Miksi norjalaiset ja ruotsalaiset on keskimäärin paljon paremman näköisiä kuin suomalaiset
Aina kun katson jotain sarjoja tai urheilukisoja, joissa on pohjoismaalaisia, niin tuntuu että suomalaiset on ihan perunoita heidän rinnalla :D ei nyt tietysti aina, mutta jopa suomenruotsalaisetkin tuntuu tunnistavan jo kaukaa siksi että he ovat todella kauniita/komeita.
Kommentit (34)
Skandinaavi geenit. Ovat eri näköisiä kuin Itä-Suomalaiset. Lisäksi itse epäilen, että Suomessa esiintyvästä länsi/itägeenien sekoittumisesta ei tule kovin kauniin näköisiä ihmisiä, olen nimittäin itse tällainen ja rumempi kuin kumpikaan vanhemmistani
Voisiko suomalaiset jo vihdoin lopettaa tämän omiensa mollaamisen?
Hmm... Olen matkustellut Pohjois-Norjassa (ja myös Pohjois-Ruotsissa, missä leirintäalueet ovat täynnä norjalaisia), eivätkä kyllä norjalaiset minun silmääni erityisen hyvännäköisiä ole.
Eikä ole. Tuohon ruotsalaiseen näköön kyllästyy aika nopeasti ja sen jälkeen kaikki näyttää samalta.
Enkä nyt tosiaan sano että kaikki suomalaiset on sysirumia, mutta jotenkin koomista katsoa vaikka pm-juoksukisoja kun urheilijat rivissä ja suomalaiset erottuu selvästi ja eivät tosiaan siksi että olisivat paremman näköisiä.
Toki geeniperimä on eri, jotenkin vaan hassua kun mietitään geopoliittista asemaa: emme näytä venäläisiltä tai blokkimaalaisilta, mutta emme kyllä skandinaaveiltakaan.
Skandinaaviset geenit nyt vaan on paremmat, ainakin ulkonäön suhteen, ja sitten ihmiset myös panostavat enemmän ulkonäköönsä.
Täytyy kyllä sanoa, että etenkin norjalaiset naiset ovat todella kauniita, tunnen useammankin ja toinen toistaan paremman näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan pohdin ei siitä nokkiinsa kannata ottaa
Ap
Suomalaisissa eneän idän mongoligeenejä. Suomenruottalaiset ja länsisuomalaiset siksi kaunuumpia.
Mä taas olen huomannut että somalialaiset ovat rumempia kuin kenialaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi ap on keskimääräistä ap:ta tyhmempi?
Kunhan pohdin...
Eivät suomalaiset ole näitä rumempia ollenkaan. Päin vastoin, suominaiset ovat itse asiassa todella hyvän näköisiä, silloin kun pitävät itsestään huolta - no sama koskee kyllä myös miehiäkin.
Suomenruotsalaiset eivät kyllä ole kauniimpia. Jostain syystä haluat näin ajatella, ja pitää yllä tällaista mielikuvaa?
Eiköhän sitä joka maasta löydy sekä kauniita että vähemmän kauniita. Se, että ap on itse ruma ja huomioi ympärillään vain muut rumat ei tarkoita, että kaikki suomalaiset rumia olisi, tai edes suurin osa.
Ihmisen mieli on mielenkiintoinen. Itse olen kaunispiirteinen ja näen erittäin harvoin rumia ihmisiä.
mä rakastan mun mongoloidisilmiäni ja korkeita poskipäitäni. olen rotunainen
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sitä joka maasta löydy sekä kauniita että vähemmän kauniita. Se, että ap on itse ruma ja huomioi ympärillään vain muut rumat ei tarkoita, että kaikki suomalaiset rumia olisi, tai edes suurin osa.
Ihmisen mieli on mielenkiintoinen. Itse olen kaunispiirteinen ja näen erittäin harvoin rumia ihmisiä.
Hei sinä kaunis ihminen haluasin kysyä sinulta, että arvostatko itseäsi?
He ovat isoleukaisia. Suomalaisilla naisilla on sirot leuat <3
No huomasin minäkin että aluksi ihmiset näyttivät täällä todella viehättäviltä, mutta liekö ollut uutuudenviehätystä ja myös koska nuoret aikuiset ovat täällä keskimäärin urheilullisempia ainakin näillä kaupunkialueilla. Useamman vuoden asuttuani täällä silmät ovat niin tottuneet tiettyyn ulkonäköön ja nykyään monet suomalaiset näyttävät myös viehättäviltä. Eli luulen osin olevan kyse siitä, että me suomalaiset emme näe sitä mikä meissä on kaunista,koska olemme niin tottuneet meidän omiin piirteisiimme.
Kun muutin tänne Norjaan, olin ihmeissäni ihmisten kauneudesta, mutta nykyään kaikki näyttää samalta massalta. Minä taas olen monen norjalaisen mielestä kaunis, koska olen heille eri näköinen kuin tyypillinen norjalainen nainen ja tavallaan uutta. Se on varmasti siis jonkunlaista uutuudenviehätystä. Ja on täällä paljon ei niin viehättäviä ihmisiä myös. Mutta nuoret aikuiset ovat keskimäärin urheilullisempia kuin suomalaiset ja jos tykkää sellaisesta urheilijakropasta niin varmasti miellyttävät silmää kuten minullakin aluksi. Nykyään se vain väsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMiksi ap on keskimääräistä ap:ta tyhmempi?
Kunhan pohdin...
Millä perusteella olen keskimääräistä tyhmempi, jos omasta mielestäni skandinaavit ovat pääosin paremman näköisiä kuin suomalaiset? Mielipidekysymys se on.
Ruotsissa ei ole Savoa. Lappalaisia sillä toki on.