Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valitsetko kaupassa kassan naaman perusteella?

10.04.2019 |

Itse tulee kyllä usein mentyä pidempäänkin kassajonoon jos kassahenkilö vaikuttaa ystävällisemmältä. Vittuuntuneiden tanttojen asiakkaaksi en mene, jaksan kyllä odottaa.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te näette 10 m edellä sivuttain karkkihyllyn takana istuvan henkilön ilmeen 10 hlön selkien takaa?

Tätä aihetta on trollattu ennenkin. Aloittaja voisi hyötyä psykiatrisesta hoidosta.

Vierailija
42/50 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsen kassan sen perusteella jonka tiedän suht nopeaksi. Vaikka olisi enemmän jonoa, nopea kassa vetää sujuvammin kuin se haaveileva kassatantta joka pahimmassa tapauksessa jää lörpöttelemään asiakkaan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on joillekin avohoidokeille elämä vaikeaa. Ei se ole henkilökohtaista, ettei kassahenkilö jaksa koko ajan hymyillä. Kokeilkaas itse virnistää neljä tuntia putkeen. Haaste...

Vierailija
44/50 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ilmeisesti Varsinais-Suomen persujen ketju?

Vierailija
45/50 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsen sen, jonka arvelen vetävän nopeiten. Mutta jos ostan firman laskutukseen, niin valitsen vakkarimyyjät ruuhka-aikaan, koska siten pääsen nopeiten ulos kaupasta. Jos ei ole kiire ja uudella myyjällä on joku siinä lähellä neuvomassa, niin sitten voin mennä hänen kassalleen, jotta hän saa harjoitusta laskutuskortin käyttöön.

Vierailija
46/50 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tiettyjä kassahenkilöitä joiden jonoon mielummin menen kuin toisen. Rehellisesti sanoen ostan joskus herkkuja ja se hävettää. Menen vähän pluskokoisen kassalle jos pystyn koska tulee tunne että hänkin ehkä syö herkkuja ja "ymmärtää" ostokseni paremmin? Tämä ei ollut loukkaus vaan ihan faktaa ja hyvällä sanottu.

Vierailija
47/50 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä valitsen sen vittumaisen tantan,koska olen vittumainen ukko ja usein vittumaiset tantat on nopeita vaikka heistä huokuu kyllästyminen elämään.

Mä olen varmaan tuo nopea v-tantta.

Mutta en mä ole kyllästynyt ELÄMÄÄN, vaan asiakkaisiin ja työhön.

Yksityiselämä on ihanaa ja rakkaus kukoistaa.

Vierailija
48/50 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta! Eipähän ole kaljan ja tupakan ostajatkaan hidastamassa!

Vierailija
49/50 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meen jonon pituuden mukaan ja yleensä otan naiskassan.

Vierailija
50/50 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän lähikaupassa mennä mille tahansa muulle kassalle kuin sille jossa on sellainen "narttunaaman" omaava ikäiseni nainen. Hän vilkuilee/mulkoilee minua arvioivan näköisesti ostosten skannauksen lomassa, ihan kuin naamassani olisi jotain vialla. Todella epämiellyttävää.

Käyttäydyn omasta mielestäni häntä (kuten ketä tahansa ihmistä) kohtaan ystävällisesti: hymyilen, tervehdin ja sanon kiitokset sekä heipat.

Joskus vielä kysyn, onko asiointini kaupassa hänelle jokin ongelma, vai mulkoileeko hän kaikkia asiakkaita näin narttumaisesti..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä