Mielestänne paras suklaapatukka?
Itselläni tällä hetkellä Kitkat, hirveä himo isski siihen yhtäkkiä.
Kommentit (75)
No en tiiä.
Daim tai Japp, ehkä. Syön niin harvoin.
Moni on vaan perusookoo niinku tupla.
Susut ja muut on makeita nuorten juttuja.
Minttunappirulla on se parhain, mutta se ei ole patukka.
Ja suklaavaahtosienet.
Snickers!
Jos jostain syystä ei saatavilla, niin Tupla.
Vierailija kirjoitti:
Kinder bueno ja Da capo
Oletko minä? 😱
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan Maraboulla oli patukka nimeltä Starbar, oli aivan ihana ja siihen tuli himo. Sitten se lopetettiin :(
Kiva kun muistitit. Se oli aikoinaan lempi suklaapatukka. Mullakin tuli siihen himo, taisin ostaa joka kauppakäynnillä. Ehkä ihan hyvä, ettei enää saa. Kun ei sitä voinut vastustaa.
Minä tälllaisenä kasvaneeen en niin kypsänä aikuiisen akuitenkaaan pidän eenemmän hilllitystä makeasta.
Vierailija kirjoitti:
Minä tälllaisenä kasvaneeen en niin kypsänä aikuiisen akuitenkaaan pidän eenemmän hilllitystä makeasta.
Alkoholijuoomisssa on sama juttu että ei kannnata lähteä leikkimään etttä siinä yrjö kyllä lentää.
Kuka pas-kiainen täällä jaksaa alapeukuttaa, näin viattomassa ketjussa? Mee hakkaamaan päätäs seinään jos on noin paha olla, jos se sillä vaikka lähtis.
Vierailija kirjoitti:
Pätkis
Oli munkin lemppari, mutta pilasivat tämänkin. Oli ennen sellaista samettisen pehmeää, nykyään napsahtavaa joku makuvivahde-ero tullut. Ei toki pahaa ole vieläkään, mutta palmuöljy on ilmestynyt ainesosaluetteloon.
Vierailija kirjoitti:
Kuka pas-kiainen täällä jaksaa alapeukuttaa, näin viattomassa ketjussa? Mee hakkaamaan päätäs seinään jos on noin paha olla, jos se sillä vaikka lähtis.
Minä paskiainen ainakin alapeukutan, jos olen eri mieltä. Yläpeukku jos samaa mieltä. Aika tylsä keskustelupalsta ilman eriäviä mielipiteitä edes suklaapatukasta
Täältäkin ääni Starbarille. Se oli todella outo patukka. En varsinaisesti pitänyt sen mausta, mutta silti siihen tuli outo himo. Rakennekin oli omituisen huokoinen. Ihan hyvä kun lopettivat sen valmistuksen.
Mutta minkä valmistusta ei olisi saanut koskaan ikinä lopettaa, oli jääsuklaa Kilt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä paskiainen ainakin alapeukutan, jos olen eri mieltä. Yläpeukku jos samaa mieltä. Aika tylsä keskustelupalsta ilman eriäviä mielipiteitä edes suklaapatukasta
Ketä kiinnostaa oletko juuri SINÄ eri mieltä vai et? Eiköhän ideana tässä ketjussa ole se, mistä ihmiset tykkäävät, ei se, mistä he eivät tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Maraboun Pigall ehdottomasti. Se oli muutaman vuoden poissa kauppojen hyllyltä, mutta palasi onneksi takaisin suomen markkinoille. Niin kermamaista ja hyvää, täydennettynä ihanan ratisevalla crispillä.
Se on kyllä niin täyttä tavaraa, että yleensä ostetaan yksi dubbel patukka ja jaetaan se miehen kanssa.
Käykö kuka tahansa mies?
Tupla, aiemmin myös Dajm (ei nykyinen Daim) ja joskus kauan sitten Markant.