Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on normaali määrä läheisyyttä teinin ja vamhempien välillä?

Vierailija
09.04.2019 |

Tuttavanperheessä 14-vuotias tytär on todella läheinen isänsä kanssa ja minua epäilyttää se fyysinen läheisyys. En voisi uskoa itseäni nyt saati teininä tai lapsiani tiiviisti kainalossani murrosiän alkamien jälkeen.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bump

Vierailija
2/15 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali määrä läheisyyttä on se mikä teinistä luontevalta tuntuu. Ei sitä voi ulkopuoliset määritellä.

13 vuotiasta poikaani en kuulemma saa koskea ollenkaan, silittää tukkaa tai halata esimerkiksi. Paitsi joskus surullisena ottaa halauksen vastaan.

12 vuotias tyttö taasen tulee halaamaan itsekin ja on aina valmis vastaanottamaan haleja ja silitystä sekä hymyilee kuin naantalin aurinko jos joku läheinen aikuinen nappaa kainaloon.

Molemmat lapset murrosiässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasu

Vierailija
4/15 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bump

Ulilautalaisen tunnusmerkistöä.

Vierailija
5/15 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pusuja suulle niin on ihan normaalia.

Vierailija
6/15 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkkietäisyys!

Vierailija
7/15 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappituntuma.

Vierailija
8/15 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wut?

Mun 12- ja 14-vuotiaat röhnöttää välillä sohvalla mun kainalossa. Ihan normaalilta tuntuu, en ole ymmärtänyt että siinä olisi jotain väärää. Halaan, silitän ja hipsutan myös molempia. :)

Vierailija
9/15 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normaali määrä läheisyyttä on se mikä teinistä luontevalta tuntuu. Ei sitä voi ulkopuoliset määritellä.

13 vuotiasta poikaani en kuulemma saa koskea ollenkaan, silittää tukkaa tai halata esimerkiksi. Paitsi joskus surullisena ottaa halauksen vastaan.

12 vuotias tyttö taasen tulee halaamaan itsekin ja on aina valmis vastaanottamaan haleja ja silitystä sekä hymyilee kuin naantalin aurinko jos joku läheinen aikuinen nappaa kainaloon.

Molemmat lapset murrosiässä.

Juuri näin! Mun poika 17v haluaa välillä paljon läheisyyttä välillä ei yhtään.

Se on sitä irtautumista ja sitä pitää kunnioittaa. Välillä tulee ja antaa ison halin, juttelee uuvuksiin asti ja toisina päivinä haluaa olla täysin omissa oloissaan.

Vierailija
10/15 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko huolissasi, jos samanlaista läheisyyttä olisi tyttären ja äidin välillä? Tai isän ja pojan?

Vierailija
11/15 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sellaisille jotka ei itse ole olleet läheisiä vanhempiensa kanssa se tuntuu oudolta. Itse kuulun tuohon joukkoon, minua ei koskaan edes halattu lapsena, ja pitkään ajattelin että sellaiset läheiset isä tytär suhteet olisi perverssejä. Nyt olen ymmärtänyt ettei siitä ole kysymys (välttämättä). Oma isäni ei ees puhunut minulle koskaan.

Vierailija
12/15 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalasti ainakin kerroit asiasi. 

Yhtä vastausta ei ole. Toiset ihmiset on läheisempiä lastensa kanssa ja toiset ei.

Vierailija
13/15 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä on vaan poikia, mutta kyllä meillä halitaan useinkin. Silittelin tukkaa ja pusujakin annan, livenä ja virtuaalisesti. Vanhin on jo armeijassa ja itsekin tulee halaamaan lähtiessä. Läheisiä ollaan muutenkin, mutta ei meillä mitään pedofiliaa silti ole ikinä harjoitettu 😂😂

Vierailija
14/15 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v teiniä voi jo lihallisesti rakastaa.

Vierailija
15/15 |
13.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 12-vuotias tyttö halaa monta kertaa päivässä, tulee sohvalla kainaloon, oikein tankkaa läheisyyttä. 16-vuotias poika hakeutuu itse noin kerran-pari viikossa halattavaksi, lisäksi saattaa taputella mua selkään tai päähän ohi mennessään, jolloin saa palkaksi joko suukon poskelle tai halauksen. Minä käyn joka päivä halaamassa kuitenkin oma-aloitteisesti. Ei ole ikinä käskenyt pois. Saa halata myös julkisesti. Pidän normaalina.