Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raiskaus aikuisena toi lapsuusmuistot pintaan - karmea tarina!

Maria -79
08.04.2019 |

Katselin viikonloppuna Leaving Neverland dokkarin ja löysin siihen liittyen tämän Ann-Marin tarinan. On kyllä hurjaa, mitä kaikkea saman ihmisen eteen laitetaan.

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2019/04/02/ann-mari-raiskattiin-aikuisena…

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Onneksi kirjoittaja näyttää siltä, että on päässyt takaisin jaloilleen. 

Vierailija
2/4 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahuus mitä maailmassa tapahtuu jatkuu niin kauan kun niin kutsutut hyvät ihmiset vaikenevat tiedoistaan. 

Pystyn samaistumaan moneen kohtaan mitä linkin jutussa tuotiin esiin, vaikka minua ei ole lapsena hyväksikäytetty. Minulle tapahtui aikuisella iällä jotakin aivan kamalaa ja se ihminen, joka on syyllinen, on vapaalla jalalla ja nauttii ammattiyhteisönsä kunnioitusta. Minun aiheuttaman imagosärön hän todennäköisesti kuittaa sillä, että olen mt-ongelmainen hullu tai skitso vähintäänkin.

Olen siis kirjoittanut someen totuuden tästä miehestä ja toivon voivani pelastaa muita hänen kynsistään.

Koen suunnatonta vihaa ja inhoa siitä kuinka niin sairas ihminen on vapaa vain koska hän on ammatissa, jossa nautitaan luottamusta. Kadulla jos joku lyö toista, joutuu siitä edesvastuuseen. Ammatti-ihmisen tekemä väkivalta saattaa jäädä rankaisematta. Potilas ei ole turvassa kaikkien terveydenhoitohenkilökuntaan kuuluvien lähellä ollessaan nukutettuna tai huumattuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/4 |
24.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon näköinen rai skattiin 🤔 Uskoo ken tahtoo?