Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko tehneet linnunpönttöjä tänä keväänä?

Vierailija
07.04.2019 |

Tein viisi ja kolmeen niistä jo kannetaan heinänkorsia. Onkohan tipuilla sama fiilis kuin itsellä kun muutin uuteen kotiin. Ainakin innokkailta näyttää ja laulattaakin näköjään kovasti 😀

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen joka vuosi 3 uutta + yhden jokaista kaatamaani puuta kohden....kaadan 3-10 puuta polttopuiksi vuosittain, eli 6-13 pönttöä joka vuosi. Nyt olen tehnyt 7 ja neljän ainekset on jo sahattu.

Vierailija
2/9 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt. En ole tehnyt edellisinikään vuosina enkä tee seuraavinakaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä olen käynyt keräämässä pönttöjä pois. Miksi ihmeessä ns. jokamies kuvittelee, että pöntön voi iskeä nauloilla puuhun kiinni?

Vierailija
4/9 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap  <3 <3

Vierailija
5/9 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Kaksi niistä on pihallamme ja yksi lähimetsässä tontillamme. Ja en kiinnittänyt sitä nauloilla.

Vierailija
6/9 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ripustanut 55 pönttöä, kaikki olen nyt putsannut ja kulahtaneita korjaillut, uusia en ole tehnyt. Yhtään en ole puihin naulannut.

Vierailija
7/9 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen ripustanut 55 pönttöä, kaikki olen nyt putsannut ja kulahtaneita korjaillut, uusia en ole tehnyt. Yhtään en ole puihin naulannut.

Wau, upeaa :)

Vierailija
8/9 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhoja pönttöjä putsasin ja kunnostin. Neljä niitä on yhteensä. Jokainen lapsi tehnyt koulussa pöntön ja minä kotona yhden. Ja ei ole nauloilla kiinni vaan sellaisella "puunhalaajalla" ja omassa metsässä ovat.

Vierailija
9/9 |
07.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään. Pihalla puissa olevat neljä pönttöä puhdistan alkuviikosta. Ihana olisi myös ripustaa lisää pönttöjä.

Joskus linnut ovat tehneet pesän linnunpöntön katolle :) Ehkei pöntössä ole ollut muita asukkaita tai se ei ole kelvannut pesimiseen.

Lunta täällä on vielä enemmän kuin sulaa maata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä