Millainen on mies jolla ei ole naismenestystä suomessa mutta ulkomailla sitäkin enemmän?
Jos olet sellainen mies, niin kerro tarinasi ja millainen on fyysinen olemus.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen normi 175cm pitkä amk-insinööri. Suomessa naiset eivät edes vilkaisseetkaan kohti. Ei mitään toivoa. Muutin Brysseliin töiden perässä. Nyt pyöritän n. 5-7:ää naista yhtäaikaa. Belgialaisten miesten seassa olen pitkä. Paikalliset miehet ovat aika lyhyitä.
M33
Tuo kertoo sinusta enemmän kuin tarpeeksi. Eikö sinua edes hävetä? Pilaat suomalaisten maineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen normi 175cm pitkä amk-insinööri. Suomessa naiset eivät edes vilkaisseetkaan kohti. Ei mitään toivoa. Muutin Brysseliin töiden perässä. Nyt pyöritän n. 5-7:ää naista yhtäaikaa. Belgialaisten miesten seassa olen pitkä. Paikalliset miehet ovat aika lyhyitä.
M33
Tuo kertoo sinusta enemmän kuin tarpeeksi. Eikö sinua edes hävetä? Pilaat suomalaisten maineen.
Täällähän hän on todellisuudessa tälläkin hetkellä meidän suomalaisten naisten kanssa ;-) Ne miehet, jotka oikeasti pyörittävät naisia, eivät roiku perhelehden keskustelupalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen, joka ei saa naista kuin rahalla.
Siinä on oikein elämäm kovan koululaisen naisen mielipide! Maailmassa on suurinpiirtein 3500000000 naista, mutta vain ne "Suomi-muijat" on niitä jotka on aitoja, eivätkä ole rahan perään! Hah haha!
Minulla on eri kriteerit suomalaisille ja muille. Pitää olla pärjännyt jotenkin omassa kotimaassaan, jotta ei ole luuseri. Suomessa se nyt tarkoittaa jonkinlaista toimeentuloa tai varallisuutta. Muualla välttämättä ei ja onneksi olen itse hommannut omaisuutta, joten voisin ottaa myös köyhänkin miehen.
Toisesta ketjusta:
Yksi tollanen elämäntyylilesoilija on kaverini tyttären luokalla, alle parikymppinen nuori nainen. Sillä on naimisissa oleva lähemmäs viiskymppinen mies joka elättää, maksaa kutukämpän kulut, ostanut sille kaikenlaisia merkkivaatteita, -asusteita ja auton ja vienyt työmatkoillaan tätä shoppailemaan Pariisiin, Lontooseen, Berliiniin. Tuo nainen kertoo miehestä kaikkea ihan avoimesti, kuin olisi nuori poikaystävänsä. Miehen vaimo joko tietää tai ei tiedä. Tämä kuulemma on yleistä
Mutta joo... vain ulkomaalainen nainen on lom pakkoloinen. Ja ulkomaalainen nainen on aina lom pakkoloinen jos on suomalaisen miehen kanssa. Ei nainen voi koskaan mistään muusta syystä kiinnostua suomalaisesta miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M33
Ehkä ne naiset siellä jotka ovat ulkkareitten perässä ovat yhtä laadukkaita kuin suomalaiset naiset jotka ovat ulkkareitten perässä.
Kyllä jokainen kavereistani saa enemmän naisia ulkomailla paitsi ne muutamat jotka ovat niin tyhmiä etteivät edes osaa enkkua kunnolla.
Sori että vastaan vaikka olen nainen. Minä olen ihmetellyt naisena samaa toisin päin, eli miehet tuntuvat kiinnostuvan paljon helpommin ulkomailla. Ehkä olemme vain eksoottisen näköisiä eri maassa.