Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juttu ei etene - mitä tämä mies haluaa minusta?

Vierailija
09.04.2019 |

Tapasin 2kk sitten miehen baarissa, minua hieman nuorempi. Itse olen jo työelämässä ja suht "vakaassa" elämäntilanteessa, mies vielä opiskelija. Hän ihastui minuun, itse en ollut aluksi niin kiinnostunut, mutta aloin pikkuhiljaa ihastua häneen tapailun myötä. Tapasimme kerran, pari viikossa, hän piti aktiivisesti päivittäin yhteyttä. Minua tosin häiritsi se, että tapailumme oli vain "hengailua" jomman kumman luona, jossain vaiheessa myös seksi alkoi tulla kuvioihin. Yritin ehdottaa muutakin tekemistä, vaikka ulkoilua, mutta hän ei lämmennyt ajatukselle.

Aloin miettiä, haluaako hän pelkkää seksiä, mutta toisaalta juttelimme "syvällisiä" mm. perheistämme ja tulevaisuuden suunnitelmistamme. Hän vaikuttaa naisten suhteen melko kokemattomalta, en tiedä onko ikinä ollut esim. "virallisessa" parisuhteessa. Hän tuli pari viikkoa sitten taas luokseni yökylään, mutta olin väsynyt enkä sillä kerralla halunnut kuin "pelkästään" nukkua.

Tämän jälkeen mies alkoi viestitellä minulle yhä harvemmin, aiemmin siis piti päivittäin yhteyttä ja kyseli kuulumisia. Nyt ei laita oma-aloitteisesti viestiä, välissä useamman päivän hiljaisuuksia, ellen itse laita jotain - silloinkin vastaa lyhyesti. Kysyin, haluaisiko hän nähdä, koska olen kuitenkin viihtynyt hänen seurassaan, mutta hän perui sovitun tapaamisemme viime hetkellä eikä ole sen jälkeen viestitellyt. Hän on lähdössä kesäksi pois kotipaikkakunnalleen.

Emme ole puhuneet, että mikä tämä meidän "juttu" on, koska olen epäröinyt ottaa sen puheeksi. Kuitenkin pari kuukautta ollaan jo tunnettu, mutta nyt välit ovat viilentyneet selkeästi. Miten edetä? En halua "jahdata" ketään, joten olen tulkinnut hänen hiljaisuutensa siten, ettei häntä enää kiinnosta. Tuli mieleen tuosta toisesta ghostaus-keskustelusta, että mikä se on, ettei nykyaikana voida sanoa suoraan, jos ei enää huvita tapailla? Sekin olisi parempi kuin radiohiljaisuus. Miten te tulkitsisitte tämän kuvion, ja miten etenisitte jatkossa?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillun päälle se haluaa.

Vierailija
2/21 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity omiin juttuihin. Ei kuulosta siltä, että mies on kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sai nyt sitä kokemusta ja voi alkaa deittailla ikäisiään.

Vierailija
4/21 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä et uskalla puhua, mies ei uskalla puhua. Mitä ihmeen hiiriä Suomi on pullollaan? Juuri sitä toistakin ketjua ajatellen. Ei kai mikään voi edetä, jos kummatkin vaan hengaa ja sekstailee eikä puhu!

Vierailija
5/21 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa, joka päivä joku ääliö vinkumassa miesongelmistaan palstalla. Mee yleisönosastolle mankumaan, urpo. 

Vierailija
6/21 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelette syvällisiä, mutta ette juttele tälläisistä asioista?

Vierailija
7/21 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varapatja oman kullan ollessa siellä kotipaikkakunnalla?

Vierailija
8/21 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kuukautta tunnettu ja nyt miehen pitäisi kosia ja määritellä suhde loppuiäksi? 

Vierailija
9/21 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä sitten miehen elämäntilannetta ja henkistä mielentilaa mutta totean näin: Jos mies on todella kiinnostunut niin tekee kyllä kaikkensa osoittaakseen sen jne. Toki voi olla varovainen ja varauksellinen ja ujokin mutta kyllä tosissaan oleva mies tekee kaikkensa että saa haluamansa.

Vierailija
10/21 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä susta itestäs tuntuu? Haluatko jatkaa vai antaa olla?

