Juttu ei etene - mitä tämä mies haluaa minusta?
Tapasin 2kk sitten miehen baarissa, minua hieman nuorempi. Itse olen jo työelämässä ja suht "vakaassa" elämäntilanteessa, mies vielä opiskelija. Hän ihastui minuun, itse en ollut aluksi niin kiinnostunut, mutta aloin pikkuhiljaa ihastua häneen tapailun myötä. Tapasimme kerran, pari viikossa, hän piti aktiivisesti päivittäin yhteyttä. Minua tosin häiritsi se, että tapailumme oli vain "hengailua" jomman kumman luona, jossain vaiheessa myös seksi alkoi tulla kuvioihin. Yritin ehdottaa muutakin tekemistä, vaikka ulkoilua, mutta hän ei lämmennyt ajatukselle.
Aloin miettiä, haluaako hän pelkkää seksiä, mutta toisaalta juttelimme "syvällisiä" mm. perheistämme ja tulevaisuuden suunnitelmistamme. Hän vaikuttaa naisten suhteen melko kokemattomalta, en tiedä onko ikinä ollut esim. "virallisessa" parisuhteessa. Hän tuli pari viikkoa sitten taas luokseni yökylään, mutta olin väsynyt enkä sillä kerralla halunnut kuin "pelkästään" nukkua.
Tämän jälkeen mies alkoi viestitellä minulle yhä harvemmin, aiemmin siis piti päivittäin yhteyttä ja kyseli kuulumisia. Nyt ei laita oma-aloitteisesti viestiä, välissä useamman päivän hiljaisuuksia, ellen itse laita jotain - silloinkin vastaa lyhyesti. Kysyin, haluaisiko hän nähdä, koska olen kuitenkin viihtynyt hänen seurassaan, mutta hän perui sovitun tapaamisemme viime hetkellä eikä ole sen jälkeen viestitellyt. Hän on lähdössä kesäksi pois kotipaikkakunnalleen.
Emme ole puhuneet, että mikä tämä meidän "juttu" on, koska olen epäröinyt ottaa sen puheeksi. Kuitenkin pari kuukautta ollaan jo tunnettu, mutta nyt välit ovat viilentyneet selkeästi. Miten edetä? En halua "jahdata" ketään, joten olen tulkinnut hänen hiljaisuutensa siten, ettei häntä enää kiinnosta. Tuli mieleen tuosta toisesta ghostaus-keskustelusta, että mikä se on, ettei nykyaikana voida sanoa suoraan, jos ei enää huvita tapailla? Sekin olisi parempi kuin radiohiljaisuus. Miten te tulkitsisitte tämän kuvion, ja miten etenisitte jatkossa?
Hän ei halua sinusta yhtikästä mitään. Unohda koko asia.