Lyhyt ja hoikka mutta hyväkuntoinen mies = väliinputoaja?
Toisessa ketjussa mainittiin tämä ajatus, joka osui sen verran lähelle omaa tilannetta että päätin aloittaa ketjun.
Naiset tuntuisivat jakautuvan suurin piirtein näin:
Hoikat ja sirot
- tosi suosittuja. Suosivat pitkiä ja komeita miehiä
Hyväkuntoiset
- vaativat mieheltäkin samaa, mutta haluavat sen lisäksi miehen olevan pitkä/raamikas
Pitkät, rotevat
- haluavat miehen olevan erittäin pitkä ja roteva heihin verrattuna
Pyöreät (suurin ryhmä)
- miehellä saa olla vatsaa, moni karsastaa hoikkaa ja liikunnallista miestä. Pituus/raamikkuus toki plussaa
Eli pähkinänkuoressa naiset joille miehen hyväkuntoisuus on tärkeää ovat niin suosittuja että saavat pidempiä/komeampia, tai ovat niin rotevia että vain heitäkin rotevampi mies käy.
Olisi kivaa harrastaa liikuntaa ja käydä vaelluksilla yhdessä...mutta vaikuttaa siltä ettei siihen ole mahdollisuuksia.
M/29v
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako kysyä mittoja (pituus/paino)? Osais vastata paremmin :)
En ole itseäni mittaillut enkä omista vaakaa, mutta noin 170cm ja ehkä 60kg tai jopa alle. Harrastan lähinnä kestävyyslajeja, salitreeni on semmoista joka kasvattaa voimiakin mutta ei ainakaan minulla juuri vaikuta lihasten kokoon.
Ap
Okei, kyllä luulisi olevan naisia joille kelpaisi hyvin noilla mitoilla. Minulle kelpaisi ainakin, olet minua kookkaampi kuitenkin. Itseäni lyhyemmistä/hintelämmistä en yleensä kiinnostu mutta jostain syystä en ole koskaan lämmennyt myöskään todella pitkistä/rotevista miehistä. Vähän kookkaampi on paras. Niin makuasioita nämäkin :)
Sama tilanne.
Kolme naista on kiinnostunut, lyhyitä ja pyöreitä kaikki.
Eka kertoi treffeillä heti kuinka inhosi fitnesshulluja tms, selvästikin tarkistaakseen etten ollut sellainen. En olekaan. Mutta naisen mielestä jo lenkillä käyminen joka päivä tai se ettei herkuttele on fitnesshulluutta. Treffit oli kuin epäsuora kuulustelu, ethän vain ole sellainen ja sellainen mies jne.
Toinen kertoi tykkäävänsä luontoretkistä, joten lähdettiin heti sellaiselle. Kilometri hidasta kävelyä ja treffi oli aivan kuitti. Kävi ilmi että ainoa mikä oikeasti kiinnosti oli herkkueväät. Ei halunnut olla missään asiassa yhtään aloitteellinen, tykkäsi siitä kun mies tekee ja nainen seuraa perässä.
Kolmas oli sanotaanko että outo (hulluja ajatuksia uskonnosta ja sitä rataa).
Kaveripiireissä on useita naisia jiden kanssa on yhteisiä ajatuksia, naurua ja hauskaa aikaa yhdessä. Mutta vain kavereina. Aina kun pariutuvat, mies on minua selkeästi maskuliinisemman näköinen tai paljon menestyneempi.
Harmittaa, myönnän sen kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Oon lyhyt ja hoikka nainen. Mun ihannemies on 170 cm 60 kg. Pitkät ei kiinnosta.
Miten noilla mitpilla voi olla hoikka? Vai oletko todella isorintainen ja/tai bodattu?
Oikeasti aasialainen nainen ratkaisisi ongelman. Siellä on paljon lyhyitä ja siroja kauniita naisia.
Aasiassa tai lattareissa olisit ihan hyvän kokoinen ja pilua riittäisi. Varmaan saisit myös niitä 20v hotteja instamisuja etkä pelkästään arvottomia 30v+ lihavia yksinhuoltaja akkoja.
Ihan turhaan tuhlaat aikaasi suomalaisten naisten kanssa. Rumempia ovat myös verrattuna useimpiin muihin kansalaisuuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kait sulla on pitkä paksu ja suonikas..yuo know?
Laitat siitä kuvia naisille
kun oot lyhyt näyttää että heppi roikkuu polvissa:)
penikseni on lyhyt ja ohut:( ap
Voit silti antaa kädellä naiselle organisaation. Hellästi mutta päättäväisesti.
Älä ole huolissasi, varmasti löydät naisen. Ei kaikki ole näin laskelmoivia. En koskaan ole ajatellut rahaa enkä pituutta.
Mieheni on aika lailla saman kokoinen kuin sinä. Eikä ole rikas.
Itse olen 160 cm, hoikka, hyväpalkkainen nainen. En tarvitse elättäjää. Lapset vasta suunnittelusteella. Ja haluan lapsia juuri tämän miehen kanssa.
Olet hankalassa iässä, ap.
Huomaat ehkä palstanaisten tarinoissa kaavan. Lyhyet/hoikat ovat exiä, pidempi/raamikkaampi nyxä.
Hoikka mies oli lukioaikojen poikkis, kun enemmistö pojista oli hoikkia. Lyhyt mies oli hauska heppu opiskeluajoilta, joka päivitettiin isompaan kun lisääntyminen alkoi pyöriä mielessä.
Nelikymppisillä naisilla alkaa olemaan lyhyitä nyxiä, koska lapset on jo hankittu.
Rupea miljonääriksi, niin nainen löytyy kyllä heti, vaikka olisi 140cm vinkuheinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyen miehen kanssa ei saa pitkiä lapsia. Naiset haluavat lapsilleen pitkä pituusgeenit.
Tämä on hauska kuvio. Naiset sanovat, että ei ole mitään tasoja ja pituus ei ole mikään juttu. Mutta sitten he kuitenkin haluavat "hyvät" eli komean miehen geenit.
Miksi lapsen pitää olla pitkä ja komea, jos sillä ei ole mitään merkitystä?
Älä yleistä, tämä palsta ei vastaa kaikkien naisten mielipidettä. Katso ympärillesi ja ylläty. Ei kaikki isät ole pitkiä ja komeita.
Joidenkin mielestä lyhyet miehet ovat ihania.
Minun naapurissani asuu lyhyt, hyväkuntoinen ja hoikka mies joka on pudonnut sellaiseen väliin että hänellä on vaimo jonka kanssa on ollut yksissä parikymmentä vuotta ja he näyttävät jotenkin täysin toisilleen luoduilta.
Hento mies on yhtä haluttu kuin obeesi nainen.
Niin AP? MGTOW on sinun tulevaisuutesi. Antaudu sille. Mitä nopeammin hyväksyt sen, sitä nopeammin alat nauttimaan elämästä täysin siemauksin :)
Itse pidän tuollaisista pikkumiehistä, koska niitä on helppo komennella ja tekevät mitä vaan. Suosittelen muillekin naisille.
Pitkät ja hoikat?
Ei miehen tarvitse olla mikään bambimainen, feminiininen ruusu. Roteva on aina parempi, mutta lihavuudelle ei kiitos.
Vinkuheinä! Mahtava termi, kuvaa juuri täsmälleen mistä on kyse. Ei jatkoon.
Itse pidän tuollaisista pikkumiehistä, niitä on helppo komennella ja ne tekevät melkein mitä vain.
Äläkä manlet mode poista tätä uudelleen.
Aika mielenkiintoista että lyhyys ja obeesi (obese, sairaalloinen ylipaino) katsotaan samaksi asiaksi.
Lyhyys on nykypäivänä pitkälti merkityksetön geneettinen ominaisuus.
Sairaalloinen ylipaino on useimmissa tapauksissa huonoista elämäntavoista johtuva terveyshaitta joka vaikuttaa elinikään, terveyteen, mielialaan, jne.
Mieluummin lyhyt ja rakas, kuin pitkä ja paska.
Tämä on hauska kuvio. Naiset sanovat, että ei ole mitään tasoja ja pituus ei ole mikään juttu. Mutta sitten he kuitenkin haluavat "hyvät" eli komean miehen geenit.
Miksi lapsen pitää olla pitkä ja komea, jos sillä ei ole mitään merkitystä?