Jos haluat enemmän, sano se suoraan. Kerro mitä odotat/toivot mieheltä. Vastaus (tai vastaamattomuus) kertoo sitten mitä mies sinusta ajattelee. Ainakin tiedät sitten miten asiat on.

Jos et itsekään tiedä mitä haluat, anna ajan hoitaa asia. Eihän tuo kovin intohimoiselta suhteelta vaikuta näin äkkiseltään ajatellen. 

Vierailija
11/21 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole enää kiinnostunut. Sai kanssasi jonkun verran ehkä sitä kaipaamaansa kokemusta ja varmaan alkoi heittelemään sen rohkaisemana lisää verkkoja vesille. Kun kerran kieltäydyit seksistä, niin varmaan se toimi hänelle siis kimmokkeena keskittyä nyt muihin. Eli siellä on nyt siirrytty toiseen/toisiin. Unohda sinäkin koko tyyppi.

Vierailija
12/21 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaikutti alkuun kohteliaalta, jopa aika ujolta ja varovaiselta. Kohtelee minua lähinnä kuin kaveria, jonka kanssa harrastaa sitten seksiä. Minusta olemme tapailleet jo riittävän "kauan" ainakin siihen nähden, että tiedetään onko mahdollisuuksia jonkun "syvemmän" suhteen alkuun. Mies vain viettää kanssani aikaa, ei viittaa puheissaan yhteiseen tulevaisuuteen tai jatkoon millään tapaa, elää hetkessä. Hän myös välttelee "syvällisiä" keskusteluja., minkä vuoksi en ole itsekään halunnut ottaa puheeksi suhteemme tulevaisuutta (mielestäni se on hänenkin tehtävänsä). Minua myös vaivaa se, että tosiaan kesällä emme näe toisiamme 4 kuukauteen. Ehkä tämä oli tässä. Tuntuu pahalta sanoa näin, mutta en jaksa tuhlata aikaa tyyppiin tai juttuun joka ei etene mihinkään.

Ap

Vierailija
13/21 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oleellista tässä nyt on ehkä sekin, että suhteemme "dynamiikka" on muuttunut. Ennen hän osoitti kiinnostustaan, halusi tavata jne. Nyt en kuule hänestä enää mitään. Mielestäni hiljaisuuskin on merkki, voimakas sellainen. Vaikka hän vetoaa kiireisiin, ei yhden tekstiviestin laittaminen luulisi vievän kauaa aikaa. Ja minäkin olin valmis järjestämään omasta arjestani aikaa hänelle.

Ap

Vierailija
14/21 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS!

Vierailija
15/21 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on aina niin vieraita asioita meille kiltimmille miehille. Koko tarina kuulostaa vaan jotenkin niin tolkuttoman etäiseltä. Että en osaa sanoa :)

Vierailija
16/21 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt en kuule hänestä enää mitään. Mielestäni hiljaisuuskin on merkki, voimakas sellainen. Vaikka hän vetoaa kiireisiin, ei yhden tekstiviestin laittaminen luulisi vievän kauaa aikaa. 

Ap

Mitä epäselvää tässä enää on?

Vierailija
17/21 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkien juttujen kuulukaan edetä mihinkään. Ne kestää aikansa ja loppuu.

Vierailija
18/21 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa, joka päivä joku ääliö vinkumassa miesongelmistaan palstalla. Mee yleisönosastolle mankumaan, urpo. 

tämä on aika lähellä yleisönosastoa näin jumalan vuonna 2019

urpo

-ei ap

Vierailija
19/21 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt en kuule hänestä enää mitään. Mielestäni hiljaisuuskin on merkki, voimakas sellainen. Vaikka hän vetoaa kiireisiin, ei yhden tekstiviestin laittaminen luulisi vievän kauaa aikaa. 

Ap

Mitä epäselvää tässä enää on?

Ehkä elättelen vain turhaa toivoa. Lienee aika mennä eteenpäin.

Ap

Vierailija
20/21 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mies halusi seksiä, ei muuta. Tuohan on päivänselvää eli mies halusi/haluaa vain pelkän seksi suhteen. Ja kun et antanu hänelle "pyhimpääsi" mies hiljeni. Varmaankin sai sitä namia muualta :) Näitä miehiä on pilvin pimein, nuoria ja vanhoja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme