Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten oppisi tekemään aloitteita?

Vierailija
10.04.2019 |

Oon tosiaan 23v mies ja tosiaan vieläkin on poikuus tallella.. Oikeastaan lähinnä siksi, etten ole osannut ns. "toimia ajoissa". Mulle aloitteiden tekemiset on täyttä hepreaa, ja aina mietin, onko esim. sovelias tilanne vai olisko liian awkwardia jne.. Oon möhlinyt monia monituisia naisten iskuyrityksiä juuri tämän vuoksi, ja tosiaan itse en uskalla lähestyä, kun en tiedä, miten lähestyä. Jälkikäteen on vain harmittanut, kun oon kuullut että joku olisi ollut hyvinkin kiinnostunut, mutten ole ymmärtänyt "vihjailuja" enkä ole osannut tulkita tätä.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään.

Vierailija
2/49 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään.

Aika tyhjentävää. Kiitos.

-AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee sitä, eivät naiset ole mitenkään sen vaivan arvoisia.

Ja kyse ei ole vain siitä että alusta asti sinun pitää tehdä aloite ja hemmotella, huomioida jne jne jne.

Vierailija
4/49 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla ikäisiäsi naispuolisia ystäviä tai sukulaisia? Juttele heidän kanssaan, niin opit käyttäytymään luontevasti naisten kanssa. Sen jälkeen on helpompi oppia tekemään hyviä aloitteita.

Vierailija
5/49 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kyse ei ole vain siitä että alusta asti sinun pitää tehdä aloite ja hemmotella, huomioida jne jne jne.

Ymmärrän, mutta ei tää aloitteettomuus ole mitenkään kantanut hedelmää. Epäröin jatkuvasti omia tekemisiäni naisten kanssa ja tämä on vaikuttanut. Muuhun kanssakäymiseen olen kuitenkin päässyt, mutten varsinaiseen aktiin asti ikinä.

-AP

Vierailija
6/49 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setämies. kirjoitti:

Onko sinulla ikäisiäsi naispuolisia ystäviä tai sukulaisia? Juttele heidän kanssaan, niin opit käyttäytymään luontevasti naisten kanssa. Sen jälkeen on helpompi oppia tekemään hyviä aloitteita.

No tässä on vähän se ongelma, että osaan kyllä naisten kanssa keskustella noin muuten, ja on muutamia tyttökavereitakin, mutta "siinä mielessä" oon kuitenkin täysi uivelo. En oikeen rohkene kysyä neuvoja heiltä, kun monet pitävät minua varmasti kokeneempana kuin olen (tämän tietää siitä, kun välillä tullut tenttauksia siitä, miksi en seurustele).

-AP

Vierailija
7/49 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkaise mielesi, uskalla heittäytyä. Opi elämään pettymysten kanssa ja hyväksy ne osana prosessia. Reippaasti vaan, uskalla tehdä aloite ja ota katsekontakti. Tsemppiä!  :D

Vierailija
8/49 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, osasit tehdä tännekin hyvän aloituksen joka oli mukava lukea. Asiallinen teksti hyvin muotoiltuna ja viesti tuli selväksi. opettele livenäkin puhumaan ihmisille ja esittäytymään niin siitä se lähtee. Tsemppiä!!!

Vierailija
9/49 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet esittävät kokeneempaa vielä tuossa iässä kuin mitä ovatkaan. eli puheet voi olla vaikka mitä ja todellisuus ihan toista. eikä poikuudessa ole mitään pahaa. minusta on tosi hienoa ettet tee niin hienoa juttua mitä seksi parhaimmillaan kahden ihmisen välillä on ihan kenen kanssa vaan vaan sen oikean tytön täytyy merkata sulle. Kuulostat kivalta tyypiltä, kesä tulossa ja kaikkea. Muista silti ehkäisy ja sitäkin voit harjoitella tekniikkaa ihan itseksesi . noniin illanjatkoa

Vierailija
10/49 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantsii muuten siirtyä demille kyseleen näitä asioita. Täältä saa vaan katkerien vanhojen mummojen vastauksia. Itse olen saanut demiltä nuorilta tytöiltä ja naisilta paljon parempia neuvoja myös oman ulkonäön kohentamisen suhteen. 

Vierailija
11/49 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kantsii muuten siirtyä demille kyseleen näitä asioita. Täältä saa vaan katkerien vanhojen mummojen vastauksia. Itse olen saanut demiltä nuorilta tytöiltä ja naisilta paljon parempia neuvoja myös oman ulkonäön kohentamisen suhteen. 

harjoittele vielä itsevarmuutta. siitä me tykätään!

Vierailija
12/49 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita Tinderiin että olet neitsyt. Varmasti löytyy joku korkkaamaan.

Vierailija
13/49 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko sopivassa tilanteessa ehdottaa kahveja tai pitsaa ja sen jälkeen vaikka pyytää naista kotiisi. Lasi viiniä ja sohvalle istumaan lähietäisyydelle. Käsi käteen. Jos tuntuu luontevalta, niin suudelma. Sen jälkeen nainen varmasti tekee vastaliikkeen, jos on kiinnostunut. Varaudu myös siihen, että eka lähentyminen ei vielä johda seksiin saakka. Ehdota uutta tapaamista, niin olet jo lähempänä. Jos nainen on sinusta kiinnostunut, hän antaa kyllä riittävän selviä signaaleja tai tarttuu itse toimeen.

Vierailija
14/49 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oikeestaan pidän itseäni jo aika itsevarmana, oon oppinut pitämään kehoni "puutteista" (eli päällimmäisinä 172cm pituus ja aavistuksen epäsymmetriset kasvonpiirteet) ja oon oikeestaan muuten hyvin ylpeä itestäni, oon päässyt opiskelemaan melko arvostettua alaa ja päässyt töihin pitkien ponnistelujen jälkeen (eli parin vuoden työttömyysjakso oli takana ennen opiskelujen aloittamista) :) Oon myös fyysisesti hyvässä kunnossa ja nautin olostani.

-AP

Vierailija
15/49 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda koko juttu! Miksi edes pitäisi saada joku tekoripsi, teko koko muija?!

Nauti elämästäsi ilman urpoja akkoja.

Vierailija
16/49 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oikeestaan pidän itseäni jo aika itsevarmana, oon oppinut pitämään kehoni "puutteista" (eli päällimmäisinä 172cm pituus ja aavistuksen epäsymmetriset kasvonpiirteet) ja oon oikeestaan muuten hyvin ylpeä itestäni, oon päässyt opiskelemaan melko arvostettua alaa ja päässyt töihin pitkien ponnistelujen jälkeen (eli parin vuoden työttömyysjakso oli takana ennen opiskelujen aloittamista) :) Oon myös fyysisesti hyvässä kunnossa ja nautin olostani.

-AP

Kuulostaa tosi hyvältä sulle. Ja sussa ei ole todellakaan mitään vikaa. olet hyvä juuri oman pituisenasi omilla kasvoillasi persoonallasi ja luonteellasi.

Ja tämä menee teille kaikille rakkaat pojasta mieheksi tyypit

Vierailija
17/49 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda koko juttu! Miksi edes pitäisi saada joku tekoripsi, teko koko muija?!

Nauti elämästäsi ilman urpoja akkoja.

sano ei katkeruudelle, sinuakin odottaa joku sinulle oikea.

Vierailija
18/49 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä hyvin pitkälti. Nainen on kuin toinen työ. Sun odotetaan tekevän lähestyminen ja jos osaat esittää tarpeeksi itsevarmaa ja myydä itsesi hyvin tuossa hetkessä niin saat mahdollisuuden treffeille.

Tuolla treffeillä sun pitää lisää myydä itseäsi ja tehdä vaikutus naiseen mm ammatillasi ja koulutuksella.

Tätä vaikutuksen tekemistä on se alku. Jos läpäiset tämän vaiheen sinut palkitaan seksillä.

Seksissä sinua taas arvioidaan, kuinka hyvin osaat tuottaa naiselle nautintoa, kuinka hyvän vaikutuksen osaat tehdä? Miten hyvin olet varusteltu? Miten kestävä olet? Miten hyvin osaat nuolla pillua? Löydätkö klitoriksen sekunnissa vai epäröitkö ja nainen menettää halunsa? Jos läpäiset tämän vaiheen niin tapailu jatkuu.

Nyt sinun tulee huomioida ja hemmotella naista. Viedä paikkoihin ehkä jopa matkoille. Naisella tulisi olla koko ajan kivaa, koska tylsyys karkoittaa naisen toisille apajille. Hemmotelu maksaa eli toivottavasti käyt töissä. Jos onnistut näissä hemmotteluissa sinua palkitaan taas seksillä, mutta älä epäröi tai alisuoriudu seksissä edes huonoina päivinä, koska se voi karkoittaa naisen, jopa laittaa huhuja liikkeelle, että olet huono rakastaja.

Vierailija
19/49 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet esittävät kokeneempaa vielä tuossa iässä kuin mitä ovatkaan. eli puheet voi olla vaikka mitä ja todellisuus ihan toista. eikä poikuudessa ole mitään pahaa. minusta on tosi hienoa ettet tee niin hienoa juttua mitä seksi parhaimmillaan kahden ihmisen välillä on ihan kenen kanssa vaan vaan sen oikean tytön täytyy merkata sulle. Kuulostat kivalta tyypiltä, kesä tulossa ja kaikkea. Muista silti ehkäisy ja sitäkin voit harjoitella tekniikkaa ihan itseksesi . noniin illanjatkoa

Minä taas luin aloituksen niin, että nimenomaan panemaan pitäisi päästä. Ihan sama ketä.

Vierailija
20/49 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa riittää, kun tajuat naisen olevan hyvin samanlainen ihminen kuin olet itse, paitsi todennäköisesti paljon älykkäämpi ja vahvempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi