kuin se päästetään pääministerinpallille? ei millään pahalla muttei tässä mitään uutta kekkosta haluta
Ei Rinteestä muuhun ole kuin torikokouksissa huutamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Illan surkeimmat tähän mennessä: Halla-aho, Orpo ja Sipilä.Olen samaa mieltä, että Andersson on puhunut hyvin ideologiaansa. Mutta se ideologia on mielestäni jotain täysin absurdia.
Hänen mielestään kaikille -- siis kielteisen päätöksen saaneillekin, joista pitäisi päästä eroon ASAP -- pitäisi antaa täysi sosiaaliturva. Tuo on aivan käsittämätöntä. Missä maailmassa hän oikein asuu kun kuvittelee tuon mahtuvan suomalaisen oikeustajuun että maksamme nuo viulut?
Eihän tuollaista systeemiä voi haluta kukaan muu kuin sellainen joka jo elää sosiaalituilla itse joten ei väliä kunhan systeemi pysyy pystyssä.
Ainoa selitys tuolle on se, että Li Andersson toimii vieraan valtion agenttina ja hänen tehtävänsä on tuhota Suomi poliittisin keinoin. Kukaan järkevä ihminen, joka on Suomen ja suomalaisten puolella ei ajaisi asioita, joita Li Andersson ajaa.
Raimo, olen valmis rakkauteen...
Kotouttaminen kielikoulutuksen ja työn kautta säilössä/odottamassa pitämistä parempi, ehdottomasti!!!!
Miksi noille sinisille annetaan ruutuaikaa
GRU kiittää kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Illan surkeimmat tähän mennessä: Halla-aho, Orpo ja Sipilä.Olen samaa mieltä, että Andersson on puhunut hyvin ideologiaansa. Mutta se ideologia on mielestäni jotain täysin absurdia.
Ainoa selitys tuolle on se, että Li Andersson toimii vieraan valtion agenttina ja hänen tehtävänsä on tuhota Suomi poliittisin keinoin. Kukaan järkevä ihminen, joka on Suomen ja suomalaisten puolella ei ajaisi asioita, joita Li Andersson ajaa.
Tässä se selitys tuli.
PÄLÄPÄLÄPLÖÖPLÖÖPLÖÖULIULIRENKUTI RANKUTI.
Kaikki tuntuu olevan aina epäreilua mitä persuilta ja varsinkin tältä pääjehulta kysytään.
Se nyt on ihan selvä. Jep jep. juu juu.