Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten sanoa miehelle nätisti, että saisi vähän laihduttaa?

Vierailija
10.04.2019 |

Saan varmasti haukut siitä, miten pinnallinen ja kamala naisystävä olen, kun kehtaan toivoa tällaista. Rakastan toki miestäni aivan muista syistä kuin ulkoisista syistä, mutta uskon että se joka sanoo ettei ulkonäöllä ole mitään väliä valehtelee itselleen ja muille.
Mieheni on ihan hoikka mutta vatsan alueella ylimääräistä. On ollut suhteemme alusta asti, mutta nyt tuntuu että vielä enemmän. En ole sixpackin perään mutta myönnän että litteä, kiinteä vatsa on minulle turn on ja mieheni vatsa on melko kaukana siitä. Tuo joskus häiritsee etenkin seksin aikana ja uskon että kokisin miehen vielä haluttavampana jos olisi vähän kiinteämpi. Enhän minä tästä uskalla hänelle sanoa, koska uskon että hän loukkaantuu joka tapauksessa. :( Olen myös vilpittömästi huolissani miten tuollainen pömppömaha on terveysriski sitten myöhemmällä iällä...Voiko asiasta sanoa mitenkään loukkaamatta toista..?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienosti tämäkin keskustelu on onnistuttu kääntämään niin, että on naisen vastuulla miehen paino ja syöminen. Tai ylipäätään toisen vastuulla. Niin että tässä naisen pitää olla se joka vahtii mitä mies syö ja tekee kaikki ruuat. Ei toista pysty vahtimaan, voi vain vähän vaikuttaa mutta tässäkin tapauksessa ilmeisesti mies syö suuria määriä tai napostelee kun nainen ei ole näkemässä.

Vierailija
42/44 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille voi puhua ihan suoraan, ei ne loukkaannu. Voit toki alkaa vain tekemään vähähiilihydraattista ruokaa sanomatta mitään ja laittaa miehen siten salaa laihdutuskuurille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä sanoisin mun miehelle että mun haluihin vaikuttaa toi mahapömppö. Varmaan seksi voisi häntä kannustaa kuntoilemaan, jättämään herkut väliin jne.

Kun mä oon ollut raskaana kahdesti, mies on sanonut mulle että häntä ei silloin haluta. Ollaan oltu ilman seksiä 1,5 vuotta tämän takia. Tottakai se suututtaa ja harmittaa. Mutta jos toista ei haluta naida jättimahaa niin minkä se sille voi?

Meidän suhteessa puhutaan suoraan asiat, mutta ei tietenkään tahallaan loukata toista.

Vierailija
44/44 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syömme molemmat perus kotiruokaa ja ihan terveellisesti. En tietenkään voi tietää paljonko herkuttelee kun minä en näe. Hän myös harrastaa jonkin verran liikuntaa. Ap

Taitaa se teidän "perus kotiruoka" olla sellaista, joka mahdollistaa sen vatsapömpön.  Ruuan sisällöllä on suuri merkitys.  Tee siihen muutoksia, näin sun ei tarvitse ehdottaa laihduttamista.

Tulihan se ensimmäinen kommentti sieltä, missä vastuu sysätään naiselle. Ei todellakaan ole naisen tehtävä ensinnäkään kokata, ei se ole itsestäänselvyys. Ei ole myöskään naisen tehtävä olla äiti miehelle ja katsoa mitä mies suuhunsa pistää ja holhota tätä. Mies voi kuitenkin syödä herkkuja vaikka AP miten terveellistä ruokaa tekisi, joten eipä siitä iso apu olisi.

Joo, voihan se mies itsekin vastuuta ottaa syömisistään. Pointti ei kuitenkaan ollut siinä, kuka syömisistä vastaa, joten turhaan vedit herneet nenään etkä ymmärtänyt asiaa.

Kyse on ruuan sisällöstä ja sen merkityksestä vatsan alueen pömpötykseen.

Joo, mutta kerran ruoka on jo nyt terveellistä, mitä voin enempää tehdä. Seuraava vaihe olisi sitten että alkaisin kytätä paljonko syö ja herkutteleeko niin etten siitä tiedä. En voi vahtia miestä Ap

Voihan se ruoka olla terveellistä, sitä ei ole kukaan kieltänytkään.  Miksi siihen ei voisi tehdä muutoksia niin, että se vaikuttaisi siihen vatsaan pienentävästi? Nykyisellä syömisellä se vatsa kuitenkin kasvaa.

No joku on ystävällinen ja kertoo mitä nämä muut muutokset enää sitten ovat. En voi edelleenkään vahtia miestä, en tiedä mitä syö esim töissä, silloin kun en ole kotona tai kun itse käy jossain. Ap

Ei sun pidäkään vahtia aikuista ihmistä.  Voisitteko mahdollisesti keskustella asiasta ja yhdessä miettiä, mitä voisi syömisissä muuttaa, jotta tilanne paranisi. Lähtökohtana myönteinen asenne, niin että molemmat ovat halukkaita muutoksiin.