Miksi norjalaiset ja ruotsalaiset on keskimäärin paljon paremman näköisiä kuin suomalaiset
Aina kun katson jotain sarjoja tai urheilukisoja, joissa on pohjoismaalaisia, niin tuntuu että suomalaiset on ihan perunoita heidän rinnalla :D ei nyt tietysti aina, mutta jopa suomenruotsalaisetkin tuntuu tunnistavan jo kaukaa siksi että he ovat todella kauniita/komeita.
Kommentit (34)
Mä mietin aina kun näen tällaista julkista "pohdintaa" että mikä tarkoitus tällaisella "pohdinnalla" on. Miksi se pitää jakaa? Tulee ensimmäisenä mieleen, että henkilöllä itsellään on negatiivinen kuva omasta ulkonäöstään, jolloin hän kokee että on helpottavaa yrittää siirtää se oma rumuus muihin ihmisiin ja myös saada muille paha mieli haukkumalla heitä rumiksi. Näin oma tuska ei tunnu niin kamalalta. Sitten muka ollaan olevinaan niin rentoja ja kepeitä, että hei mä niinku vaan pohdin tällästä, älkää nyt hiiltykö ja nauruhymiöitä perään. Todellisuudessa on itse ihan p*skana mutta samalla tyytyväinen kun sai siirrettyä pahan mielensä johonkin toiseen ihmiseen.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sitä joka maasta löydy sekä kauniita että vähemmän kauniita. Se, että ap on itse ruma ja huomioi ympärillään vain muut rumat ei tarkoita, että kaikki suomalaiset rumia olisi, tai edes suurin osa.
Ihmisen mieli on mielenkiintoinen. Itse olen kaunispiirteinen ja näen erittäin harvoin rumia ihmisiä.
Näin ohiksena, mistä päättelet että AP on ruma? Voi olla hyvinkin kaunis vaikka itse puhuisi mitä.
Mitä tulee AP:n kysymykseen niin mielipidekysymyshän tuo on. Jonkun mielestä suomalaiset on todella hyvännäköisiä.
Tämä korostuu vielä entisestään tavallisen kansan parissa, kun vertaa suomalaisia ja norjalaisia. Norjalaisten mantra "ut på tur, aldri sur!" tekisi ihmeitä myös suomalaisille. Sen sijaan suomalaiset viettävät vapaa-aikansa sohvaperunoina. Läski tekee kauniistakin rumia.
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin aina kun näen tällaista julkista "pohdintaa" että mikä tarkoitus tällaisella "pohdinnalla" on. Miksi se pitää jakaa? Tulee ensimmäisenä mieleen, että henkilöllä itsellään on negatiivinen kuva omasta ulkonäöstään, jolloin hän kokee että on helpottavaa yrittää siirtää se oma rumuus muihin ihmisiin ja myös saada muille paha mieli haukkumalla heitä rumiksi. Näin oma tuska ei tunnu niin kamalalta. Sitten muka ollaan olevinaan niin rentoja ja kepeitä, että hei mä niinku vaan pohdin tällästä, älkää nyt hiiltykö ja nauruhymiöitä perään. Todellisuudessa on itse ihan p*skana mutta samalla tyytyväinen kun sai siirrettyä pahan mielensä johonkin toiseen ihmiseen.
Taisi sinulla tässä mennä tunteisiin ihan kuin AP olisi sinua suoraan haukkunut rumaksi? Ja se että sanoo jonkun olevan kauniimpi ei tarkoita että se toinen olisi ruma tämä saman tyypin mielestä. AP ei mielestäni aloituksessa sanonut että suomalaiset ovat kaikki rumia. Sanoi että norjalaiset ja ruotsalaiset ovat keskimäärin kauniimpia ja paremman näköisiä kuin suomalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Tämä korostuu vielä entisestään tavallisen kansan parissa, kun vertaa suomalaisia ja norjalaisia. Norjalaisten mantra "ut på tur, aldri sur!" tekisi ihmeitä myös suomalaisille. Sen sijaan suomalaiset viettävät vapaa-aikansa sohvaperunoina. Läski tekee kauniistakin rumia.
Suomalaisten pitää VAALIA ja ARVOSTAA toisiaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisi sinulla tässä mennä tunteisiin ihan kuin AP olisi sinua suoraan haukkunut rumaksi? Ja se että sanoo jonkun olevan kauniimpi ei tarkoita että se toinen olisi ruma tämä saman tyypin mielestä. AP ei mielestäni aloituksessa sanonut että suomalaiset ovat kaikki rumia. Sanoi että norjalaiset ja ruotsalaiset ovat keskimäärin kauniimpia ja paremman näköisiä kuin suomalaiset.
Ap se siinä itseään puolustaa.
Ei, et ole mukava ihminen, mutta vaikka juuri sinä et ole mukava ei se onneksi tarkoita, että kaikki suomalaiset olisi yhtä ikäviä ihmisiä kuin sinä.
Kyllä kai se ihan geneettistä on. Suomessakin tosin on rannikoilla sellaista skandinaavin näköistä porukkaa. Mutta muuten on tummempaa ja usein lyhyempää ja rotevaluisempaa porukkaa. Idässä ja pohjoisessa selvimmin, sitten siinä välissä ollaan me "sekasikiöt" jotka toisinaan on erityisen rumia. Ei tumma eikä vaalea, ei selkeän pyöreä- ja siropiirteinen itä- tai pohjoissuomalainen mutta ei myöskään näyttävämpiluustoinen skandinaavi, ei lämmin- eikä kylmäsävyinen.
Itsellä äiti Turusta ja sellainen skandinaavityyppi, isä taas Pohjois-Karjalasta ja tumma- ja ruskeasilmäinen. Meistä lapsista on molemmista tullut "ei oikein minkään näköisiä".
Eiköhän tuo ole harhaa etupäässä. Teeveeseen kuitenkin aina seuloutuu enempi, vähempi ns. hyvägeenisiä ihmisiä. Urheilijat tietenkin suorituskykynsä ja esiintyjät jo ihan yleisön toiveiden vuoksi. Siksi hölmöä verrata niitä ja vieläpä kompuroida "eksoottisuusharhan" kanssa.
Suomalaisilla naisilla ja misseillä ainakin on kova vienti ulkomailla ja itse olen tälläisenä vaaleana idän mongoloidismiehenä huomannut saman. Siinä missä Suomessa kiinnostuneita ovat nätit naiset, niin ulkomailla on useampi "jumalainen seksipommi" tarttunut käsikynkkään.
Suomalaisia rumentaa eniten kasvojen tympeä perusilme, sellainen elämään kyllästyneen ihmisvihaajan murjotus. Tähän kun yhdistetään ihon väriin sopimaton ”pirteä” hiusväri, huonot ruokailutottumukset ja yleisestä rahanpuutteesta johtuva käytössä virttynyt ja epäsopiva vaatetus, niin kokonaisuus on valmis.
Kehitysmaa-Suomi -lookia täydentää joillakin myös se, että ei ole varaa hoidattaa hampaita tai hankkia kunnollisia silmälaseja.
Jos nyt tarkennetaan tässä käsitteitä, niin mongoloidi on vanhentunut nimitys ihmiselle, jolla on downin syndrooma, mongolidi taas on vanhentunut nimitys keski- ja itäaasialaisille kansoille.
Hyvä korjaus vaikkei sen luulisi olevan niin kirjaimen päälle. Kunhan puhumme samaa kieltä, universaalia rakkauden kieltä!
Suomenruotsalaiset ne vasta rumia on. Miettikää jotain A-M Henriksonia tai Bernerin Annee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sitä joka maasta löydy sekä kauniita että vähemmän kauniita. Se, että ap on itse ruma ja huomioi ympärillään vain muut rumat ei tarkoita, että kaikki suomalaiset rumia olisi, tai edes suurin osa.
Ihmisen mieli on mielenkiintoinen. Itse olen kaunispiirteinen ja näen erittäin harvoin rumia ihmisiä.
Hei sinä kaunis ihminen haluasin kysyä sinulta, että arvostatko itseäsi?
Tavallaan arvostan, tavallaan en. Miksi kysyt? En usko, että se ulkonäöstä riippuu arvostaako itseään vai. Kai se on enemmän kiinni pään sisällöstä.
Ruokavalio ja liikunta sekä itseen panostaminen. Siinä ero. Naapurissa kaikilla yli +35v naisilla on lyhyt polkkatukka. Kysyn vain miksi? Naisellisuus muutenkin aika kaukana.