Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä söisitte 12 eurolla maanantaihin asti?

Vierailija
09.04.2019 |

Asun yksin ja mulla on 12 e tilillä. Palkka tulee maanantaina.

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paastoa joitain päiviä. Sitten mene RAXiin, se taitaa maksaa juurikin 12€. Ole Raxissa varhaisesta aamusta myöhäiseen iltaan, syö aivan sairaan paljon, käy välillä vessassa. Kannattaa ottaa lukemista tms mukaan ettei tule ihan liian tylsää. Sitten paastoat vielä joitain päiviä.

Vierailija
62/94 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12€ saa Lidlistä 5-6 kiloa kanankoipia. Niitä voi keittää tai paistaa.

Tosi välkky neuvo.Liha jää ensimmäisenä pois kun rahat on vähissä,kas kun ei sisäfilettä...

Täh? Et taida Lidlin hinnoista olla perillä. Kanamestarin koivet on 2 egeä kilo. Kyllä niillä nälkä pysyy poissa maanantaihin asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat laukun ka menet raxiin ja sitten vetelet siellä pöydässä vaivihkaa kolme kiloa pizzaa sinne laukkuusi, joka on vuorattu foliolla. Kipität kotiin ja laitat pizzaa jääkaappiin ja pakkaseen. :P

Vierailija
64/94 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerää päivä pulloja, niin sulla on pian 60 egeä.

Vierailija
65/94 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puuro veteen tehtynä ei maksa lähes mitään. Kaupasta voi saada ulkomaisia omenoita eurolla melkeen kaksikin kiloa. Peruna on halpaa ja siitä voi tehdä vaikka mitä. Leipoisin myös itse leipää, siihen ei helpoimmillaan tarvita kuin jauhoja, vettä ja hiivaa. Makaroni on myös halpaa.

Se on sinänsä ihan sama mitä syöt koska noin lyhyessä ajassa ei mitään puutostiloja ehdi tulla vaikka söisit pelkkää perunaa, ja tolla summalla saa jo paljon ruokaa. Mulla menee ihan tavallisena viikkona mun ja miehen kaikkiin ruokiin yhteensä 30e, ja tässä on mukana yleensä jotain herkkujakin.

Nämä 30€ kahden ruuat on tosi hassuja.

Kävin kaupassa. Ostin madariineja, kotimaisia tomaatteja, avokadon, parsaa, salaattia, maitoa, mehya, rahkaa, jogurttia, kotimaisia mansikoita. Se teki 30.

Vierailija
66/94 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

12€ saa Lidlistä 5-6 kiloa kanankoipia. Niitä voi keittää tai paistaa.

Tosi välkky neuvo.Liha jää ensimmäisenä pois kun rahat on vähissä,kas kun ei sisäfilettä...

Täh? Et taida Lidlin hinnoista olla perillä. Kanamestarin koivet on 2 egeä kilo. Kyllä niillä nälkä pysyy poissa maanantaihin asti.

Joo, kanankoivet on nykyään aivan uskomattoman halpoja, olen ihmetellyt miten se oikein on mahdollista, melkein ilmaista eläinproteiinia.

Vierailija
67/94 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Broilerinkoivet on halpaa. Niitä muutama kilo, paketti ruispuuroa ja halvinta tummaa leipää. Pärjää hyvin maanantaihin ja pysyy nälkä poissa.

Vierailija
68/94 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linssejä ja kananmunia. 

Vierailija
69/94 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostaisin nakkeja, makkaroita ja lihapullia. Helppoa ja nopeaa. Ei niihin kuole jos muutaman päivän moista mättää. Uunissa tulee herkkujen herkkua.

Vierailija
70/94 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananmunia, riisiä, tomaattikastiketta, sipulia ja lopulla rahalla jauhelihaa.

Vierailija
71/94 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin viinaa.

Vierailija
72/94 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jauheliha 2 euroa

kanankoipi 2,5 euroa

silakkafileitä 2 euroa

ruispalat 1 euro

omenia 1 euro

purkka 1,5euroa (makean nälkäämn iso pussi)

perunoita ja makaronia riisiä lopuilla.

ti-ke jauhiha makaroni

to-la kana riisi

su silakkafileitä perunalla

Vierailija
73/94 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolla summalla sais kiljua 40 litraa, mut pitäis odotella just viikko, ennenkuin sitä pääsee nauttimaan.

Vierailija
74/94 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerää päivä pulloja, niin sulla on pian 60 egeä.

Periaatteessa joo, mutta esimerkiksi täällä meillä päin on muutama aktiivinen vakkarikerääjä, niin ei niitä hurjasti löydy lojumasta. Eri asia varmaan isommassa kaupungissa?

Vierailija
75/94 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipää, leikkelettä, kananmunia, perunoita ja maitoa varmaan ostaisin vain. Kaapeista ja pakastimesta pitäis löytyä viikoksi ruokatarpeita, vaikkei välttämättä mitään hohdokasta muonaa tuliskaan, mutta kaksi lämmintä ateriaa joka päivälle pitäisi onnistua kuitenkin.

Vierailija
76/94 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitot ovat edullisia valmistaa (ainakin jos löytyy kattila, ettei sitä tarvitse ostaa :p)

Vierailija
77/94 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

makaroonia, munia ja jauhelihaa. niistä tekisin joka päivä "mössöä"

Vierailija
78/94 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tosiaan saat maanantaina rahaa, niin pummaisin joltain tutulta parikymppiä lisää ja maksaisin sen sitten maanantaina heti takaisin, niin ei tartteis elää niin vaikeesti. Kannattaa vastaisudessa elää fiksummin ja tedhä taloudellisesti parempia valintoja.

Vierailija
79/94 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkkilainen jugurtti (10 %) = 2,50

Kahvipaketti = 2,50

Jauhelihapaketti = 2,50

Makaroni =0,49 (itse keräkaalta mieluummin)

Kuohukerma = 1,29

Kananmunat = 1,39 x 2 

Jotain vielä??

F

Vierailija
80/94 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

makaroonia, munia ja jauhelihaa. niistä tekisin joka päivä "mössöä"

Sama olisi tehdä paljon makaronilaatikkoa. Olen monesti pakastanut sitä kypsentämätöntä laatikkoa, niin siitä tulee maukkaampaa, kun sen sulattaa ja laittaa sitten uuniin paistumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi