Listataan pieniä asioita, joista huomaa toisen olevan ihastunut! Minä aloitan:
Mies muisti todella pieniä ja sinänsä merkityksettömiä yksityiskohtia aiemmista keskusteluistamme. Olin esim. puhunut hänelle siitä, kun matkustin kerran ulkomaille katsomaan erästä bändiä (joka ei ollut hänelle tuttu). Muutamaa viikkoa myöhemmin mainitsin sivulauseessa saman matkan ja "sen yhden yhtyeen" johon hän sanoi "niin, siis bändi X". Totesin yllättyneenä että onpas sinulla hyvä muisti, johon mies vastasi että toisinaan on. Hän on myös alkanut kuunnella joitakin suosittelemiani artisteja ja kehui niitä minulle :)
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä huomasin eräästä työkaverista että oli ihastunut, kun tyyppi tuskin uskalsi puhua minulle kahta sanaa työpäivän aikana mutta sitten saattoi laittaa fb-mesessä viestiä jälkeenpäin. Ihan siis sellaisia kepeitä juttuja, ei mitään läähätystä. Esimerkki: Viimeinen työperjantai ennen joulua, ihmiset lähtivät lomilleen ja huikkailivat toisilleen hyvänjouluntoivotuksia avokonttorin poikki ennen kuin lähtivät. Tämä ujo mies ei tietenkään huudellut lähtiessään mitään, luikahti vain tiehensä. No, meni 15 minuuttia ja puhelimeeni tuli viesti: Oikein hyvää joulua sinulle!
Kävi jotenkin vähän hellyyttämään, kun toinen on selvästi niin uskomattoman ujo ettei uskalla jutella kuin netissä. Ihan kuin yläasteella teiniaikoina, mesessä heitettiin ronskia läppää ja kasvotusten ei uskaltanut kuin just ja just moikata....
Jotenkin teinimäiseltä kyllä kuullostaa, voiko tuollainen ihminen olla ihan normaalissa työpaikassa jos ei kerta kehtaa ihmisille puhua?? Tuliko teidän jutusta sitten jotain?
Ei tullut, mutta se johtuu ihan siitä että minulla on sellainen periaate että työkavereihin ei sekaannuta. Ihan mukava mies se oli, ja pystyi kyllä työasioissa kommunikoimaan, mutta ehkä sitten oli minun kanssani erityisen ujo kun kerta oli ihastunut. Nyt olen jo vaihtanut työpaikkaa.
-se hyvänjouluntoivotusten vastaanottaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä huomasin eräästä työkaverista että oli ihastunut, kun tyyppi tuskin uskalsi puhua minulle kahta sanaa työpäivän aikana mutta sitten saattoi laittaa fb-mesessä viestiä jälkeenpäin. Ihan siis sellaisia kepeitä juttuja, ei mitään läähätystä. Esimerkki: Viimeinen työperjantai ennen joulua, ihmiset lähtivät lomilleen ja huikkailivat toisilleen hyvänjouluntoivotuksia avokonttorin poikki ennen kuin lähtivät. Tämä ujo mies ei tietenkään huudellut lähtiessään mitään, luikahti vain tiehensä. No, meni 15 minuuttia ja puhelimeeni tuli viesti: Oikein hyvää joulua sinulle!
Kävi jotenkin vähän hellyyttämään, kun toinen on selvästi niin uskomattoman ujo ettei uskalla jutella kuin netissä. Ihan kuin yläasteella teiniaikoina, mesessä heitettiin ronskia läppää ja kasvotusten ei uskaltanut kuin just ja just moikata....
Jotenkin teinimäiseltä kyllä kuullostaa, voiko tuollainen ihminen olla ihan normaalissa työpaikassa jos ei kerta kehtaa ihmisille puhua?? Tuliko teidän jutusta sitten jotain?
Se on kuulostaa, ei kuullostaa. Opettele kirjoittamaan ennen kuin haukut muita teineiksi. Ohis