Kuinka epäilyttävää tämä sinun mielestäsi olisi?
Jos miehen kanssa tekstaillaan ihan jotain muuta ja yht äkkiä tulee väliin viesti että "mites ois tänä iltana" ..
Kommentit (38)
Halus tietää käykö flaksi vai kipaseeko kädelle.
Onko teillä ollut vähän viileämpää siinä mielessä? Jos tekee kovasti mieli ja halusi jo etukäteen varmistella, että saisi.
Vierailija kirjoitti:
No ihan yhtäkkiä laittoi mulle tämmöisen viestin vaikka puhuttiin auton väristä. Musta tuntuu ettei ihan ollut tarkoitus laittaa sitä viestiä mulle..
Jos se halus maalata sun auton kyseisenä iltana.
Täältähän se parhaiten selviää onko mies pettämässä vai lainaamassa peräkärryä.
Vierailija kirjoitti:
Onko teillä ollut vähän viileämpää siinä mielessä? Jos tekee kovasti mieli ja halusi jo etukäteen varmistella, että saisi.
Ei ole ollut. Ja muuten joo saattaisi ehdotellakin noin, mutta ei nyt kesken jonkin toisen keskustelun. Meillä oli oikeasti ihan asia kesken ja odotin vastausta viestiini joka koski auton väriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan yhtäkkiä laittoi mulle tämmöisen viestin vaikka puhuttiin auton väristä. Musta tuntuu ettei ihan ollut tarkoitus laittaa sitä viestiä mulle..
Jos se halus maalata sun auton kyseisenä iltana.
No sitä mää niikun kysyinkin sitten että tänä iltanako se auto lähdetään hakemaan..
Vierailija kirjoitti:
Täältähän se parhaiten selviää onko mies pettämässä vai lainaamassa peräkärryä.
No ei se kyllä mieheltäkään selviä..
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla muuten koira vai kissa?
Vierailija kirjoitti:
Luulen että viesti oli tarkoitettu jollekin muulle kuin sulle, mutta kyseessä ei ole välttämättä mitään dramaattista pettämistä tms. epäilyttävää. Ihan hyvin voi olla viesti miehen kaverille. Arvailen siksi näin, ettei viestissä (ilmeisesti?) ollut mitään silmäniskuemojia tms. Ootko kysynyt mieheltä suoraan?
Niin.. No kysyin että lähtikö nyt vähän väärälle ja selitteli siihen sitten ummet ja lammet kuinka oli kuvitellut ettei enää puhuta autosta.. No eipä nyt oikein uponnut..
Vierailija kirjoitti:
Onnea, se pettää.
No eiköhän. Onhan se helppo nyt selitellä että oli vähän väärä väli mutta oli kyllä osoitettu minulle.
Jos nyt odotan vastausta viestiin autoa koskevassa asiassa ja sieltä tulee että mites ois tänä iltana niin ei vit, en usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissa ja vaimo jota en kutsuisi koiraksi hänen kuullen.
Mä kyllä saattaisin ihan kesken eri asian kysyä että miten ois.
Mutta yksinkertaista puhu sen miehes kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissa ja vaimo jota en kutsuisi koiraksi hänen kuullen.
Ei se eilen ollut kun viime viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Juu. On hyvä selittämään.
No onko ne edeltävät viestit jotenkin mahdollista lukea silleen, ettei puhuttais autosta? Ota vaikka kuvakaappaus meille tjsp., vaikea tässä on näillä tiedoilla sanoa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu. On hyvä selittämään.
Kuule mitä sä täällä edes kyselet kun selkeästi olet päättänyt että mies pettää.
Ota sitten ero, äläkä vikise.
Ja tätä ei voi kysyä mieheltä itseltään, koska...?
Aina ällistyttää, että joltain someraadilta kysellään. Kuule me ei olla se mies!