Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uhkapelaaja surmasí perheensä jouduttuaan ahdinkoon. Vapautuu nyt vankilasta.

Vierailija
11.04.2019 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e600012f-a383-455c-b63e-62236c901c47

Järjettömiä nämä Suomen rangaistukset. Alkaa pelaamaan taas ja edessä sama ahdinko.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä teko, aivan liian vähällä pääsee. Ja oikein työpaikkakin odottamassa, kun moni kunnollinen ihminen on ilman. REILU PELI?

Vierailija
22/37 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15,5 vuotta on aika pitkä rangaistus.

Tämä mies on vienyt elämän kolmelta viattomalta ihmiseltä, kaksi heistä oli vasta lapsia. Ja sinä sanot, että rangaistus on pitkä.

Mitä jos kyseessä olisivat sinun läheisesi?

Entäpä sitten kun mies seuraavan kerran joutuu johonkin vaikeuksiin? Kuoleeko taas joku? Miten voit puolustella näin vaarallisen ihmisen vapauttamista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulinat pois, on nyt rangaistuksensa kärsinyt ja osoittanut olevansa täysin kyvykäs työmarkkinoille. On kouluttautunut lisääkin jopa.

Nyt hänen on hyvä aloittaa puhtaalta pöydältä, ehkä hankkii uuden perheenkin.  

tommosella j.ännämiehellä ei tule kyllä olemaan pulaa naisista.

Vierailija
24/37 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää. Ja kuka edes haluaisi ottaa töihin tuollaista ihmistä?

Vierailija
25/37 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vankilan jälkeinen elämä siloiteltu valmiiksi. Murhaajaa odottaa valmiiksi etsitty ja kalustettu koti, oma sosiaalihenkilö joka ohjaa ja neuvoo henkilökohtaisesti raha-asioissa, kelan kiemuroissa, työpaikan saannissa, opiskelujen aloittamisessa. Paikkoja hänen ei tarvitse hakea, sosiaalisin perustein hän pääsee muiden ohi töihin/opiskelemaan.

Kodinkoneet, puhelin, tietokone, passi, ajokortti ym kaikki maksetaan hänelle valmiiksi. Koska hänhän nyt yrittää päästä elämään kiinni. Rikollisuus kannattaa aina!

Sillähän on jo vakituinen työpaikka odottamassa.

Vakituinen työpaikka - vaikka on vankilassa???

Onkohan koeaikaa - jos murhaa puolen vuoden sisään jonkun, niin saa potkut?

Vierailija
26/37 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se uhkapeleistä tykkää, pelatkoon venäläistä rulettia!

Vierailija
27/37 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuei, murhannut OMAT lapset  ja vaimon, eli päästään sairas sekopää jonka kuuluisi viettää loppuelämä jossain pöpilässä lukkojen takana. Siis ei tosiaan enää ikinä yhteiskuntaan, mun mielestä näytöt on annettu. Mielestäni kuolemanrangaistus pitäisi olla täällä meilläkin. Ei anteeksiantoa tämmöisille torakoille.

Vierailija
28/37 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää hänellä rupateltavaa työpaikan kahvitauoilla kollegoiden kanssa perheasioista.

Vierailija
29/37 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ajatellut eläkesuunnitelmana elinkautista vankilassa, silloin ei ole huolta huomisesta, ruoka ja lääkehuolto pelaa ja on katto pään päällä ilman että tarvitsee vuokrista huolehtia. Se vaan huolettaa että jos itse haluaa kärsiä elinkautisen oikeasti elinkautisena, niin laittavatko ne jonkun mitättömän 15 vuoden jälkeen sieltä pihalle vaikka itse vastustaa asiaa?

Ymmärtääkseni kyllä tuomitun pitää itse olla aloitteellinen noissa asioissa. Toki jos käytös on ollut hyvää ja olet vaan hissutellut menemään, niin varmaan sieltä suositellaan vapautumista. Olet vaan tiukkana ja kiukuttelet pikkasen, niin eivät laita ulos.

Vaikkakin tuommoisen tuomion jälkeen RiSe kulkee pitkän matkaa elämässä mukana.

No sitä minä vaan että ei tarvitsisi kahta tai useampaa kertaa laittaa elämäänsä järjestykseen. Ei sillä että mitään kaduttavaa joutuisi tekemään, kun astuu vankilan portista niin eiköhän jonkun geelipään voi dekapitoida samana päivänä varsin helposti.

Vierailija
30/37 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ajatellut eläkesuunnitelmana elinkautista vankilassa, silloin ei ole huolta huomisesta, ruoka ja lääkehuolto pelaa ja on katto pään päällä ilman että tarvitsee vuokrista huolehtia. Se vaan huolettaa että jos itse haluaa kärsiä elinkautisen oikeasti elinkautisena, niin laittavatko ne jonkun mitättömän 15 vuoden jälkeen sieltä pihalle vaikka itse vastustaa asiaa?

Pitää anoa armahdusta. Ei sieltä muuten pääse ulos.

Japanissa on jo omia vankiloita yli 60v vangeille jotka hankkiutuvat vankilaan, koska eivät tule toimeen eläkkeellään.

Vierailija
31/37 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä puoli: pääsee maksamaan pelivelkansa.

Huono puoli: jatkaa pelaamista ja vaarassa ovat jälleen läheiset ihmiset.

Vierailija
32/37 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä, että tavallisella suomalaisella koulutetulla ihmisellä on suuria vaikeuksia saada töitä ja sitten joku, joka on vielä vankilassa tuollaisen järkyttävän rikoksen takia, niin hänellä on jo työpaikka odottamassa ennenkuin on edes vapautunut. Mitä v*ttua?

Vierailija
33/37 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vankilan jälkeinen elämä siloiteltu valmiiksi. Murhaajaa odottaa valmiiksi etsitty ja kalustettu koti, oma sosiaalihenkilö joka ohjaa ja neuvoo henkilökohtaisesti raha-asioissa, kelan kiemuroissa, työpaikan saannissa, opiskelujen aloittamisessa. Paikkoja hänen ei tarvitse hakea, sosiaalisin perustein hän pääsee muiden ohi töihin/opiskelemaan.

Kodinkoneet, puhelin, tietokone, passi, ajokortti ym kaikki maksetaan hänelle valmiiksi. Koska hänhän nyt yrittää päästä elämään kiinni. Rikollisuus kannattaa aina!

Sillähän on jo vakituinen työpaikka odottamassa.

Vakituinen työpaikka - vaikka on vankilassa???

Onkohan koeaikaa - jos murhaa puolen vuoden sisään jonkun, niin saa potkut?

Miehellä on lisäksi vakituinen työpaikka, joten hän kykenee vapauduttuaan huolehtimaan toimeentulostaan.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006066465.html

Vierailija
34/37 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää. Ja kuka edes haluaisi ottaa töihin tuollaista ihmistä?

Ei tuollaista voi edes ihmiseksi sanoa.

Vierailija
35/37 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä käsittämätöntä miten näin hirveistä rikoksista suorastaan palkitaan Suomessa! Työpaikka, asunto, koulutus, kaikki hopeatarjottimella. Viel kun tuon 70 000 euron velkansa kuittaisivat...

Vierailija
36/37 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se jännää että kolmoissurmaajaa muka odottaa jo työpaikka vaikka vapaana on satojatuhansia työttömiäkin.

Vierailija
37/37 |
12.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minfon mukaan nimi vaihdettu, viimeset ~ 7 vuotta avotalossa, uskoon tultu ja uusi vaimokin ollut jo vähintään 5 vuotta.