Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valitsetko kaupassa kassan naaman perusteella?

10.04.2019 |

Itse tulee kyllä usein mentyä pidempäänkin kassajonoon jos kassahenkilö vaikuttaa ystävällisemmältä. Vittuuntuneiden tanttojen asiakkaaksi en mene, jaksan kyllä odottaa.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, minä katson jonon pituutta. Jos on kiire niin valkkaan lyhyimmän jonon.

Kassaa katson vain sen verran ettei se ole "se yks" joka on ihan järjettömän hidas vaikkei edes juttele asiakkaille.

Vierailija
2/50 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki muu on vertailukelpoista (ei pitkää jonoa yhdellä) niin silloin katsotaan nätein nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen lyhyimpään jonoon. Meidän kaupassa kassat ovat ihan neutraaleja, ei ole ketään joka ärsyttäisi. Samoin teen muissa kaupoissa.

Vierailija
4/50 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katson sen jonon, jossa ihmisillä on vähiten ostoksia. Se on ainoa mikä merkkaa.

Vierailija
5/50 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä katson sen jonon, jossa ihmisillä on vähiten ostoksia. Se on ainoa mikä merkkaa.

Tämä.

Vierailija
6/50 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vittumainen tantta" voi olla kuitenkin tehokas ja nopea, jolloin aikaa menee vähemmän.

En kiinnitä mitään huomiota kassan ulkoiseen olemukseen kun valitsen kassan, sillä arvostan heitä kaikkia ja eikä edes ole kohdalleni sattunut "vittumaisia tanttoja" vaan kaikki ovat olleet ystvällisiä.

Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan, tiesi jo vanhakansa.

Vierailija
7/50 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kassoja on ainakin 12,niitä jouda valkkaamaan,jono kuin jono kelpaa. Ei ole takeita että lyhin jono vetäis sen nopeempaa kuin pitkäkään.

Vierailija
8/50 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepalvelukassalla ei ole naamaa.

Vierailija
9/50 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, minä katson jonon pituutta. Jos on kiire niin valkkaan lyhyimmän jonon.

Kassaa katson vain sen verran ettei se ole "se yks" joka on ihan järjettömän hidas vaikkei edes juttele asiakkaille.

Käydäänköhä samassa kaupassa, olin just tulossa kirjottamaan ihan samaa :)

Vierailija
10/50 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saan valita niin otan mielellään vanhemman kassan. Ne on yleensä nopeita ja kokeneita. Nättiydellä ei kassalla ole mitään merkitystä.

Vierailija
11/50 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän itsepalvelukassaa silloin, kun sellainen on. Muulloin katson jonon pituutta ja ostosten määriä. En oikein ymmärrä, miten kassan naama vaikuttaisi elämänlaatuuni. Kyllä siihen vaikuttaa paljon enemmän se, kuinka nopeasti selviän kaupasta ulos.

Pakko tunnustaa, että vaikka tänä aamunakin jo kaupassa kävin, niin en pysty edes palauttamaan mieleeni kassan ulkonäköä.

Vierailija
12/50 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonon pituus, jonossa olevien ihmisten ostosten määrä ja aiemmat kokemukset kyseisen kassahenkilön nopeudesta. Ihan sama minkä näköisen ihmisen ohi kävelen pakkaamaan ostokseni. Ensin nostelen ostoksia hihnalle ja sitten olen pakkaamassa. Vähään jää aika "ihailla" kassahenkilöä.

Vierailija
13/50 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naamaton kassa ei myy tupakkaa eikä alkoholia.

Vierailija
14/50 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naamaton kassa ei myy tupakkaa eikä alkoholia.

Se onkin kaupan fiksuin kassa.

Vierailija
15/50 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, vaan lyhimmän tai nopeimmin etenevän jonon perusteella. En minä ala kenenkään naamoja tutkiskelemaan kaupassa.

Vierailija
16/50 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallisessa isossa marketissa on täti joka on eksän entinen koulukaveri ja mahdoton juoruilemaan. Jos suinkin mahdollista vältän koko kauppaa ja jos siellä kuitenkin on pakko käydä niin tämän muijan kassan kierrän kaukaa.

Vierailija
17/50 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan. Eli lähikaupassa välttelen Helenan kassaa. Se puhuu jatkuvasti puhelimessa ja on siten hidas ja aika usein tulee säätämistä.

Pyrylle taas menen, vaikka hänkin on hidas, mutta kiva ja ystävällinen.

Välttelen myös mulle iloisesti lörpöttäviä kassoja. En mä kaupassa käy ystävystyäkseni.

Tuntemattomassa kaupassa ihan sama.

Vierailija
18/50 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsen kaupan kassa usein sen perusteella, ketä panisin. Olen taipuvainen valitsemaan isorintaisia kassoja, mutta katson myös kasvojen kauneutta ja kokonaisuutta eli pelkillä suurilla rinnoilla mua ei saa kassajonoon.

Vierailija
19/50 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen lyhimpään jonoon tai itsepalvelukassalle. Mieskassoja yleensä vältän, koska he ovat hitaampia.

Vierailija
20/50 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valintakriteerini (olen nainen)

1. Naismyyjä

2. Lyhin jono

3. Luonnollisen näköinen, ei pitkäkyntispakkelihirviö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi