Mies piereskelee unissaan aivan tolkuttomasti - eroko edessä?
Voiko avioliittoneuvojalle varata aikaa tällaisen asian takia?
Kommentit (22)
on teillä pienestä suhde kiinni, jos unissaan piereskelystä miettii jo eroa......
Riippuu piereskelyn syystä. Jos mies tahallaan piereskelee, et tietenkään jää suhteeseen.
Laita ensialkuun sohvalle nukkumaan ja tarkista aamulla, haiseeko sohva?
Pistä se omaan huoneeseensa nukkumaan. Ovi kiinni ja tuuletus aamulla.
Ap, olet kylmä, armoton nainen, jota ei kukaan mies ansaitse - mitä nyt joku piereskely nyt on??
Vai onko se sinulle tekosyy päästä miehestäsi eroon??
Voi, luultavasti suosittelee miehelle cuplatonia.
Vierailija kirjoitti:
on teillä pienestä suhde kiinni, jos unissaan piereskelystä miettii jo eroa......[/quote
Raukka saanut laktoosi-intoleranssin ja kylmä korppikotka meinaa lempata ulos.
No siis mä tapailin oikeasti miestä, joka piereskeli todella paljon ja hänen mielestään se oli hauska läppä. Hän suhtautui välinpitämättömästi terveyteensä, eikä ollut valmis tekemään mitään korjatakseen ongelmansa. Mua rupesi hyvin pian ärsyttämään se, ettei miestä tuntunut vaivaavan pätkääkään se, että mä jouduin kärsimään hänen vaivastaan ja tapailu päättyi lyhyeen... Itse en voisi seurustella henkilön kanssa, jonka terveysongelma olisi itseaiheutettua ja se aiheuttaisi harmia mulle.
Piereskeleekö se mies samalla tavalla tasaista tahtia kuin kuorsaisi? Eihän siinä metelissä saa nukuttua (hajusta puhumattakaan) :D
Joo. Mullaki oli täydellinen mies, mut se alko aina piereskellä yöllä klo 3-4 aikoihi, nii et heräsin siihe enkä saanu enää nukuttuu. Yksiössä asuttii, ni ei ollu omii makkareita. Erohan siinä tuli.
Ihan jokainen piereskelee unissaan, mitä todennäköisimmin myös sinä.
Mikä miehesi pieruissa häiritsee? Etkö saa nukuttua? Koetko ne loukkaaviksi? Ällöttääkö? Jos mietit eroa tämän vuoksi, ärsyyntymiseesi on varmaan koko joukko muitakin syitä. Kun saatte ne selvitettyä, piereskelykään ei häiritse kohtuuttomasti.
Mua alkaa lähinnä naurattaa ukon pöräyttelyt :D
Mistä tiedät miten paljon itse pieret unissasi?
Miehesi on voinut jo laittaa eropaperit vetämään sinun yöllisestä piereskelystä. Mistäs tiedät?
Aika neuroottinen olet, jos et piereskelyä suvaitse.
On kai naiset vähemmästäkin eronneet.
Meillä piereskelee nainen unissaan niin että pakarat lepattaa ilmavirrasta.
Sillehän ei mitään voi että elimistö tyhjentyy kaasusta unen aikana.
Ravitsemusterapeutille ennemmin.