Miehen savon murre häiritsee
Kuulostan pinnalliselta, mutta ei mahda mitään. Kiinnostuin yhdestä miehestä, mutta en vielä siinä vaiheessa tiennyt että hän puhuu häiritsevän vahvalla Pohjois-Savon murteella... Puhukaa mut nyt ympäri tästä etten hylkää hyvää (?) miestä tuon takia :(
Kommentit (35)
Ehkä parempi, että noin suvaitsematon ihminen antaa hyvän miehen löytää hyvän naisen itselleen. Ei millään pahalla.
Kannattaa dumppaa moinen. Se murre vaan pahenee kun ne ottaa viinaa, ei sitä pysty kuuntelemaan.
Lähetä se minulle. Savon murre on seksikästä etenkin jos miehellä on pehmeä ääni. Hrrrr...
Miten voit kiinnostua jos et ole puhunut yhtään?
Ja kohta huastelet sinäkin rutjake.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika.
Miten sanotaan "jätä se sika" Savon murteella?
Mä tykkäisin miehestä jolla savon murre. Tampereen murre ja varsinkin turkulaisten on kauhua korville.
Vierailija kirjoitti:
Miten voit kiinnostua jos et ole puhunut yhtään?
Ja kohta huastelet sinäkin rutjake.
Ulkonäön, olemuksen ja muiden seikkojen perusteella.
Minulla on kierot, savolaiset sukujuuret ja viljelen välillä joitain murresanoja. Joku niistä oli tarttunut japanilaiseen vaimoonikin. Hän oli aikoinaan vanhainkodissa työharjoittelussa ja joku mummo oli kysynyt sitä: "Oletko Savosta?" Vaimo oli närkästynyt ja vastannut, että "En kuin Tokiosta". Kotona sain ripitystä asiasta. 😂
Savon murre on ihanaa, ihan parasta murretta Suomessa. Haluaisin miehen savon murteella =).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika.
Nakkoo jo mäkkeen se röhkö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se sika.
Nakkoo jo mäkkeen se röhkö.
Nakkoo mäkkeen se röhnäke .
Pidät aina kuulokkeita päässä kun miehesi on lähettyvillä,jos hän haluaa kommunikoida sinun kanssasi niin kirjoittaa kirjakielellä tauluun.
Jos se murre ei kovin aggressiivinen ole vai vaikuttaako, että saattaa puraista tms? Olettehan muistaneet ruokkia?
Muussa tapauksessa ota asap yhteyttä kenneliin, siellä on myös yks murre Turusta.
Ei kannata hylätä jos mies on hyvä. Huonoja miehiä on joka nurkalla. Savon murre on niin voimakas että kohta puhut itsekin sitä :)