Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhemman naisen iskeminen.

Vierailija
08.04.2019 |

Olen aina ollut kiinnostunut itseäni vanhemmista naisista, mutta he eivät yksinkertaisesta ole halunneet tapailla kuten nuoremmat tai oman ikäiset.

Miksi nuorempi mies ei kiinnosta, jolla on elämä kunnossa terveydellisesti, taloudellisesti jne?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit 40v., niin 50 vuotias nainen varmaan kiinnostuisi. Mutta jos olet 20, olet vasta poikanen...

Lapsi. Tuosta tulee niin pahat pedarivibat ettei tulisi mieleen edes vilkaista. Hyi hitto.

20 on aikuinen.

50 v mies pitää lukiolaistyttöjäkin aikuisena, jos ovat jo täysi-ikäisiä tai lähelle sitä. Johtuu siitä että jokaisen miehen sisällä asuu pieni pedari ja tämä on ihan fakta. 

Vierailija
62/70 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoja pitäis siis päästä naimahan?

Niilläkö on hyvät persvitut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan aattelit sitten oikein naia nassauttaa?

Vierailija
64/70 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä tekkeeekin hyvvää kun mumma ottaa tekohampaat pois ja imaisee kyrvännupista spermat nieluunsa.

Vierailija
65/70 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppisen vanhan naisen haluaisit? Onhan niissä vielä kai vähän puhtia jäljellä, mutta ei ne kovin pitkiä sessioita jaksa enää. 15-20 minuuttia niin se on sitten siinä.

Vierailija
66/70 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko se syy persoonassa. Ihan hyvä että ulkoiset puitteet on kunnossa, mutta jos sielu on mieshoro eli keräilee panoja ja suhteita niin enpä minä mitään sellaisella tee. Luonteiden ja kiinnostusten täytyy sopia yhteen ja sen lisäksi miehen pitäisi olla monogaminen, elättää vaimonsa, jne. Panolla tai "seuralla" en tee mitään eikä tuollainen ole mielestäni "hauskanpitoa", niinkuin monen mieslapsen mielestä on

Vierailija
67/70 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on kiinnostanut aina enempi ylä aste ja lukiolaistytöt. Mutta makuja on niin monenlaisia. Onneksi on woken myötä kaikki tullut sallitummaksi.

Vierailija
68/70 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa kaljaa...

Vierailija
69/70 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppisen vanhan naisen haluaisit? Onhan niissä vielä kai vähän puhtia jäljellä, mutta ei ne kovin pitkiä sessioita jaksa enää. 15-20 minuuttia niin se on sitten siinä.

Paritteluhan on onnistuneimmillaan silloin kun se tapahtuu kerran viidessä vuodessa, se kestää 30sek ja siitä syntyy lapsi. Mielestäni on hemmetin outoa, miten miehet ovat tehneet epäonnistuneista siitoksista näin mielettömän ison osan elämiään. Sitten ajatellaan, kun epäonnistuu parittelussa 100 kertaa, tai 100 naisen kanssa, että ollaan onnistuttu elämässä

Ei käy järkeen

Vierailija
70/70 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet on tarkoitettu rakastamaan vanhempia naisia. Minä olen yksi näistä miehistä.

Kaikki alkoi joskus 14v ranskankielen tunnilla, kun ranskankielen opettajani käveli sisään luokkaan.

Noin 35v täydellisen kurvikas nainen kireissä farkuissa joissa täydellinen luonnollinen peppu näkyi.

Täydelliset mustat hieman kiharat hiukset ja klassisen kauniit kasvot. Joka ranskankielen tunti vaivuin johonkin ihanaan mesmeroivaan usvaan. Esitin, että en ymmärtänyt jotain tehtävää jotta saisin opettajan lähelleni ja tuntisin hänen hieman kahvilta tuoksuvan hengityksen niskassani. Selkäytimessä kihelmöi kun hän oli lähelläni. Uskon, että hän tiesi että pidän hänestä.

Sen jälkeen katseeni on aina osunut vanhempiin naisiin. Olen kerran ollut vanhemman naisen kanssa sängyssä ja minulla oli automaattisesti hyvin dominoiva olo. Seksi oli täydellistä siinä oli kaikki mikä puuttui oman ikäisten ja nuorempien naisten kanssa. Sii

Oi, hienoa! Hyvä Sinä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan