Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhemman naisen iskeminen.

Vierailija
08.04.2019 |

Olen aina ollut kiinnostunut itseäni vanhemmista naisista, mutta he eivät yksinkertaisesta ole halunneet tapailla kuten nuoremmat tai oman ikäiset.

Miksi nuorempi mies ei kiinnosta, jolla on elämä kunnossa terveydellisesti, taloudellisesti jne?

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpaisi nuorempikin mies. Ehkä ei nyt mitään kovin vakavaa, ainakaan aluksi.

Vierailija
22/70 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähesty rehellisesti ja herrasmiesmäisesti. Kerro, haluatko vain sek*iä vai oikean suhteen. Älä puumittele. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa nuorilla naisilla nousta viha pintaan kun lihaksikas enkelikasvoinen mies pitää vanhemmista naisista.

T: 19cm nappipippeli

Vierailija
24/70 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa nuorilla naisilla nousta viha pintaan kun lihaksikas enkelikasvoinen mies pitää vanhemmista naisista.

Joo harmittaa sun likaisen elimen menetys.

Vierailija
25/70 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit 40v., niin 50 vuotias nainen varmaan kiinnostuisi. Mutta jos olet 20, olet vasta poikanen...

Lapsi. Tuosta tulee niin pahat pedarivibat ettei tulisi mieleen edes vilkaista. Hyi hitto.

20 on aikuinen.

Lapsi se kuule on 40-50-vuotiaan mielestä. Monella jo vanhempia omiakin kakaroita. Ihan pentu.

Ei ole.

Pedariko siellä huohottaa?

Jos olisit sivistynyt, tietäisit 20-vuotiaan olevan täysi-ikäinen, eikä täten pedofilian uhri.

Nuori tiukka liha nostattaa vanhaa kiimaa?

Estrogeenilisällä vanha tuhero märäksi ja nappipippeli sisään vanhaan roikkolihaan.

Ensinnäkään naisilla ei ole mitään ongelmia seksin suhteen vanhemmiten, jos on ollut  asian suhteen aktiivinen. Ongelmat tulevat nimenomaan miehille erektiohäiriöitten vuoksi. Ja mikä nappip..? Kaikkien suurimmat pi*pelit ovat nuorilla miehillä. Miesten vehkeet pienenevät iän myötä jopa useita senttejä ja lisäksi myös kasseille tapahtuu todella ikävä rupsahtaminen. 

Parikymppisillä parikymppisten pikkupippelit. Nainen kuivahtaa ja tavars repsahtaa 35+. Yli nelikymppisillä on haiseva mummolompsa.

Niele se käntty.

Minulla on ainakin yhtä ehta tavara kuin parikymppisenäkin. Joskus aniharvoin on näin. Luonnonoikkuja;)

Vierailija
26/70 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen eräs 19-vuotias poika/mies kun itse olin 25. Tämä nuori miehenalku koitti innolla minua iskeä kertoen kuinka on ihan aidosti kiinnostunut kaltaisistani vanhemmista naisista. Oma vähäinen kiinnostukseni taas kuoli siinä vaiheessa, koska koin olevani 25-vuotiaana vielä nuori nainen, enkä mikään vanhempi sellainen. 😂

Vierailija
27/70 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen eräs 19-vuotias poika/mies kun itse olin 25. Tämä nuori miehenalku koitti innolla minua iskeä kertoen kuinka on ihan aidosti kiinnostunut kaltaisistani vanhemmista naisista. Oma vähäinen kiinnostukseni taas kuoli siinä vaiheessa, koska koin olevani 25-vuotiaana vielä nuori nainen, enkä mikään vanhempi sellainen. 😂

Kyllä minua pelottaisi että sieltä ilmestyisi mamman silittämät superhessu-kalsarit ja ei vielä kunnolla taaksen menevä eskari.

Ja se pedarifiilis tietty.

Vierailija
28/70 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan älyllisiä haasteita. En tahdo tulla isketyksi, vaan jotain moraalisestikin syvempää sisältöä elämälleni.

Vierailija
29/70 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nouse. Nuoria miehiä on sen verran enemmän kuin naisia että kaikille riittää.

Vierailija
30/70 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kanssa jostain syysta viehattanyt aina nuorempia miehia, ja nykyiseni on minua 14 vuotta nuorempi (han 30, mina 44). Tykkaan hanesta kuitenkin hanen luonteensa takia, en siis valikoimalla valikoinut nimenomaan nuorempaa - mulle vaan ialla ei ole suurta valia, mikali henkinen kypsyys natsaa. 

Pakit ovat saaneet heti kaikki nuoremmat miehet, jotka ovat lahestyneet minua itseisarvona nimenomaan se, etta olen VANHEMPI NAINEN. 

Lahesty niita naisia ihan kuten lahestyisit omanikaisiasikin, alaka missaan nimessa ota itse koskaan ikaa puheeksi. Se jos mika on turn-off ja kertoo miehen epakypsyydesta, etta tulee narisemaan jotain siita, miten "haluaisi kokeilla vanhempaa naista".

V*ttu me mitaan klassikkoautoja olla joita sopii tulla koeajamaan. 

Vierailija
31/70 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puumat ovat taivaallisia!

Vierailija
32/70 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla suuntautuneita lapsiin.

Vierailija
33/70 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne minkäänlaista vetoa selvästi nuorempiin miehiin. He ovat minulle ihan "lapsosia". Tunteet heitä kohtaan ovat korkeintaan äidillisiä.

N44

Vierailija
34/70 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunne minkäänlaista vetoa selvästi nuorempiin miehiin. He ovat minulle ihan "lapsosia". Tunteet heitä kohtaan ovat korkeintaan äidillisiä.

N44

Ma olen kanssa 44, nykyinen poikaystava on 30. En ole itse aiti joten niita tunteitakaan ei onneksi ole. ;) Ma luulen etta meilla veloilla on matalampi kynnys pariutua nuoremman kanssa, kun ei ajatella niita "omien lastemme ikaisina". 

Vierailija
35/70 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisesti sitä vain kiinnostuu kenestä nyt kiinnostuu.

Vierailija
36/70 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuijalla iskee parhaiten. T: luolamies

Vierailija
37/70 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittiprofiiliin ei nyt kannata kirjoittaa "viehätyn itseäni vanhemmista naisista". Tämä vanhempi nainen ainakin pyyhkii nämä suoraan vasemmalle.

N42

Vierailija
38/70 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisit 40v., niin 50 vuotias nainen varmaan kiinnostuisi. Mutta jos olet 20, olet vasta poikanen...

Lapsi. Tuosta tulee niin pahat pedarivibat ettei tulisi mieleen edes vilkaista. Hyi hitto.

20 on aikuinen.

Tirks ei ole, aivotkaan ei ole vielä kehittyneet

Vierailija
39/70 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni nuoremman miehen kyllä pitää tehdä selväksi oma kiinnostuksensa. Esim. itseäni yli 10 v. nuorempi hurmuriherrasmies on ollut hyvin kohtelias ja avulias esim. auton puhdistaminen lumesta, kommentit sinulle on aina aikaa, kahville pyyntö (josta kieltäydyin kun olin jo käynyt), jos olisin itse nuorempi niin suhtautuisin näihin juttuihin varmasti eri tavalla kuin nyt, en ota näitä tosissani vaan ihan kohteliaisuutena.

N48

Vierailija
40/70 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni nuoremman miehen kyllä pitää tehdä selväksi oma kiinnostuksensa. Esim. itseäni yli 10 v. nuorempi hurmuriherrasmies on ollut hyvin kohtelias ja avulias esim. auton puhdistaminen lumesta, kommentit sinulle on aina aikaa, kahville pyyntö (josta kieltäydyin kun olin jo käynyt), jos olisin itse nuorempi niin suhtautuisin näihin juttuihin varmasti eri tavalla kuin nyt, en ota näitä tosissani vaan ihan kohteliaisuutena.

N48

No aika sokea sitten olet

M51

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi