Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka tiskaat käsin, kuinka pitkään tiskiaine sinulla kestää? Kuinka usein vaihdat tiskiharjan?

Vierailija
07.04.2019 |

Itse olen juuri muuttanut asuntoon, missä ei ole tiskikonetta. Tiskaan yhden henkilön tiskit kerran päivässä, joskus ruuanlaittopäivinä kaksi kertaa. Nyt on ollut käytössä rainbowin tiskiaine 500 ml:n putelo. Kahdessa viikossa mennyt puolet. Käytänkö ainetta liikaa? Pesen myös pari kertaa päivässä altaat. Kuinka usein tiskiharja tulisi vaihtaa? Ehkä avutonta, mutta aiemmin ollut tiskikone palvelemassa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kestää 500ml pullo helposti vuoden. Tiskaan 2-3 kertaa viikossa. Tiskiharja on ainaki vuoden. Puhdistan sitä välillä kiehuvalla vedellä, etikalla ym.

Vierailija
2/8 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Fairya. Se kestää kauemmin kuin muut ihan oikeasti. Pesen myös ikkunat sillä. Tiskiharjan vaihdan kun vanha näyttää kulahtanerlta. Kyllä sekin aika kauan kestää. Tiskaan kerran päivässä normaalisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kestää Fairypullo monta kuukautta. Vaihdan tiskiharjan kun se on kulunut. Rainbow ei ehkä ole kaikkein tehokkainta tiskiainetta.

Vierailija
4/8 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Fairya. Tiskiharjan uusin 2-3 kertaa vuodessa.

Vierailija
5/8 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tiskannut käsin koko elämäni joka päivä,en ole ikinä pitänyt kirjaa siitä paljonko sitä pesuainetta menee,harja vaihdetaan tarvittaessa.

Vierailija
6/8 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan harjan ehkä kerran vuodessa. Mulla on sama puolen litran pullo Fairya kestänyt varmaan kolme vuotta eikä ole läheskään loppu vielä. :D (en juuri syö kotona ja tiskaan harvoin)

Vierailija
7/8 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoja menee muutama vuodessa ja pullo kestää monta kuukautta. Laitan ruokaa kotona lähes päivittäin.

Vierailija
8/8 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen kahden tiskit kahdesti päivässä. Fairypullo kestää ehkä nelisen kuukautta. Käytän mielestäni aika reilusti tiskiainetta, mutta fairya oikeasti riittää pieni määrä.

Tiskiharja menee vaihtoon ehkä 8kk tai 9kk välein, en osaa sanoa. En usko että yksi harja kestäisi mulla vuotta.

Tosin nykyään pesen eniten pesusienellä ja sen vaihdan vähintään kerran kuussa. Vanhalla sienellä voi sitten vielä pestä vessatiloja tms yhden kerran ja sitten heitän sen pois.