Lyhyt ja hoikka mutta hyväkuntoinen mies = väliinputoaja?
Toisessa ketjussa mainittiin tämä ajatus, joka osui sen verran lähelle omaa tilannetta että päätin aloittaa ketjun.
Naiset tuntuisivat jakautuvan suurin piirtein näin:
Hoikat ja sirot
- tosi suosittuja. Suosivat pitkiä ja komeita miehiä
Hyväkuntoiset
- vaativat mieheltäkin samaa, mutta haluavat sen lisäksi miehen olevan pitkä/raamikas
Pitkät, rotevat
- haluavat miehen olevan erittäin pitkä ja roteva heihin verrattuna
Pyöreät (suurin ryhmä)
- miehellä saa olla vatsaa, moni karsastaa hoikkaa ja liikunnallista miestä. Pituus/raamikkuus toki plussaa
Eli pähkinänkuoressa naiset joille miehen hyväkuntoisuus on tärkeää ovat niin suosittuja että saavat pidempiä/komeampia, tai ovat niin rotevia että vain heitäkin rotevampi mies käy.
Olisi kivaa harrastaa liikuntaa ja käydä vaelluksilla yhdessä...mutta vaikuttaa siltä ettei siihen ole mahdollisuuksia.
M/29v
Kommentit (40)
Puumaa mä metsästän..
ovat kiihkeitä ja pannessa pimeässä ei ulkonäkö haittaa:)
Vierailija kirjoitti:
Kait sulla on pitkä paksu ja suonikas..yuo know?
Laitat siitä kuvia naisille
kun oot lyhyt näyttää että heppi roikkuu polvissa:)
penikseni on lyhyt ja ohut:( ap
Ap...ei sun kannata..
keskity vaikka hyväntekeväisyyteen ja hanki koira
Ap on saanut paljon vastauksia, mutta kommentoinut vain yhtä?
Ap oletko trolli?
No kylla yksi mun eksista oli 165cm/ehka max 60kg, eli oli minua (170cm/76kg) paljon pienempi ja hennompi. Ei menoa haitannut, oli aivan ihana mies <3
Et sa mikaan valiinputoaja ole, et vaan ole viela loytanyt vakallesi kantta (vai kannellesi vakkaa? ;) ) <3
Oon pyöree enkä karsasta liikunnallisuutta. Oon ite kuin. Mun kaikki exät ollu hoikka ja hyväkuntosia😁yks vaan vähän pyöreä. Ainoo must en tykkää on sirous😁
Vierailija kirjoitti:
Ap on saanut paljon vastauksia, mutta kommentoinut vain yhtä?
Ap oletko trolli?
En ole kommentoinut ainuttakaan.
Kuvio tuli selväksi, aihe ei miellytä joten ketju trollataan täyteen että saadaan syy poistaa se.
Jos jollain on asiallista kommentoitavaa, niin bring it on.
ap
Saako kysyä mittoja (pituus/paino)? Osais vastata paremmin :)
Onko ap:lla rahaa ja statusta?
Kyllähän se menee niin että taso ratkaisee enemmän kuin sopivuus.
Paljon helpompaa löytää epäsopivia pareja kuin eri tasoisia pareja. Itsekin tunnen sohvaperunamies & liikunnallinen nainen pareja. Mutta niillä miehillä on rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Saako kysyä mittoja (pituus/paino)? Osais vastata paremmin :)
En ole itseäni mittaillut enkä omista vaakaa, mutta noin 170cm ja ehkä 60kg tai jopa alle. Harrastan lähinnä kestävyyslajeja, salitreeni on semmoista joka kasvattaa voimiakin mutta ei ainakaan minulla juuri vaikuta lihasten kokoon.
Ap
Oon lyhyt ja hoikka nainen. Mun ihannemies on 170 cm 60 kg. Pitkät ei kiinnosta.
Naisten maku on aika yhdenmukainen, joten miesten välinen ranking on selvä. Mutta älä unohda, ettei kaikilla naisillakaan ole varaa valita ihan mitä haluavat. Seksiin kyllä, mutta vakavaa suhteeseen ei. Eli kyllä pienelläkin mahdollisuus on.
Omasta kokemuksesta:
A) Ole tekijämies. Hanki rahaa ja sosiaalista statusta. Kompensoit lyhyyden ja hoikkuuden järkkäämällä naiselle kunnon puitteet ja mielenkiintoiset kaveripiirit.
B) Ala syömään pullaa. Lopeta liikunta. Etsi tosi lyhyt ja pyöreä nainen joka haluaa perheen ja nopsaan.
C) Odottele kymmenisen vuotta. Kun ikäisesi miehet ovat ylipainoisia ja tylsistyneitä kaljan kittaajia, erotut positiivisesti 40+ naisten silmissä joille pituus (-> laatugeenit -> pitkät lapset) on vähemmän tärkeää.
Kukkakepit pysykööt kasvimaalla. Hento mies on yhtä puoleensavetävä kuin obeesi nainen.
Lyhyen miehen kanssa ei saa pitkiä lapsia. Naiset haluavat lapsilleen pitkä pituusgeenit.
Vierailija kirjoitti:
Lyhyen miehen kanssa ei saa pitkiä lapsia. Naiset haluavat lapsilleen pitkä pituusgeenit.
Tämä on siis ihan luonnonvalinta.
Vierailija kirjoitti:
Kukkakepit pysykööt kasvimaalla. Hento mies on yhtä puoleensavetävä kuin obeesi nainen.
Noin se taitaa olla, mutta en silti ajatellut jäädä kasvimaalle. Kai minulla on samanlainen oikeus olla yhteiskunnan jäsen kuin sinullakin?
t. Hento mies
Vierailija kirjoitti:
entä jos nainen on itsekin 190 cm, ja ottaa 220 cm pitkän miehen, niin lapsesta tulee 250 cm???
ota lyhyt ja lihava n.40v nainen