Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valitsetko kaupassa kassan naaman perusteella?

10.04.2019 |

Itse tulee kyllä usein mentyä pidempäänkin kassajonoon jos kassahenkilö vaikuttaa ystävällisemmältä. Vittuuntuneiden tanttojen asiakkaaksi en mene, jaksan kyllä odottaa.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, vaan älyn ja tehokkuuden. Sen näkee sekunnin sadasosassa. Jono on helppo valita.

Vierailija
22/50 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsepalvelukassalla ei ole naamaa.

Naamaton kassa ei myy tupakkaa eikä alkoholia.

Alkoholia myy, mutta tupakat pitää napata muualta mukaan..

Eli koivukylän cittarin itsepalvelukassoilla on kassaemäntä/isäntä. Kuusi kassaa ja yksi tyyppi. Kuittaa myös lappualennukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitse kassaa naaman perusteella. Tosin S-Marketissa asioidessani (aika harvoin käyn) en yhden myyjän kassalle mielelläni mene (kiusasi minua ekalta luokalta lukioon asti. Ei ole mukava vieläkään) Tämä ei ole ainut syy, vaan jos olen hänen kassallaan ollut, hän on ollut todella asiaton ja ilkeä. Tämän vuoksi tulee enemmän K-Supermarketissa ja Lidlissä käytyä

Vierailija
24/50 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala valita kun on vain 1 kassa.

Vierailija
25/50 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos normaalin ja kohteliaan oloisen henkilön ja tekokynsihirviön kassoilla on yhtä pitkä jono niin valitsen sen neutraalimman vaihtoehdon. Tietynlaiset nuoret naiset ovat monesti tympeitä ja jotenkin ivallisia tervehtiessään. Olen itsekin nuori nainen enkä tosiaan ymmärrä mikä naamassani vituttaa.

Vierailija
26/50 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko kaupan kassaa pyytää treffeille kesken maksamisen? Mitä sanotte?

Vierailija
27/50 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos normaalin ja kohteliaan oloisen henkilön ja tekokynsihirviön kassoilla on yhtä pitkä jono niin valitsen sen neutraalimman vaihtoehdon. Tietynlaiset nuoret naiset ovat monesti tympeitä ja jotenkin ivallisia tervehtiessään. Olen itsekin nuori nainen enkä tosiaan ymmärrä mikä naamassani vituttaa.

Muokkaisin vielä normaalin tilalle sopisi paremmin sana maanläheinen. Ei haittaa vaikka on sininen tukka tai kolme silmää, kunhan on kohtelias asiakkaille :)

Vierailija
28/50 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsen kassan olemuksen perusteella. Mahdollisesti lyhyempi asiointi ei kompensoi riittävästi asiointia epämiellyttävän kassahenkilön kanssa.

29/50 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään tähän vielä mistä toi mun vittumainen tantta-ajatus tulee: lähikaupassa on parikin kassantätiä, jotka juttelevat kyllä iloisesti vanhemmille asiakkaille mutta itse näin parikymppisenä saan kyllä nyrpistelyä ja kyräilyä heiltä. 

Vierailija
30/50 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Appiukko pyysi ja siksi minulla on puolisoni.

Vierailija
31/50 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä arvelisit olevan onnistumisprosentin, jos alle minuutin maksuoperaation aikana täräytät ventovieraalle naiselle pyynnön, että tämä lähtisi kanssasi treffeille?

Vierailija
32/50 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein mietitty ettei aina ole helppoa kaupan työläisillä, tosiaan vain jonon perusteella valikoin.

Vierailija
33/50 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkkaa jauhavaa kassaa en valitse. Ihan siitä syystä että se maiskutusääni ärsyttää älyttömästi. Mutta muuten en valitse kyllä kassaa kaupassa naaman perusteella. Muistuu mieleen kun pari vuotta sitten läheisessä S-marketissa oli reilusti ylipainoinen myyjä ja monet välttelivät tätä kassaa. Itse menin aina hänen kassaalleen koska palvelu oli mahtavaa ja hän oli nopea käsistään ja monet huomasivat tämän sitten ja alkoivat mennä myös hänen kassalleen enemmän. Ei sillä mitään väliä oo että millainen/minkäpainoinen/näköinen ym myyjä on kunhan on asiakasystävällinen :)

Vierailija
34/50 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä valitsen sen vittumaisen tantan,koska olen vittumainen ukko ja usein vittumaiset tantat on nopeita vaikka heistä huokuu kyllästyminen elämään.

Vierailija
35/50 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama minkä jonon valitsee, niin liian usein siinä edessä on tyyppi, joka maksuvaiheessa haluaa maksaa joko sossun, tai kaupungin maksulapulla. On ollut siis sekä vähävaraista, että jotain kaupungin toimihenkilöä siinä niin sitten tukkimassa koko systeemin. Soitellaan esimiehelle, eikä kukaan tiedä miten pitäisi toimia. Nää maksulapputyypit pitäis keskittää ihan omalle kassalleen, joka on erikoistunut niihin.

Vierailija
36/50 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensisijaisesti jonon pituus ja se millaisia asikkaita on jonossa. Jos on paljon vanhuksia, läpipääsy kestää iäisyyden. Jos nämä kriteerit ovat tasan, sitten valitaan nätein.

Vierailija
37/50 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jonon perusteella. Joskus vatuttaa kun on vain yksi kassa ja on pakko sille mennä. Eksän nyksä on kassaneiti ja välttelen hänen kassaa viimeiseen asti.

Vierailija
38/50 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halikon Prismassa on pari hapannaamaa joiden kassalle en mielelläni mene.

Vierailija
39/50 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen lyhimpään jonoon, koska osaan ajatella loogisesti ja minulla on terve itsetunto. En tarvitse lupaa olemassaolooni ihmisten ilmeistä, mutta jostain syystä mulle hymyillään paljon. Johtuisiko siitä, että olen normaali ja mutkaton, enkä vähän outo ja pälyilevä kuten ap.

Vierailija
40/50 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halikon Prismassa on pari hapannaamaa joiden kassalle en mielelläni mene.

Persulais-Suomessa happamuus on geeneissä. Sullakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme