Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huono priorisointikyky

Vierailija
08.04.2019 |

Minulla on sellainen elämänvaihe, että on todella paljon erilaisia asioita hoidettavana. Tuntuu, että usein jotain jää tekemättä ja sehän on ihan normaaliakin, että ihan kaikesta ei suoriudu ihan 100%. Mutta hyvin useasti käy niin, että saan hyvin hoidettua jonkun asian, joka ei ole niin välttämätön, ja sitten jotkut äärimmäisen tärkeät asiat jää hoitamatta. Esimerkiksi uusin kirjaston kirjat, mutta unohdan hakea uudet avaimet taloyhtiössä vaihdettujen tilalle ja sitten en yksi päivä pääsekään enää sisälle kotiin! Tai muistan viedä takaisin kauppaan paidan, jota en tarvitse, mutta unohdan perua jotain muuta, mikä koituu maksamaan monta sataa. Miten te kaikki muut osaatte tehdä kaiken oikein? Itse sählään aina. Olen ihan aikuinen. Kirjoitan listoja, mutta en välttämättä noudata niitä ja

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

...teen vain osan hommista unohtaen loput. Kalenteria käytän ja yleensä olen ihan yllättävän hyvin ajan tasalla, mutta en aina. Ap

Vierailija
2/6 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tapana vain käydä töissä ja tulla kotiin. Sitten priorisoin tunteen mukaan että syönkö tai paskonko.

Muuta en tee, paitsi olutta juon, jos juon.

Vierailija
4/6 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy karsia vielä enemmän elämästä. Vauva.fi vie varmaan ihan turhaan keskittymistäni ja parempi olisi, jos sen sijasta vaikka tuijottelisin ulos ikkunasta lepuuttaen aivojani. Whatsapp on jäänyt huomiotta viime aikoina ja hyvä niin.

Vierailija
5/6 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan alkaa itkeä turhautumisesta nytkin. Olis ollut niin helppoa vaan lukea ajatuksella ne laput, mitä kotiin tuli avainten jakamisesta? Sitten olisi käynyt siinä määrätyssä avaimienjakotilaisuudessa, niin avaimet olisi nyt itsellä ilman mitään lisäongelmia.

Sen sijaan kerkesin hyvin punnita, minkä kokoinen sohva meille mahtuisi. Ap

Vierailija
6/6 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä opin ja muistan parhaiten kirjoittamalla ihan kynällä paperille eli merkkaan oikeaan taskukalenteriin kaikki oleelliset asiat ja tapahtumat kellonaikoineen. Ja kalenteri on aina mukana käsilaukussa. Vilkaisen sitä about päivittäin. Myös puhelimen kalenteri toimisi, mutta konkretisoin asiat kirjoittamalla.