Mies, mitä tarkoitat erilaisilla kehuilla
Jos kehut naisen ulkonäköä "olet kaunis", "olet hyvännäköinen" tai "näytät hyvältä", niin tarkoitatko noilla kaikilla samaa vai sisältyykö niihin mielessäsi jotain vivahde-eroa? Onko "hyvältä näyttävä" vähemmän viehättävä kuin "kaunis" tms.?
Kommentit (19)
Vältän tuollaisia yleisluonteisia kehuja. Kaunis on kuullut liian monta kertaa olevansa kaunis ja tavis ei usko. Jos sanon ulkonäöstä jotain, kehun jotain yksityiskohtaa, esimerkiksi kampausta.
Eli että sanoo mies mitä hyvänsä kauneudesta tai kampauksesta, hän sanoo sen p-llun toivossa eikä tarkoita sen kummemmin mitään?
En mitään. Ne on vain sanahelinää, joita joudun käyttämään ihan vaan saadakseni.
No entäs kun tää kehuminen on alkanut vasta sen jälkeen, kun sitä p**lua on jo saatu?
-ap
Vierailija kirjoitti:
No entäs kun tää kehuminen on alkanut vasta sen jälkeen, kun sitä p**lua on jo saatu?
-ap
O-ou! Kyseessä on sitoutuja. Pakene!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
O-ou! Kyseessä on sitoutuja. Pakene!
XD
Nähtävästi alkuperäiseen kysymykseen en sitten saa vastausta...
-ap
Olisko ihan liian radikaali idea kysyä siltä, kuka ne sanat on sanonut, että mitä hän mahtoi tarkoittaa?
Tämä saattaa olla sinulle järkytys, mutta kaikki maailman 3,5 miljardia miestä eivät itse asiassa ole telepaattisessa yhteydessä toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Olisko ihan liian radikaali idea kysyä siltä, kuka ne sanat on sanonut, että mitä hän mahtoi tarkoittaa?
Tämä saattaa olla sinulle järkytys, mutta kaikki maailman 3,5 miljardia miestä eivät itse asiassa ole telepaattisessa yhteydessä toisiinsa.
Olisi. Yksikään mies ei halua keskustella naisen kanssa aiheesta "olenks mä sust rumempi nyt kuin silloin toissaviikolla, kun silloin sä sanoit et mä olen kaunis, kun nyt sä sanoitkin, et olen vaan hyvännäköinen". Täällä sen sijaan voi paljastaa idiooteimmatkin ajatuksensa kasvottomana.
Huomasitko muuten, että nuo alkupään kommentit olivat kovin samansuuntaisia telepaattisen yhteyden puuttumisesta huolimatta.
Jos vilpittömästi kehun naisen ulkonäköä, 9/10 naisesta joko suuttuu tai tokaisee jotain nasevaa pimpsan perässä juoksemisesta.
Jos jotain olen elämästä oppinut, niin sen, ettei vilpitön kehu kannata.
Ukko36 kirjoitti:
Jos vilpittömästi kehun naisen ulkonäköä, 9/10 naisesta joko suuttuu tai tokaisee jotain nasevaa pimpsan perässä juoksemisesta.
Jos jotain olen elämästä oppinut, niin sen, ettei vilpitön kehu kannata.
Vaikka sitä naisena onkin joskus vaikea tunnistaa, onko kehu vilpitön vai vilpillinen, niin pitäisi kuitenkin osata käyttäytyä. Aika karu on tuo prosentti, jos vain yksi nainen kymmenestä suhtautuu hyvin. Ei ihme, ettei huvita kehuskella.
-ap (ja myös #9 oli ap:n kirjoittama)
Mies sanoo: olet kaunis.
Mies tarkoittaa: tahdon seksiä.
...
Mies sanoo: olet hyvännäköinen.
...
Mies sanoo: näytät hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
-ap
Sitä halutaan lisää.
Vierailija kirjoitti:
...
...
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
...
...
Tämä oli selkeä, kiitos :D
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Sitä halutaan lisää.
No sen saaminen ei ole kehuista kiinni.
-ap
Noilla ei ole minulle eroa. Kaunis voi olla kauniimpi kuin hyvännäköinen, mutta voisin sanoa kaunista hyvännäköiseksi koska 1) en halua panna naista (liikaa) jalustalle 2) haluan vähätellä omaa kiinnostustani häneen sillä jos sanoisin mitä tunnen, hän lähtisi karkuun.
Eli molemmat mahdollisesti sama asia.
Katson minkälaisista kehuista nainen tykkää eniten ja käytän sitä. En mieti vivahde-eroja sen syvällisemmin
Kiitos edellisille, ehkä mä nyt voin lopettaa tämän vivahde-eroista skitsoilun. Etten vaan vahingossa aiheuta mitään "väärin kehuttu" -tilannetta miehen kanssa.
-ap
Että tänne sitä limaonkaloo.