Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sanoa miehelle nätisti, että saisi vähän laihduttaa?

Vierailija
10.04.2019 |

Saan varmasti haukut siitä, miten pinnallinen ja kamala naisystävä olen, kun kehtaan toivoa tällaista. Rakastan toki miestäni aivan muista syistä kuin ulkoisista syistä, mutta uskon että se joka sanoo ettei ulkonäöllä ole mitään väliä valehtelee itselleen ja muille.
Mieheni on ihan hoikka mutta vatsan alueella ylimääräistä. On ollut suhteemme alusta asti, mutta nyt tuntuu että vielä enemmän. En ole sixpackin perään mutta myönnän että litteä, kiinteä vatsa on minulle turn on ja mieheni vatsa on melko kaukana siitä. Tuo joskus häiritsee etenkin seksin aikana ja uskon että kokisin miehen vielä haluttavampana jos olisi vähän kiinteämpi. Enhän minä tästä uskalla hänelle sanoa, koska uskon että hän loukkaantuu joka tapauksessa. :( Olen myös vilpittömästi huolissani miten tuollainen pömppömaha on terveysriski sitten myöhemmällä iällä...Voiko asiasta sanoa mitenkään loukkaamatta toista..?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömme molemmat perus kotiruokaa ja ihan terveellisesti. En tietenkään voi tietää paljonko herkuttelee kun minä en näe. Hän myös harrastaa jonkin verran liikuntaa. Ap

Vierailija
2/44 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, miten kehtaisi huomauttaa ettei taikinakasa sytytä. Mulle kyllä naureskelee raskauden jälkeisestä löysästä vatsasta.

Mulla sentään raskauskilot on laskusuunnassa, kun toisella ne nousevat edelleen ;)

Kertokaa toki, miten vinkkailla toinen terveellisimpiin elintapoihin. Kohta saa jonkun infarktin kun kunto huononee ja rasvaa kertyy suoniin... Teen ja ehdotan ruuaksi terveellisiä kevyitä ruokia, mut enpä voi kieltää aikuista miestä ostamasta herkkuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun vatsa litteä? Saanko pihti otteella rasvaa sormieni väliin?

Vierailija
4/44 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin myös neuvoja tähän. Miehellä on välillä sukunsa juomatottumukset ja ne alkavat näkyä vyötäröllä. Nyt jo tuo hieman löysä maha tunkee esiin t-paitojen alaosasta hänen istuessaan sohvalla. En jaksaisi kuunnella "johtuu geeneistä"-paskaa, kun se ei vaan pidä paikkaansa.

Vierailija
5/44 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisista asioista on kai vaikea tai lähes mahdoton sanoa toiselle loukkaamatta häntä? :(

Vierailija
6/44 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse miten kuosissa Minusta esim selluliitti on tosi paha turn off.

Vierailija
7/44 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Olen siellä normaalipainon alarajoilla. Ap

Vierailija
8/44 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse miten kuosissa Minusta esim selluliitti on tosi paha turn off.

Vastasin jo toisessa kysymyksessä. Hoikka olen. Ei ole selluliittia. Ja ei minua kiinnosta mikä sinulle on turn off, et ole mun puoliso. Ap

Vierailija
9/44 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tiedät, että jos saat pihtiotteella jotain sormien väliin, se on mitä luultavimmin ihoa. Täytyy olla rasvaprosentti aivan nollissa ja aivan tajuttoman kiinteä vatsa ettei muka mitään jäisi sormien väliin jos nipistää.

Vierailija
10/44 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua. Miksi sinun pitäisi sanoa mitään? Ihan niinkuin miehesi ei itse tietäisi, että vattaa vähän löytyy. Ei ole kenenkään asia mennä sanomaan toiselle, että "saisit vähän laihduttaa". 

Vierailija
11/44 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Olen siellä normaalipainon alarajoilla. Ap

No jos yhtään lohduttaa niin miehet varastoi rasvaa vatsan ja alaselän alueelle. Mullekkin on tullut talven jäljiltä hieman alavatsaa kun en ole harrastanut cardiota, tosin ylemmät vatsalihakset erottuu.

Myös perse on vähän löysempi kun läpsäisee. Reidet ei ole niin kivikovat.

2vk-1kk saan kaiken pois kunhan lumet sulaa pois.

Vierailija
12/44 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tajua. Miksi sinun pitäisi sanoa mitään? Ihan niinkuin miehesi ei itse tietäisi, että vattaa vähän löytyy. Ei ole kenenkään asia mennä sanomaan toiselle, että "saisit vähän laihduttaa". 

Esimerkiksi siksi, että pahimmillaan tuollainen voi vaikuttaa toisen viehättävyyteen tai haluihin. On toisella oikeus tietää se. Nätistikin voi asiasta sanoa, ei tarvitse käskeä.

Vierailija
13/44 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai tiedät, että jos saat pihtiotteella jotain sormien väliin, se on mitä luultavimmin ihoa. Täytyy olla rasvaprosentti aivan nollissa ja aivan tajuttoman kiinteä vatsa ettei muka mitään jäisi sormien väliin jos nipistää.

Kyllä siellä tuntuu pieniä tai isoja rasvapalloja jos on rasvaa.

Vierailija
14/44 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on ihan hoikka, mutta pitäisi laihduttaa?

Vierailija
15/44 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä miehet jotenkin ymmärtävät ylipainoaan liikaa. Tyyliin "tää on ihan okei, mähän kuitenkin liikun" = mies liikkuu max 2 krt/vk sählykentällä ja löhöää lopun ajasta. Sitten jossain vaiheessa nivelet ei enää kestä painoa ja tulee rasitusvammaa. Johon vastaus: lopetan liikunnan. 

Näin meillä. Olen suositellut vaikka mitä liikkumista, mutta miehen mielestä polvet kipeytyy. 

Vierailija
16/44 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sille seuraavaa:

Nostas vähän sitä vatsaa, niin katsotaan yhdessä, vieläkö se pikkuveli on hengissä? Ihan vaan ettei ole kuollut auringonvalon puutteeseen?

Vierailija
17/44 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se pariskunnan yhteisprojektiksi. Eli toisin sanoen tulet mukaan lenkeille ja saleille ja laihdutat itsekin. Kun säännöt ovat samat kaikille niin niistä on kenenkään hankala valittaa.

Vierailija
18/44 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies on ihan hoikka, mutta pitäisi laihduttaa?

Etkö osaa lukea? On muuten hoikka, mutta vatsaa vähän löytyy. Ei ole mahdoton yhdistelmä.

Vierailija
19/44 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syömme molemmat perus kotiruokaa ja ihan terveellisesti. En tietenkään voi tietää paljonko herkuttelee kun minä en näe. Hän myös harrastaa jonkin verran liikuntaa. Ap

Taitaa se teidän "perus kotiruoka" olla sellaista, joka mahdollistaa sen vatsapömpön.  Ruuan sisällöllä on suuri merkitys.  Tee siihen muutoksia, näin sun ei tarvitse ehdottaa laihduttamista.

Vierailija
20/44 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota se pariskunnan yhteisprojektiksi. Eli toisin sanoen tulet mukaan lenkeille ja saleille ja laihdutat itsekin. Kun säännöt ovat samat kaikille niin niistä on kenenkään hankala valittaa.

Jos alkaisin itse laihduttamaan vielä nykyisestä painosta, näyttäisin pian sairaalta ikävä kyllä. Olen jo nyt sen verran hoikka, en halua näyttää pikkupojalta. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä