Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tampereella avattiin uusi Tokmanni. Puolen kilometrin pituinen ihmisjono jonotti ilmaista ämpäriä.

Vierailija
11.04.2019 |

Ei luoja miten sairasta ja ennenkaikkea noloa:). Eikös tuollainen ämpäri maksa kaupassa euron. Työkaveri sanoi, että sunnuntaina pitäisi vaalipaikoilla jaella ilmaisia ämpäreitä niin saataisiin ennätyspaljon äänestäjiä.
Sitä paitsi minun mielestäni esim tuo Tokmanni jotenkin nolo kauppa. Hävettää jotenkin silloin harvoin kun siellä ehkä kerran kahteen vuoteen käyn.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella älytöntä toImintaa kaikinpuolin. HÄVETKÄÄ!

Vierailija
22/39 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ämpärihän oli täynnä tavaraa. Nauroin, kun kaveri esitteli ämpärinsä sisältöä.

Mitä naurettavaa siellä sitten oli? Mun mielestä yleensä ollut ihan hyödyllisstä tavaraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ämpärihän oli täynnä tavaraa. Nauroin, kun kaveri esitteli ämpärinsä sisältöä.

Joissakin oli myös 100 euron lahjakortti.

Kyllä Tokmannilla jotkut tuotteet ovat edullisia ja myös hyviä tarjouksia joskus.

Elektroniikkaa, tulostimia, ruohonleikkureita ei kannata Tokmannilta ostaa. Hajoaa alta aikayksikön jos ei oo jo sitten valmiiksi valmistusvikaisia.

Alusvaatteita, sukkahousuja, lasten vaatteita, meikkejä ym hygieniatuotteita sieltä saa ihan edulliseen hintaan kyllä, niitäon tullu ostettua.

Vierailija
24/39 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tällaiset tapaukset paljastavat suomalaisten huonon ostovoiman ja köyhyyden.

Vierailija
25/39 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä Tokmannin ämpäreissä on tavaraa. Mun vanhemmat paljasti mulle joskus. Ovat eläkeläisiä, niin joutavat jonottamaan jossain avajaisissa.

Vierailija
26/39 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan pariin sankoon piilotettu sattumanvaraisesti 100€ lahjakortti. Aika hyvä täky.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/944f7115-2171-4c4c-886c-82c85dcc478a

Vierailija
27/39 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennakkoäänestysjonosta ihmiset kääntyivät pois, kun edessä oli muutama kymmenen ihmistä. Oliskohan ämpärit houkutelleet pysymään jonossa?

Vierailija
28/39 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele, että tämä tapahtui Tampereella. Siellä elävät maailmanhistorian ankeimmat, tympeimmät ja tyhmimmät juntit. 

Vierailija
29/39 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hävettäisi asioida Tokmannilla... Saa automaattisesti köyhän leiman.

Vierailija
30/39 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako sillä olla jotain merkitystä?

Vierailija
31/39 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Tokmanni lupaisi jokaiselle 2 euroa, joka seisoo kaupan edessä 30 minuuttia ihmisiä olisi varmaan alle kymmenen. Nyt euron arvoista ämpäriä jonotetaan toista tuntia.

Vierailija
32/39 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä näytän köyhältä ja juntilta vaikka Stockalla kävisin. Tienaan varmasti enemmän kuin keskimääräinen av-mamma. Ei paljon puristele. Käyn myös Lidlissä.

Vierailija
33/39 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ajattele sitä, kuinka vakava pula ämpäreistä Tampereella on.

Vierailija
34/39 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmät Tokmallilla asioi? Täällä yksi akateeminen, ylemmän korkeakoulututkinnon suorittanut ihminen, joka asioi myös Tokmannilla.  Keskimäärin luulen, ettei minuakaan ihan tyhmäksi voi luokitella. Itsetuntoni kestää asioida missä tahansa kaupassa.

Vierailija
35/39 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persukannattajat olivat jonottamassa.

Ilmanen ämpäri ja sitten hakee keppanaa

siihen on hyvä oksentaa.

Vierailija
36/39 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmanni ei jaa tyhjiä ämpäreitä vaan jotain roinaa niissä aina on, hölmöt.

Vierailija
37/39 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä naurettavaa siellä sitten oli? Mun mielestä yleensä ollut ihan hyödyllisstä tavaraa.

Nauroin sille, kun kaveri meni ihan vitsinä jonottaan ämpäriään ja sitten tohkeissaan esitteli ämpärin sisältöä. Olis ne pesuaineet ja eväät mullekin kelvannut, mutta ei musta ole ämpärijonoon.

Vierailija
38/39 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain kerran vahingossa ämpärin kun lehdessä luki että uusi Tokmanni avataan kello 9 ja ajattelin että käyn katsomassa sitä 10.ltä kun ämpärivouhotus on ohi. Kun menin paikalle selvisi että lehdessä oli virhe ja se aukesikin vasta 10.ltä, kun kerran olin paikalla niin hain sitten ämpärin (joka on nyt maalla asuvan tätini sieniämpäri) roinaahan siinä enimmäkseen oli, mutta myös tosi hyvä silmälasin puhdistus-suihke. Harmi vaan etten ole nähnyt sitä myynnissä Tokmannissa enkä missään muuallakaan.

Vierailija
39/39 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain kerran vahingossa ämpärin kun lehdessä luki että uusi Tokmanni avataan kello 9 ja ajattelin että käyn katsomassa sitä 10.ltä kun ämpärivouhotus on ohi. Kun menin paikalle selvisi että lehdessä oli virhe ja se aukesikin vasta 10.ltä, kun kerran olin paikalla niin hain sitten ämpärin (joka on nyt maalla asuvan tätini sieniämpäri) roinaahan siinä enimmäkseen oli, mutta myös tosi hyvä silmälasin puhdistus-suihke. Harmi vaan etten ole nähnyt sitä myynnissä Tokmannissa enkä missään muuallakaan.

Jospa käyttäisit sitä silmälasien puhdistussuihketta, niin saattaisi alkaa näkymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän