Loppukuuksi rahaa 5,30 euroa, mitä ruokaa ?
Kommentit (49)
nyt on ikkunanpesujen aika. Tuttaville tarjoat ruokapalkalla ikkunanpesua tai haravointia.. Työtä vastaan saa ruokaa / palkkaa. you know.
Ei riitä 26 senttiä päivässä millään ruokaan. Nyt sinun on keksittävä tuloja tai muiden ostamaa ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
nyt on ikkunanpesujen aika. Tuttaville tarjoat ruokapalkalla ikkunanpesua tai haravointia.. Työtä vastaan saa ruokaa / palkkaa. you know.
Voin maksaa rahaakin ruoan lisäksi.
Täti
On kyllä paha keissi :/ Mielestäni 10-20 e / viikko ruokaan ei ole mahdottomuus, mutta.. tuo summa loppukuuksi! Paha!
Meillä ei hirveästi turhaa ruokaa osteta ja meidän perheellä, johon kuuluu 5 henkeä on tosi minimaaliset ruokakustannukset. Silti syödään hyvin.
Tarjoat ikkunanpesua/haravointia/renkaidenvaihtoa/autonpesua. Menet hyväntekeväisyystyöhön, jossa saa päivällä ruuan ja kahvit.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä paha keissi :/ Mielestäni 10-20 e / viikko ruokaan ei ole mahdottomuus, mutta.. tuo summa loppukuuksi! Paha!
Meillä ei hirveästi turhaa ruokaa osteta ja meidän perheellä, johon kuuluu 5 henkeä on tosi minimaaliset ruokakustannukset. Silti syödään hyvin.
Juuri eilen mietin pärjäisinkö, jos laskujen maksun jälkeen jäisi 40 euroa ruokaan. Pärjäisin juuri ja juuri, kun käyttäisi luovuutta ruoan suhteen!
Joillakin voi tosin käydä niin paha homma, ettei jää edes tuota summaa. Olen ehkä itse vähän etuoikeutettu, kun minulla on passiivisia tuloja kuussa 680 euron verran, välillä enemmänkin. En tosin itse käytä noita rahoja, vaan sijoitan ja laitan säästöön, mutta ajatusleikkinä olen joskus miettinyt että jos saisin 40 e osinkoja vaikka palkan päälle ja kaikki muu menisi laskuihin (mitä ei koskaan tapahdu), niin tuo 40 euron osinko olisi silloin jo pelastus.
Missä asut? Tarvitsen siivousapua.
Ei taka-ajatuksia, olen eläkkeellä oleva nainen.
Aika heikosti kyllä syöt tolla summalla. Käy kerää pulloja lisäksi..
Ensi hätään osta viikon nuudelipaketit, sitten ruokajonoon seisomaan jos tilanne on noin paha jo tässä vaiheessa kuukautta.
Huhuu, onko ap:ta kuulolla?
Ei taida olla. :)
Kaalikeittoa viikko ja sen jälkeen itsetehtyä hernekeittoa viikko, sitten viikko perunaa ja jotain. Yritä realisoida tavaraa esim tori.fi:ssa.
Tee halpoja keittoja, leivo sämpylöitä, juomana vettä.
Onko kaapissasi mitään kuivaelintarvikkeita, joita voisit nyt hyödyntää?
Vierailija kirjoitti:
Missä asut? Tarvitsen siivousapua.
Ei taka-ajatuksia, olen eläkkeellä oleva nainen.
Kiitos ystävällisestä työtarjouksesta. Olen ennen myös siivonnut, mutta valitettavasti nykyisin siirtynyt luokkaan "kroppa ei kestä fyysistä työtä". Kouluttaudun parhaillaan kevyempään työhön.
Mihin olet rahasi törsännyt? Saatko toimeentulotukea? Jos saat olet kyllä melko tehokkaasti onnistunut senkin hassaamaan tässä vaiheessa kuukautta.
Onko kuiva-ainekaapit ja pakastin tyhjiä?
Alle 30 senttiä ruokaan per päivä. Nyt pistit pahan.
Nyt perheeltä tai kavereilta pyytämään rahaa lainaksi.
Paastoa. Pirun terveellistä ja edullista.
Kiitos kauniista ajatuksesta :)
En asu.