Olen elänyt valheessa koko aikuisikäni
Miten viiiskymppisenä voi löytää uuden elämän, kun tuntuu, että kaikki voimat valuivat siihen, kun lopulta tajusin, että olen kyllä sieltä nuoruudesta asti tiennyt, että mieheni ei elä kanssani siksi, että olisi koskaan rakastanut minua. Mistä löydän voimaa saada takaisin edes osan siitä nuoresta, elävästä, uteliaasta innostuneesta ihmisestä, joka joskus olin?
Älkää jaksako haukkua. Minua on haukuttu aivan tarpeeksi. Yhden elämän kiintiö on täysi.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Minua ei kaduta hukkaan menneet vuodet vaan juurikin rakkaudettomuus. Koska ilman rakkautta ei ole _mitään_.
Onko teillä rakkaus hiipunut vai ollut aina pois?
Ap
Rakkautta - symbioottista ja syvää - ei ole koskaan ollutkaan. Olen aivan yhtä syyllinen itse; jäänyt tähän norkoilemaan, vaikka elämän ainoa tarkoitus on antaa ja saada rakkautta. Häpeän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs se rakkaus on?
Halua osoittaa teoilla toiselle vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen, että toinen on tärkeä. Lisäksi rakkaus on kunnioittamista.
No niin! Sitten vaan oma kirja ja oma talk show aiheesta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Minua ei kaduta hukkaan menneet vuodet vaan juurikin rakkaudettomuus. Koska ilman rakkautta ei ole _mitään_.
ApRakkautta - symbioottista ja syvää - ei ole koskaan ollutkaan. Olen aivan yhtä syyllinen itse; jäänyt tähän norkoilemaan, vaikka elämän ainoa tarkoitus on antaa ja saada rakkautta. Häpeän.
Aiotko tehdä jotakin? Minkä ikäinen olet?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApRakkautta - symbioottista ja syvää - ei ole koskaan ollutkaan. Olen aivan yhtä syyllinen itse; jäänyt tähän norkoilemaan, vaikka elämän ainoa tarkoitus on antaa ja saada rakkautta. Häpeän.
Aiotko tehdä jotakin? Minkä ikäinen olet?
Ap
Minä sairastan vaikeasti, joten asia on moninkertaisesti hankala. Olen 45.
Meillä taas rakkaus ei loppunut ainakaan mun puolelta ikinä. Mies vaan alkoi syytellä mua kaikesta hullusta, kuten pettämisestä mitä en todellakaan koskaan tehnyt. Hän oli itse pettänyt ja elää nyt tämän naisen kanssa, jonka kanssa petti. Jätti siis minut näennäisesti, koska minä petin hänen mielestään. En koskaan pettänyt vaan rakastin häntä yli kaiken. Ei uskonut.
No nyt hän sitten makaa niinkuin petaa eli jonkun naisen kanssa, jonka kanssa itse petti minua. Nainen vanhempi ja rumempi ja viihtyy baareissa. Onnea heille vaan:(
No nyt on aika rakastua itseensä! Jos miehesi on niin tampio ettei sinulle tajua rakkautta antaa, niin häpeä hänelle!
Olisko aika löytää sisäinen naiseus ja kauneus uudelleen. Jokainen nainen kyllä pystyy puhkeamaan kukkaan, vaikka olisi aluksi ties millainen suohirviö.
Nyt jotain uusia kivoja harrastuksia.. Salsaa? Joogaa? Näe ystäviä. Jos ystävät on vuosien aikana kaikonneet (todella monelle on käynyt näin!) niin suhteita heihin voi yrittää rakentaa uudelleen, tai sitten etsiä uusia ystäviä.
Onko aika päivittää vaatekaappia, tai vaikka vähentää kotoa turhaa roinaa? Miettiä meikkikuviot uudelleen?
Entäs ns aikuisten lelut? Suosittelen niitä ihan kaikille naisille! Hauskaa voi pitää ilman miehiäkin.
Ehkä tämmoisen jälkeen saattaa jopa tuntuakin, että kelpaa vielä rakkauteen miesmarkkinoilla... Iloa ja itsevarmuutta ;-)
Unohda miehet ja keskity kaikkeen muuhun (oikeasti) ihanaan.
Luuserit menkööt menojansa. Me kunnolliset naiset, jotka olemme lapsetkin kasvattaneet voimme siirtyä itsemme hemmotteluun kun lapset isoja:) Sitä kautta sitä voi löytää etsimättä kunnon miehiä kun voi itse hyvin:)
Nollaa tilanne ja etene uudestaan päivä kerrallaan, niin minäkin menen joka aamu ylös ja tiedä mitä tulee eteen. M45
Kiitos kaikille! Tässähän alkoi tulla mainioita ohjeita. Kiitos kaikille. Sain ajateltavaa :)
Ap
AP, ei sinussa ole mitään haukuttavaa ❤️
Vierailija kirjoitti:
AP, ei sinussa ole mitään haukuttavaa ❤️
Kiitos. Tästä kastui silmät. On tämä palsta välillä hieno.
Ap
Halua osoittaa teoilla toiselle vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen, että toinen on tärkeä. Lisäksi rakkaus on kunnioittamista.