Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harkitkaa lapsenne nimi tarkkaan

Vierailija
11.04.2019 |

Menin sitten mokaamaan tähän asti elämän tärkeimmän päätöksen kohdalla. Väsyneenä tuli valittua lapselle nimi, minkä tajusin heti ristiäisten jälkeen olevan todella huono valinta. Toinen nimi ei sen paremmin sovi kutsumanimeksi. En voi ymmärtää miten näin saattoi käydä. Hävettää, harmittaa, suututtaa. Nimi on ihan kalenterinimi, mutta sukunimeen yhdistettynä hölmön kuuloinen. Lapsi kohta 5kk ja tuska vaan kasvaa joka päivä. Vaihtamaankaan ei voi ryhtyä, se olisi vielä suurempi häpeä. Huh.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan näitä Tosi Paskaloita ja Wittusen Kelmoja..

Mun pojan etunimestä tulee sukunimeen yhdistettynä Tilli 😅 Sillä lempinimellä häntä joskus kutsunkin.

Vierailija
22/27 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannes Ilari Virtanen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piia Maaria Salminen?

Vierailija
24/27 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pasi Anssi?

Vierailija
25/27 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, minä päätin lasteni nimet kun olin jotain 12-13v. Kun nyt kolmekymppisenä sen muksun tein ja kerroin miehelle asiasta (ei, en vain ilmoittanut että se nyt on näin vaan kysyin että mitä tykkäisit nimestä X) niin mieskin tykästyi ja sen niminen lapsesta sitten tuli.

Vierailija
26/27 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voit vaihtaa. Ilmoitat vain kaikille viestillä, että olemme vaihtaneet lapsemme nimen ja uusi nimi on ____.

Jos joku sun tuttu vaihtais nimen niin ajattelisit varmaan vain että jaa ne tulikin katumapäälle, etkä sen enempää miettisi sitä. Mitäs siinä.

Ihmisten pitää uskaltaa elää niin kuin haluavat. Luot ihmeellisen näkymättömän vankilan itsellesi, jos tuollaisessa asiassa mietit, että muut ajattelevat jotai negatiivista. Vapaudu sellaisesta!

Vierailija
27/27 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ny vain se nimi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme