En kestä enää!!! Työkaverini ovat pikkusieluisia nillittäjiä.
Jumalan kiitos ollaan muuttamassa toiselle paikkakunnalle. Pääsen POIS täältä!
Teen töitä firmassa, jossa on noin vajaat sata henkeä. Mun osastolla melkein kaikilla on sama korkea-asteen koulutus. Minulla pääaine on ollut eri kuin muilla, ja sivuaineeni on se mikä työkavereilla pääaine. Tällä alalla ei ole varsinaista pätevyyttä, eikä tämä työ nyt jumalauta mitään rakettitiedettä ole! Silti minua karsastetaan "väärän" tutkintoni takia.
Kun aloitin täällä, kaikki oli ihan mukavia. Sitten tuli puhetta opiskeluista ja kävi ilmi, että luin pääaineena eri ainetta kuin he. Sitä vittuilun määrää! Vanhemmat naiset katsoo karsaasti ja on oikeasti tosi ilkeitä, muut vaan pitää kaikessa vähän itseään huonompana. Olen ollut täällä kolme vuotta ja koko se aika on ollut ihan hirveetä! Osaan työni ja teen sen hyvin, mutta olen vääränlainen väärän pääaineen takia. Miten pikkusieluisia voi ihmiset olla!!!
Taas sain aamulla kuulla, miten mulla ei voi olla käsitystä tästä ja tosta asiasta, kun en ole alan asiantuntija, niin kuin muut täällä. Olen niin väsynyt tähän, että hiivin itku kurkussa vessaan. En vähästä lannistu, mutta monta vuotta joka päivä tätä sakinhivutusta on vaan niin liikaa.
Kommentit (23)
Olet aika lailla tyhmä, jos et osaa valehdella pääainettasi oikein, jos kyseessä kuitenkin sama tiedekunta.
Vierailija kirjoitti:
Joku ilkeä ikäihminen otti itseensä ja yrittää persutyyliin käännellä ja väännellä taas asioita päälaelleen. Niin väsynyttä.
Niin, apeen valittaminen ja haukkuminen on sitä parempaa haukkumista.
Miksi palstaa sanotaan ankeuttajaksi, juuri siksi että täällä haukutaan kaikkia ja kaikkea ja itse ollaan olevinaan sitten niitä parempia ihmisiä.
Ei meillä edes tiedetä toisten koulutuksia. t: 50v, vanhempi nainen