Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kevätmasennus, apuja?

Vierailija
11.04.2019 |

Moro!.
Olisiko teille neuvoja miten eroon surumielisyydestä? Tiedän kyllä mistä se johtuu. Siitä että olen totaalisen yksin, ja ulkona paisaa aurinko. Ihmiset " heräävät" ja viettävät yhdessä aikaa. Minä: olen yksin kotona, eikä ole ystäviä vaikks käyn töissä ja harrastan. Suurinta surua aiheuttaa nähdä näin keväisin rakastuneita pareja ja lapsiperheitä. Eli kaikkea sitä joka minulta puuttuu. En oikeim tiedä mitem taas selviäisin tästä kesästä... ps. Anteeksi ruikutus. Sainpahan purkaa sen edes tänne. Ja niin, olen mies 25 v( kohta 26)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä keskity siihen mitä sinulla ei ole vaan siihen mitä sinulla on. Ulkoile, nauti auringosta, luonnosta, ihmisistä ja pidä mieli ja sydän avoinna. Koskaan ei tiedä milloin sieltä lenkiltä rakas putkahtaa. :)

Vierailija
2/10 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä keskity siihen mitä sinulla ei ole vaan siihen mitä sinulla on. Ulkoile, nauti auringosta, luonnosta, ihmisistä ja pidä mieli ja sydän avoinna. Koskaan ei tiedä milloin sieltä lenkiltä rakas putkahtaa. :)

Kiitos tsempistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietäisin kertoisin sinulle heti. Saman ongelman kanssa painin edelleen, ja ikää jo 32v.  Muille kevät tuntuu olevan kivaa aikaa, mennään kohti mahtavaa kesää, jota muistellaan yhdessä sitten syksyllä. Yritän olla välittämättä ja tehdä asioita, mutta ymmärrettävästi ulkopuolisuus ja yksinäisyys vaivaa mieltä, masentaa tietoisuus siitä mistä jää koko ajan paitsi (ja juuri oli taas mediassa, että yksinäisyys vahingoittaa terveyttä). Sitä ei voi oikeasti ymmärtää kuin sellaiset jotka ovat sen itse kokeneet.

Vierailija
4/10 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tietäisin kertoisin sinulle heti. Saman ongelman kanssa painin edelleen, ja ikää jo 32v.  Muille kevät tuntuu olevan kivaa aikaa, mennään kohti mahtavaa kesää, jota muistellaan yhdessä sitten syksyllä. Yritän olla välittämättä ja tehdä asioita, mutta ymmärrettävästi ulkopuolisuus ja yksinäisyys vaivaa mieltä, masentaa tietoisuus siitä mistä jää koko ajan paitsi (ja juuri oli taas mediassa, että yksinäisyys vahingoittaa terveyttä). Sitä ei voi oikeasti ymmärtää kuin sellaiset jotka ovat sen itse kokeneet.

Ymmärrän sua todella ! Tsempit sullekkin! T. AP

Vierailija
5/10 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin minun kynästä

Vierailija
6/10 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
7/10 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Ymmärrän totaalisesti!

Olisiko sun mahdollista aloittaa jokin uusi harrastus? Kerrot että harrastat jo, mutta mietin silti toisivatko uudet paikat ja uudet ihmiset vaihtelua arkeen?

Vierailija
8/10 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä! Ymmärrän totaalisesti!

Olisiko sun mahdollista aloittaa jokin uusi harrastus? Kerrot että harrastat jo, mutta mietin silti toisivatko uudet paikat ja uudet ihmiset vaihtelua arkeen?

Ehkä, mutta kelpaako yksinöiset miehet mukaan porukkaan? Esim tanssi kiinostaa ( lava)

Vierailija
9/10 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
10/10 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lavatanssithan on ihan paras kesäharrastus! Lavalla on rento ja iloinen ilmapiiri ja tanssista nautitaan yhdessä, vaikkei toista tuntisikaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan