Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turhauttaa, kun en onnistu koskaan näyttämään vakuuttavalta ja kauniilta. Silmälasien ja vaatteiden osto mahdotonta.

Vierailija
10.04.2019 |

Olen todella turhautunut. Ostin uudet silmälasit, joita kaikki optikkoliikkeessä kehuivat niin loistavasti minulle sopiviksi ja kauniiksi. Nyt sain lasit kotiin. Mies ilmoitti, että hän ei tuon näköistä pallinaama ryhdy katselemaan kuin korkeintaa kerran kuussa. Että ei tullut näistäkään sitten sellaisia käyttölaseja että voisin näyttää yhtä hyvältä kuin lähes tulkoon jokainen toinen nainen ikinä missään. En ymmärrä missä vika on, koska periaatteessa olen kaunispiirteinen ja hoikka. Vaikutan kuitenkin todella nörtiltä ja silmät ovat jotenkin turpovveet. En saa melkein mitään kehysmalleja toimimaan, koska lähes kaikki ovat liian paksuja kasvoilleni ja kehyksettömät linssit ovat jotenkin todella kuvottavia.

Joudun todennäköisesti siirtymään piilolinsseihin.

Ongelma ei kuitenkaan poistu, koska ihan samalla tavalla olen täysi luuseri ostamaan esimerkiksi vaatteita. En vaan saa itseäni näyttämään vakuuttavalta. Kävin vaatekaupassa jossa myyjä yritti auttaa. Hän valitsi mulle vaatteita joissa näytän lähinnä arkkitehdiltä. Haluaisin olla hyvännököinen, seksikäs nainen, mutta mikään maailmassa ei istu päälleni.

Onko kukaan saanut tällaista asiaa ratkaistua?
Asun Turussa, jos on ehdottaa jotain näkemyksekästä stailaajaa....

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakuuttavalta minne😂😂😂

Vierailija
22/23 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sinä esittelit innoissasi uusia silmälaseja ja mies haukkui pallinaamaksi tms. Silti mies on mielestäsi ok kun et näe tuossa mitään väärää.

Mun mielestä sulla/teillä on vähän suurempia ongelmia kuin tyyli. Huh.

Mitä sekopäisiä kommentoijia tähän ketjuun tunkesi? AP:n mies? Noi kulje alasti - viestit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarmuus ja itsensä hyväksyminen sellaisena kuin on tekee ihmisestä kuin ihmisestä kauniimman. Käytät todella rumia sanoja itsestäsi.

Aloita vaikka menemällä peilin eteen ja löydä itsestäsi kohta, josta pidät. Seuraavalla kerralla katsoessasi yritä löytää toinen kohta josta pidät. Pikkuhiljaa huomaat, että olet hyvä sellaisena kuin olet. Puhu itsestäsi positiiviseen sävyyn ja vältä itseäsi kuvaillessa sanoja ei ja en.

Pidin itseäni rumana ja kammottavana, mutta eräänä päivänä tajusin, että silmäni olivat mielenkiintoiset ja kauniin väriset. Siitä se alkoi. En edelleenkään ole kaunis, mutta en enää rumakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä